Tehottomuus ja voimaton olo treenissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jabe-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Away
Unta tulee todellakin tuona yönä normaalia vähemmän, 7-6 h. Yleensä vähintään 8 h viikolla.

En käytä lisäproteiinia, paitsi palautumisjuomassa. Ehkä aamusin olisi hyvä ottaa "protskudrinkki". Jonkun tutkimuksen mukaan se auttaisi treenin aikana tapahtuvaa rasvan palamista, nimenomaan hera.

Aamupala tulee heitettyä naamaan noin 20-30 min jälkeen pal. juomasta, eikä siinä kerkiä hirveitä syömään, kun on jo kiire kouluun. Nallen neljän viljan hiutaleita 2,5 dl + 0,5 litraa maitoa, siinä ne mitä kerkiää napata. Joskus myös kahvit päälle. :worship: Aamulla otan tosiaan herättyäni multitabsin..

Heran idea ennen treeniä on minimoida proteiinien kataboliaa lihaksissa, mutta myös vähentää nälkää ja parantaa oloa. Aamiaista voisit vähän monipuolistaa, ei se lähtö voi sekunneista olla kiinni :)...

Originally posted by Sakkeus
Tuo toisessa topikissa todettu proteiini+öljy-juoma tuntia ennen treeniä pitää kokeilla, siitä ei minullakaan ole treeniboosterina kokemuksia. Kokeilempa itse asiassa TÄNÄÄN :D.

Mitkä oli tuntemukset?

Kaipa tämä mun juttuni sopii saman threadin alle: Eli välillä treenin jälkeen tai treenin lopussa iskee tosi paha ja heikottava olo. Eilenkin oli niin, että treeni kulki ihan hyvin, sitten saunaan ja sieltä suihkuun, jossa saankin painaa pään jalkojen väliin ettei taju lähde, on niin paha ja pyörryttävä olo. Tätä kestää 10min kunnes olo parantuu. Pari kertaa aiemminkin käynyt samoin. Ja syömisestä on siis huolehdittu sinä päivänä.

Mulla oli kanssa viime treenissä toi paha olo

Treenin loppupuolella rupes tuntuu siltä et jos vielä jatkaa, tulee päänsärkyä ja hajoo pää (enemmä henkisesti ku fyysisesti).

Oli ihan vitun paska olo, treeni luisti kuitenkin ihan kohtalaisesti.

Saunassa vedetyn palautusjuoman ja suihkun jälkeen hetken aikaa ku istu niin alko olo normalisoitumaan.
Oliko sitten vain henkinen krapula huonosti menneestä treenistä vai mistä lie johtunna.

Originally posted by Raven
Mitkä oli tuntemukset?

Ihan löylyt tuntemukset oli. Söin 3.5h ennen ja kolme varttia ennen treeniä otin heraa vajaan desin ja rkl rypsiöljyä, puoleen litraan vettä. Muuten oli puhtia ihan normaalin tuntuisesti (3.5h syömättömyys) treenin loppuun asti, mutta treenin alussa ei pientä nälkää ollut. Sinänsä minua ei haittaa se pieni nälkä, se kun menee ohi muutamassa minuutissa ilman juomaakin.

Toisaalta tänään ei ollut jalkapäivä, ja pidän tärkeenä sitä että näitä säätöjä miettiessä tekisi säädöt jalkapäivänä koska se on tarpeeksi rankka treeni jotta syömisen vaikutukset tulee selkeesti esille.

Jatkossa teen varmaan niin että jos syömättömyys venyy syystä tai toisesta yli 3.5h (max 4.5h) vedän ton drinkin noin, ja alle 3.5h otan protskun vähän ennen treeniä ilman öljyä.

p.s. arvoisa voima-Raven, voisitko vastata parilla sanalla mun kahteen huonosti muotoiltuihin kysymyksiin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7910 , oon odotellut sitä hartaasti :) ?

Originally posted by Sakkeus
p.s. arvoisa voima-Raven, voisitko vastata parilla sanalla mun kahteen huonosti muotoiltuihin kysymyksiin, oon odotellut sitä hartaasti :) ?

Heh, arvoisa voima... :)

Käynpä lukemassa ja katsotaan jos osaan vastata..
Tiedän vaan niin kovin vähän.... Mä vaan treenaan.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom