Teidän kokeneiden suosituksia ja neuvoja näistä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

lihasperuna

Banned
Ikä
28
Hauis:n.48h(itselläni jopaa vajaa aika usein) väliä hauiksen treeneihin yms.ja treenit todella kovaa sarjaa varsinkin forkkuja yms.ajatellen ja sen huomaa,mitä olette mieltä,tulisiko minun vaikkapa vaihtaa se 45-48h siihen lähed ehkä jopa 72h?Saisiko siten ehkä maksimaalista lihaskasvuakin?NÄMÄ OLISIVAT TODELLA TARPEEN MINULLE,sillä minusta tuntuu jopa siltä että tällä metodilla minun voimani ennemmin pienenevät kuin kasvavat(teen 10-12 toiston sarjoja).Ja eivätkai lihakset ainakaan ns.häviä vaikka olisikin se 72h väliä?Varsinkin jos treenaa sitten sinä treenipäivänä ne lihakset ihan piippuuun ja täysillä mitä jaksaa?Anteeksi,olen vain niin ennakkoluuloinen jne.ja kyynärvarteni on kipeä jne jne jne.vastaukset ehdottoman tärkeitä!!! ;))

Yleensä jos tollasia piippuun asti treenejä vedetään ni on ohjelmana varmasti joku 4 tai 5 jakoinen. Toisinsanoen suosittelisin pitempiä palautumisjaksoja, varsinkin koska kyynärvarsinkin kipeä. Voisit silti laittaa tarkemman ohjelman, jolla treenaat, niin osaisi vastatakkin paremmin?

Mitä mä oon sun juttujasi lukenut, niin lopeta se vitun hauistreeni kokonaan muutamaksi kuukaudeksi ja yritä tehdä jotain hyödyllistä, esim. kyykätä, penkata ja vetää vaikka leukoja, niin voit saada jotain aikaiseksikin. Näiden hauistreenin aikaoptimointien kanssa sun kannattaa siirtyä vaikka suomikaksneloselle keskustelemaan, ei täällä meinaan kukaan täyspäinen jaksa vastailla asiallisesti tuollaiseen paskaan.

En tod.olen kiinnostunut vain näistä asioista,sillä tähän asti habatreenini yms.ovat tuottaneet jumalallista tulosta ;)

Treenaa myös kirjottamista selkeästi. Vitun pässi saat kyllä olla jos luulet hauiksen kutistuvan pois muutamassa päivässä :D

Saatana,tuon kirjoituksesi olisi luullut jotenkin loukkaavan minua,mutta sillä olikin päinvastainen vaikutus,kiitos todella paljon! ;)

aa-internet-troll-good-illustration.jpg

Lock-icon.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom