Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko noista "turvallisista" ei-DMAA-boostereista mihinkään? Esimerkiksi Fitnesstukussa myytävä MusclePharm Assault.

Mitä haittavaikutuksia teillä on ollut tai olette kuulleet olevan DMAA-boostereiden käytön vuoksi? Ulkomaisilta sivuilta lukee kaikkea libidon heikkenemisestä kivesten surkastumiseen.

Oon itsekin käyttänyt nyt purkillisen Pump3dia, hyvin on treeni kulkenut eikä mitään sivuvaikutuksia ole ollut, mutta olen niin nössö että kun lukee Jack3dista ja Crazesta noita sivuvaikutuksia niin en tiedä viitsinkö edes kokeilla niitä. Pump3din antama potku on riittänyt mainiosti, nyt se vaan loppui ja kaapissa olisi nimenomaan Jack3dia ja Crazea.

Amfetamiini ja sen sukuiset aineethan tekevät sen että libido, kuseminen ym häiriintyvät. Mutta se on vain väliaikaista. Joku paremmin ihmisen kemiasta tietävä voisi kertoa enemmän asiaan liittyen...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt kolahti purkillinen Crazea postista. :kuola: Saapi nähä mitenkä toimii tänään, kun pääsen salille. Jack3distä en saanu aikoinaan mitään irti oikein, ja tuolla Mass Pump3dilla oon nyt treenannu viimesen puolen vuoden verran ja se on potkinu ihan hyvin yhellä mitallisella ja toi yks purkki jo kestäny varmaa sen puolise vuotta mulla.

Joo tuo Massin Pump3D toimii mulla jo ihan riittävän hyvin ni ei tarvii sekaantuu noihin ihme aineisiin, :D

1,3 DMAA:ta sekin sisältää, mitä tossa Jack3dissäkin on ja suurimmissa osissa noissa ihmeaineissa...

Edit. Itsekkin alkuun kuvittelin sen olevan jotenkin "terveellisista aineksista" oleva buusteri, kunnes googletin hieman tuoteselosteen aineksia.

Onko noista "turvallisista" ei-DMAA-boostereista mihinkään? Esimerkiksi Fitnesstukussa myytävä MusclePharm Assault.

Mitä haittavaikutuksia teillä on ollut tai olette kuulleet olevan DMAA-boostereiden käytön vuoksi? Ulkomaisilta sivuilta lukee kaikkea libidon heikkenemisestä kivesten surkastumiseen.

Oon itsekin käyttänyt nyt purkillisen Pump3dia, hyvin on treeni kulkenut eikä mitään sivuvaikutuksia ole ollut, mutta olen niin nössö että kun lukee Jack3dista ja Crazesta noita sivuvaikutuksia niin en tiedä viitsinkö edes kokeilla niitä. Pump3din antama potku on riittänyt mainiosti, nyt se vaan loppui ja kaapissa olisi nimenomaan Jack3dia ja Crazea.

Amfetamiini ja sen sukuiset aineethan tekevät sen että libido, kuseminen ym häiriintyvät. Mutta se on vain väliaikaista. Joku paremmin ihmisen kemiasta tietävä voisi kertoa enemmän asiaan liittyen...

Varmasti kovin yksilöllistä, miten boosterit toimii treenissä tai tuleeko jotakin sivareita. Itse on tullut syötyä Jack3dia tai vastaavia tuotteita jo pitkään ja aina maksimiannostuksella. Samoin Novedex XT ja puhdas ATD on ollut mukana. Mitään em. sivareita ei ole tarvinnut kokea, vaan päinvastoin tuntuu enemmänkin libido lisääntyvän. Vielä kun saisi naisen.

Meinasitko lopun ikäs reenailla boostereiden "voimalla"? Jos oot plussakaloreilla ja ei virtaa riitä ilman niin jossain on kyllä mätää omasta mielestä.

Samaa itsekkin mietin kun näitä tarinoita lukee. Porukka on addiktoitunut näihin boostereihin eikä treenistä tule ilman lisäpotkua mitään. Suosittelen palaamaan juurille. Sen nyt juuri ja juuri voi ymmärtää että harrastelijatreenari käyttää noita vaikka 1 kk vuodessa kun veistää ylimääräiset pois ja käy aamulla tyhjällä vatsalla treenailemassa, mutta mätisäkit vetää kottikärryllisen safkaa päivittäin ja siihen päällä vielä yliannostuksen boostereita niin ei tarvitse ihmetellä jos jossain vaiheessa alkaa tulla yllättäviä oireita. Toivottavasti porukka ymmärtää, että noita stimuloivia yhdisteitä ei tutkita juuri lainkaan ennenkuin ne ovat markkinoilla. Poisvedot tapahtuu vasta myöhemmin kun vaikutukset alkaa näkyä ja siinä vaiheessa voi olla jo piilevät damaget aiheutettu. Lääkkeiltähän vaaditaan ihmiskokoita yms. ennenkuin tuote pääsee myyntiin ja luontaistuotteilta vain hyvät myyntipuheet.

Nyt kolahti purkillinen Crazea postista. :kuola: Saapi nähä mitenkä toimii tänään, kun pääsen salille. Jack3distä en saanu aikoinaan mitään irti oikein, ja tuolla Mass Pump3dilla oon nyt treenannu viimesen puolen vuoden verran ja se on potkinu ihan hyvin yhellä mitallisella ja toi yks purkki jo kestäny varmaa sen puolise vuotta mulla.

Huhhejaa, mitkä treenit... Tasan viikon totaalitauko salilta pelkkää aerobista ollut joka päivä ja jalat aika muussina ja sellanen olo oli tänää et ois hakattu kun juossut niin pitkiä lenkkejä ja tänäänkin aamullu rykäsin pienen aerobisen treenin. Noh motivaatiot mennä salille oli tosi huipussa muutenki, mut hieman sellane olo et saa nähä mitä tulee et varmaa tosi kevyt ja nopee treeni vaa.

Noh vetäsin mitallisen tota Crazee, maku oli ihan siedettävä, mutta ei mikään hyväkään ja odotin noin 15min eikä tuntunut yhtään. Vedin puol mitallista vielä ja sitten lähdin salille. Matkalla salille alko tulee hieman sellane olo että röyhtäsyttää ja tekis mieli laattaa ja samalla tuli sellanen olo ettei pystyny oikein keskittymää mihkää sellane hieman häsläävä olo, mutta epäilin vaikutusta hieman, ettei varmaan toimi treenin kanssa oikein tehokkaasti ainakaan.

Salilla treenasin selkä, olkapäät ja ojentajat treenit tänää viiko tauo jälkee ja piti vetästä kevyt treeni jo ekan liikkeen aikana oli sellanen olo et hikee puski ja teki mieli lisätä painoo reilusti lisää vaan. Varmaa jonku varti treenaamise jälkee hikee puski iha törkeesti ja oli iha sairaan kevyt olo, päässä tuntui hieman kummalliselta ja sellanen ettei ois todellakaan pystynyt keskittymään mihkää ja sellanen et tekis mieli juosta ja pomppia vaan.. sellanen älyttömän häsläävä olo ja se kevyt treeni mikä piti tehä ei nyt ihan kevyeks jääny mut oli iha hemmetin hyvät treenit kylläkin.. Ajantaju katosi täysin ja koko ajan oli semi oksettava olo, mutta energiaa riitti ja teki mieli koko ajan treenata lisää ja lisää ja olisi voinut tehdä saman treenin uudestaan ja uudestaan(pienen tauon jälkeen on aina yleensä tosi hyvä ja energinen olo, mutta ei tälläistä).

Tunnin olin yhteensä salilla ja nyt on vieläkin sellanen tosi häslinki ja levoton olo ja samalla kylläkin hyvä olo, kun treenit onnistuivat erittäin hyvin. Voin sanoa, että mikään muu buusteri ei ole tälläistä buustia antanut ja nyt odotan innolla huomista jalkatreeniä tämän kanssa. Ainut vaan mietityttää hieman, että kuinkakohan tervettä tätäkin on käyttää pitempiä aikoja putkeen, tai ylipäätänsä ollenkaan... sillä jos mitallisen vedän vaikka 3x viikossa niin toi purkki kestää ainakin 4kk mulla.

Edit. en pystyisi kuvitella, että ottaisin tätä duunin jälkeen illalla, sillä tämä treenin jälkeinen olo mitä muista buustereista ei ole tullut on ihan friikki... Unenlahjat katoisivat täysin ellei rääkkää itseään ihan kuoliaaksi, jospa silloinkaan.

Huhhejaa, mitkä treenit... Tasan viikon totaalitauko salilta pelkkää aerobista ollut joka päivä ja jalat aika muussina ja sellanen olo oli tänää et ois hakattu kun juossut niin pitkiä lenkkejä ja tänäänkin aamullu rykäsin pienen aerobisen treenin. Noh motivaatiot mennä salille oli tosi huipussa muutenki, mut hieman sellane olo et saa nähä mitä tulee et varmaa tosi kevyt ja nopee treeni vaa.

Noh vetäsin mitallisen tota Crazee, maku oli ihan siedettävä, mutta ei mikään hyväkään ja odotin noin 15min eikä tuntunut yhtään. Vedin puol mitallista vielä ja sitten lähdin salille. Matkalla salille alko tulee hieman sellane olo että röyhtäsyttää ja tekis mieli laattaa ja samalla tuli sellanen olo ettei pystyny oikein keskittymää mihkää sellane hieman häsläävä olo, mutta epäilin vaikutusta hieman, ettei varmaan toimi treenin kanssa oikein tehokkaasti ainakaan.

Salilla treenasin selkä, olkapäät ja ojentajat treenit tänää viiko tauo jälkee ja piti vetästä kevyt treeni jo ekan liikkeen aikana oli sellanen olo et hikee puski ja teki mieli lisätä painoo reilusti lisää vaan. Varmaa jonku varti treenaamise jälkee hikee puski iha törkeesti ja oli iha sairaan kevyt olo, päässä tuntui hieman kummalliselta ja sellanen ettei ois todellakaan pystynyt keskittymään mihkää ja sellanen et tekis mieli juosta ja pomppia vaan.. sellanen älyttömän häsläävä olo ja se kevyt treeni mikä piti tehä ei nyt ihan kevyeks jääny mut oli iha hemmetin hyvät treenit kylläkin.. Ajantaju katosi täysin ja koko ajan oli semi oksettava olo, mutta energiaa riitti ja teki mieli koko ajan treenata lisää ja lisää ja olisi voinut tehdä saman treenin uudestaan ja uudestaan(pienen tauon jälkeen on aina yleensä tosi hyvä ja energinen olo, mutta ei tälläistä).

Tunnin olin yhteensä salilla ja nyt on vieläkin sellanen tosi häslinki ja levoton olo ja samalla kylläkin hyvä olo, kun treenit onnistuivat erittäin hyvin. Voin sanoa, että mikään muu buusteri ei ole tälläistä buustia antanut ja nyt odotan innolla huomista jalkatreeniä tämän kanssa. Ainut vaan mietityttää hieman, että kuinkakohan tervettä tätäkin on käyttää pitempiä aikoja putkeen, tai ylipäätänsä ollenkaan... sillä jos mitallisen vedän vaikka 3x viikossa niin toi purkki kestää ainakin 4kk mulla.

Edit. en pystyisi kuvitella, että ottaisin tätä duunin jälkeen illalla, sillä tämä treenin jälkeinen olo mitä muista buustereista ei ole tullut on ihan friikki... Unenlahjat katoisivat täysin ellei rääkkää itseään ihan kuoliaaksi, jospa silloinkaan.

Ei tuota Crazea ole tosiaankaan tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, eikä edes 2-3 krt/viikossa. Itse otan sitä maksimissaan 2 kertaa kuukaudessa. ja aika-ajoin kuukauden pari tauko on enemmän kuin paikallaan. Nyt olen pitänyt 6 viikkoa tuosta taukoa. pari kuppia kaffetta riittää vallan hyvin.

Olen huomannut juurikin Crazesta sen, että seuraavana päivänä joutuu hieman maksamaan laskua kun on pystynyt vetämään elimistön niin ylikierroksille.

Sitten tämä DMAA taitaa olla patentoitu nuhalääkkeeksi v 1944, joten ei se mikään uusi aine todellakaan ole.

Kanaelmaco, kyllä se uni tulee Crazenkin jälkeen. Kun tota viikon käyttää ja kroppa tottuu, niin ne suurimmat surinat tasottuu aika paljon, ja tilalle tulee lähes zenimäinen keskittyminen ja ''rauha''. Todella hyvää ainetta, eikä tule mitään suurta crashia vaan vaikutus hiipuu hiljalleen, lähes huomaamatta pois.

Mulla vie craze yöunet, vaikka tota jo melkeen 2 purkkia vetänyt. Enää ei oikeestaan huomaa treenissä mitään suurta eroa ottaako vaiko ei, mutta unenpäästä ei tahdo saada kiinni. En siis käytä enää kuin viikonloppuisin, jolloin käyn salilla jo päivällä.

ostakaa multa 1 avaamaton purkillinen. Sanotaan 30e sisältäen postit?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tuota Crazea ole tosiaankaan tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, eikä edes 2-3 krt/viikossa. Itse otan sitä maksimissaan 2 kertaa kuukaudessa. ja aika-ajoin kuukauden pari tauko on enemmän kuin paikallaan. Nyt olen pitänyt 6 viikkoa tuosta taukoa. pari kuppia kaffetta riittää vallan hyvin.

Toi 2x kuukaudessa tuota on kyllä hieman... noh joo ite käytän nyt ainakin huomenna ja ylihuomennakin tuota sillä treenaan salilla nyt 3pv putkeen. Kai täällä on ihmisiä, jotka ovat vedelleet tuota 3x viikossa, tai enemmän? Onko ketään huomannut esim kuukauden, tai parin Craze käytön jälkeen mitään kummallista, tai haittoja? Ens kerralla otan kyllä vain mitallisen tota ja käytän varmaan ainakin kuukauden, jonka jälkeen pidän taukoa tuosta. Jack3dia ainakin monet tutut ovat vedelleet monia kuukausia putkeen useita kertoja viikossa treenin yhteydessä ja niin myös luultavasti moni tälläkin foorumilla?

Toi 2x kuukaudessa tuota on kyllä hieman... noh joo ite käytän nyt ainakin huomenna ja ylihuomennakin tuota sillä treenaan salilla nyt 3pv putkeen. Kai täällä on ihmisiä, jotka ovat vedelleet tuota 3x viikossa, tai enemmän? Onko ketään huomannut esim kuukauden, tai parin Craze käytön jälkeen mitään kummallista, tai haittoja? Ens kerralla otan kyllä vain mitallisen tota ja käytän varmaan ainakin kuukauden, jonka jälkeen pidän taukoa tuosta. Jack3dia ainakin monet tutut ovat vedelleet monia kuukausia putkeen useita kertoja viikossa treenin yhteydessä ja niin myös luultavasti moni tälläkin foorumilla?

Noh joo...vedä tuota miten haluat, vaikka joka päivä pari kuukautta putkeen...mulle ihan sama. Varmasti täällä porukkaa löytyy ketkä ovat vetäneet näitä useita kuukausia putkeen.

Ota kuitenkin se huomioon, että puhutaan amfetamiinin sukuisista aineista. enempi parempi, eiks näin? Järkeäkin saa ja pitäisi myös käyttää.

Noh joo...vedä tuota miten haluat, vaikka joka päivä pari kuukautta putkeen...mulle ihan sama. Varmasti täällä porukkaa löytyy ketkä ovat vetäneet näitä useita kuukausia putkeen.

Ota kuitenkin se huomioon, että puhutaan amfetamiinin sukuisista aineista. enempi parempi, eiks näin? Järkeäkin saa ja pitäisi myös käyttää.

Niin... Sait vain tuon kuulostamaan, ihan kuin tuo olisi jokin astetta pahempi ja vaarallisempi stimulantti pieninä annoksina ja järkevästi taukoja pidellessä. Itse en ole DMAA buustereista paitsi Pump3din yhdestä mitallisella saanut kuin pientä buustia ja Jack3d oli ainoa, jota olen useampia mitallisia joutunut kauhomaan(2-3mitallista), jotta vaikutusta tulisi edes pikkasen ja melkeinpä puolet heitin siitä roskiksee, koska se kerkesi kovettumaan ja mennä pilalle siinä ajassa, kun sitä harvoin käytin. Ainut treenibuusteri, josta tuli "laskut" tai no ei nyt niinkään laskut, mutta paska ja huono olo treenin jälkeen oli NO Xplode, mutta se saikin pakin usein sekasin.

Crazesta juttua:
"Let me start with some of the basics. As most other preworkouts on the market, this supplement contains Creatine Monohydrate. After some looking around, I found out that this product has 2-3 grams per serving. As you work up to 1.5-2 scoops, its nice to know that you'll get your daily serving in which brings some convenience. Lets move on to Caffeine. At first glance, I found it interesting that it was the last listed ingredient on the panel. I found it even more interesting finding it only to have ~80 mg in each scoop. Very low compared to other leading supplements in the category. Also nice to see the L-Citrulline in the product.

Now onto some in-depth analysis of some ingredients that I'm not familiar with..

Trimethylglycine (TMG)- Being the most present ingredient in the preworkout, I was curious about this one. I searched around for a while and didn't find anything too interesting. There are some health benefits to this that may pertain to bodybuilders, and I also read somewhere that this is beneficial in combination with creatine. I'm still not sure I see its place in preworkouts, even though I'm aware that Craze isn't the only preworkout with it. Being one of the cheapest supplements on the market, I'm just hoping this isn't being used as a filler. Would love if someone could aware me more on this.

Dendrobex- With 1,3D leaving the market, I was eager to see what would replace it first. With mood enhancing properties, improved hydration, and an enhanced energy levels, I gladly accepted this ingredient. Definitely the main point and the secret to the product. I will go more in-depth on this later, but I'll point out now that I didn't notice the hydration.

B-Phenylethylamine HCL- Looked this up and its effects seem pretty straightforward... very psychoactive and increases levels of dopamine. Seems to work miracles on your brain's cognition, focus, mood, motivation, and much more. This is very potent, and in some people, the effects are so pleasurable that it has resulted in drug abuse. At excess levels, it can impair brain function and be very dangerous. Personally, I like the ingredient, but be responsible with this. I've heard of stim-junkies trying 4 scoops of CRAZE. This screams ignorance to me, because without knowing the exact amounts of this ingredient, I wouldn't risk taking any more than the recommended dosage.

Citramine- Seems to have energy boosting and endurance properties, but also seems to bring dehydration. I've read too many contradictory things on this ingredient to really have much say on it. You can decide your opinion on it yourself. "

En tiiä, mistä jätkä on saanut tietoonsa, että Crazessa on jopa 2-3grammaa kreatiinia ja vain 80mg kofeiinia, mutta jos pitää paikkaansa niin noi muut aineet on sitten aika vahvoja :D Ja niinkuin joku aiemmin sanoi, on tullut uusi maku Crazesta, pitää ostaa heti kun saa suomesta (vaikka mielestäni Candy Grape on ihan juotavan makuista) :D

Testasin nyt tokan kerran crazee samalla annoksella, kuin ekalla kerralla(1,5scoop) ja en voi sanoa, kuin että mistäköhän johtu ettei tällä kertaa tullut mitään buustia treeniin? Ekalla kerralla potki paremmin, kuin mikään muu treenibuusteri koskaan. Oli ihan heikot treenit eikä oikein puhtia löytynyt teki koko ajan vain lähteä himaan kesken treenin.. Pökertynyt olo oli aamulla, sillä olin nukkunut liikaa, mutta ei kuitenkaan väsyttänyt.

Ainoat vaikutukset, mitä tosta tuli olivat paskahätä 10min ottamise jälkee ja sairas hikoilu ja veden kittaaminen ja ehkä pikkasen kummallinen olo, mutta ei todellakaan mitään buustia tullut tällä kertaa. Taitaapi mennä tämäkin buusteri vain pölyttymään kaapin pohjalle, ellei joku halua ostaa tätä suht järkevään hintaan helsingistä noutaen..

Testasin nyt tokan kerran crazee samalla annoksella, kuin ekalla kerralla(1,5scoop) ja en voi sanoa, kuin että mistäköhän johtu ettei tällä kertaa tullut mitään buustia treeniin? Ekalla kerralla potki paremmin, kuin mikään muu treenibuusteri koskaan. Oli ihan heikot treenit eikä oikein puhtia löytynyt teki koko ajan vain lähteä himaan kesken treenin.. Pökertynyt olo oli aamulla, sillä olin nukkunut liikaa, mutta ei kuitenkaan väsyttänyt.

Ainoat vaikutukset, mitä tosta tuli olivat paskahätä 10min ottamise jälkee ja sairas hikoilu ja veden kittaaminen ja ehkä pikkasen kummallinen olo, mutta ei todellakaan mitään buustia tullut tällä kertaa. Taitaapi mennä tämäkin buusteri vain pölyttymään kaapin pohjalle, ellei joku halua ostaa tätä suht järkevään hintaan helsingistä noutaen..

Veditkö tyhjään mahaan? Ainakin pari tuntia edellisestä ateriasta.

Mulla kävi crazen kanssa ihan samalla tavalla. Ei toiminut enään ollenkaan, joten annoin kyseisen purkin pois. Taidan aloittaa tauon näistä buustereista muutenkin, kun kerta tullut vedettyä muutama kuukausi putkeen kaikenlaisia latureita. Jackediin alkaa kehittyä toleranssi, joten parin kuukauden päästä taas.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom