Tehoviikot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PKane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens!

Koitin haulla etsiä miten kannattaisi reenata pari viikkoa kovaa, mutten löytänyt sopivia threadeja.

Asiani siis on, että kahden viikon päästä on lätkäjoukkueen testit, joissa testataan leukoja, vatsoja, max. kyykky, max. penkki, sekä juoksukestävyys 3000 metriä.
Olen käynyt aktiivisesti kauden aikana salilla sekä lenkillä, salilla n. 2-4 kertaa viikossa, riippuen onko pelejä viikonloppuisin. Lenkkeillyt olen joka maanantai sekä tiistai. Nyt kuitenkin tuntuu, etteivät tulokseni kehity laisinkaan ylöspäin. Ruokapuoli on kunnossa, eli en usko tämän johtuvan siitäkään. Voisiko joku kertoa joitakin vinkkejä asiaan?

Salilla olen vaihdellut sarjojen pituuksia kuudesta viiteentoista parin viikon välein. Kyykky max. on noin 100 kg, penkki 65 kg.

Olen paria kuukautta vaille 16 vuotias, pituutta 174 ja painoa 71,5 kg.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkissä ainakin veikkaisin jonkin sortin tekniikkavikaa jos olet syksystä asti puskenut ja vasta 65kg. Kuitenkin kova kyykky ja lätkäpelaaja niin varmaan ei lähtötasokaan ollut ihan paska.

Ekana tulee mieleen, että sun kroppas ei palaudu ja jonkin sortin kevyt viikko ois tarpeen jos kerran aktiivisesti pelaat lätkää, juokset ja punttaat. Ei mikään mahdoton yhtälö todellakaan, mutta voi helposti vetää kropan aika tukkoon.

Mites tuo sun juoksu tasosi on tällä hetkellä?
Parilta viikolta on turha odotella ihmeitä mutta treenaa noita pääliikkeitä mahdollisimman paljon että opit tekniikan, älä vedä failureen.
Ennen testejä pidät 2-3päivän tauon jona teet lihashuoltoa ja kevyttä aerobista.

Tuskin mitää ihme kikkoja pystyy 2 viikossa tekee, jos kuitenki nyt jo oot käynny salilla säännöllisesti talven. Panostat sitten sinne ensvuoden kuntotestii.

Ekan viikon voit vielä treenata pari kovempaa intervallityyppistä juoksutreeniä + perusliikkeitä, mutta toisella viikolla pitäisin tosi kevyen "herkistelevän" viikon. Lyhyitä nopeita sarjoja ja pyrähdyksiä, palauttelevia lenkkejä ym. Todennäköisesti olet treenannut koko ajan ja vähän tukossa, niin tulokset saattavat ilmetä vasta kun vähän hellität. Viimeisellä viikolla et tosiaan voi enää kuntoa tai testituloksia parantaa, mutta heikentää voit...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom