Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuolla Jack3d threadissa paljon puhetta että kielletty tuo 1,3-dime ja on jengille tullut sähköposteja että "lähetelkää purkkeja takasin niin saatte rahat takas". Itse tilasin juuri tota crazea kun haluan sitä päästä kokeilemaan, kun on niin paljon hehkutettu. Katotaan tuleeko perille :D

En kyllä keksi miksei se tulisi, sillä eihän se sisällä 1,3-dimetyyliamyyliamiinia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
niin..mitä mahtaa toi craze sisältää :D aika rajua on kun pari skooppia vetää! Näin jälkimainingeissa kylmät väreet kulkee pitkin kroppaa ja silleen. Painajaisia odotellessa ;D

Nooh toivotaan että on vaan placeboa niin sitten aineesta on pelkkää hyötyä ilman haittoja. :)

Mikähän tossa Crazessa muuten on se ainesosa mikä tekee siitä kielletyn kilpaurheilussa?

Zone-sarja -42%
N-methyl-tyramine on vaikuttava aine. Ja tuo on myös amfetamiinin kaltainen aine samalla tapaa kuin 1,3 DMAA.

N-methyl-tyramine on vaikuttava aine. Ja tuo on myös amfetamiinin kaltainen aine samalla tapaa kuin 1,3 DMAA.

Joo jotain hämäräähän siellä pitää olla jos se kerta niin hyvin potkii. Itsellä meni vaan tuossa aikaisemmin tosiaan puurot ja vellit sekasin.

Antaeus Labsilta tullut/tulossa uusi mielenkiintonen boosteri/stimulantti.

Antaues Labs Axon
Hederagenin
((3-beta,4-alpha)-3,23-dihydroxyolean-12-en-28-oic acid)

-Long-acting stimulant.
-Potent inhibitor of norepinephrine, dopamine, and serotonin reuptake.
-Supports mood, focus, wakefulness, and mental clarity.
-Facilitates optimal CNS function.

Vaikuttaa ihan kiinnostavalta. Uskaltaako tätä tilata ilman, että se jää tulliin? Onko kukaan kokeillut vielä? Kiinnostaisi millainen se on verrattuna Crazeen.

Mulla craze välillä potkii, välillä ei, mutta ihan hirveen makusta se on niin nuo kapsulat olisi mukavampi ottaa.

Niin uutta ainetta tuo Axon että ei sitä missään kielto listoilla pitäs olla. Ens kuussa lähtee kokeiluun :>

Ja Crazestakin tullut uusi maku Crazolade !

Kaikkia noita paskoja tullu vedettä ja max annoksilla. Siltikään ei oo muut potkinu niin kuin bpi:n 1 MR yhdellä kauhallisella.

Toimii näköjään aika eri tavoin noi eri ihmisillä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla käytössä tällä hetkellä Nitraflex. Jack3d:iä käytin ennen, treeni kulki hyvin, mutta sen jälkeen tuli aina hirvee väsymys.
Nitraflexin kanssa ei sitä ongelmaa.

Reilun vuoden tullut vedettyä putkeen erilaisia DMAA:ta sisältäviä boostereita. Aloitin Jack3d:llä joka toimi silloin hemmetin hyvin, sitten 1.m.r joka toimi vielä paremmin. Tästä eteenpäin tuli kokeiltua Hemo Ragea, Launchia ym. ja taas Jack3dia, mutta enää ei tullut mitenkään mullistavaa vaikutusta. Sen verran kuiteskin toimi ettei niistä viittinyt luopuakkaan. Pari kertaa kokeilin treenata ilman, eikä siitä mitään tullut.
Nyt viimeisimpänä ostin Sci-Fitin Dark Energyä ja potkii niin perkeleesti! Luulin että olin jo tottunut sen verran noihin, ettei noista enää mitään suurempaa vaikutusta irtoisi, mutta toi toimii mulla paremmin kun mikään muu koskaan. Kahdella mitallisella mentiin muutama kerta, ja tänä aamuna kokeilin huvikseni kolmea mitallista ja vieläkin pörisee. :D

Onko noista "turvallisista" ei-DMAA-boostereista mihinkään? Esimerkiksi Fitnesstukussa myytävä MusclePharm Assault.

Mitä haittavaikutuksia teillä on ollut tai olette kuulleet olevan DMAA-boostereiden käytön vuoksi? Ulkomaisilta sivuilta lukee kaikkea libidon heikkenemisestä kivesten surkastumiseen.

Oon itsekin käyttänyt nyt purkillisen Pump3dia, hyvin on treeni kulkenut eikä mitään sivuvaikutuksia ole ollut, mutta olen niin nössö että kun lukee Jack3dista ja Crazesta noita sivuvaikutuksia niin en tiedä viitsinkö edes kokeilla niitä. Pump3din antama potku on riittänyt mainiosti, nyt se vaan loppui ja kaapissa olisi nimenomaan Jack3dia ja Crazea.

Onko noista "turvallisista" ei-DMAA-boostereista mihinkään? Esimerkiksi Fitnesstukussa myytävä MusclePharm Assault.

Mitä haittavaikutuksia teillä on ollut tai olette kuulleet olevan DMAA-boostereiden käytön vuoksi? Ulkomaisilta sivuilta lukee kaikkea libidon heikkenemisestä kivesten surkastumiseen.

Oon itsekin käyttänyt nyt purkillisen Pump3dia, hyvin on treeni kulkenut eikä mitään sivuvaikutuksia ole ollut, mutta olen niin nössö että kun lukee Jack3dista ja Crazesta noita sivuvaikutuksia niin en tiedä viitsinkö edes kokeilla niitä. Pump3din antama potku on riittänyt mainiosti, nyt se vaan loppui ja kaapissa olisi nimenomaan Jack3dia ja Crazea.

Pump3d sisältää tuota DMAA:ta, löytyy vain tuoteselosteesta nimellä geranamiini.

Reilun vuoden tullut vedettyä putkeen erilaisia DMAA:ta sisältäviä boostereita. Sen verran kuiteskin toimi ettei niistä viittinyt luopuakkaan. Pari kertaa kokeilin treenata ilman, eikä siitä mitään tullut.

Meinasitko lopun ikäs reenailla boostereiden "voimalla"? Jos oot plussakaloreilla ja ei virtaa riitä ilman niin jossain on kyllä mätää omasta mielestä.

Tässä hommassa taitaa avainsana olla "yliannostus". Onko missään raportoitu että normaalilla käytöllä olisi tullut mitään haittavaikutuksia?

Efedriinit ja DMAA:t kokeilleena, ja vaikkakin molemmat hyväksi havainneena, olen itse palannut takaisin melko perusideaan. Kuppi kahvia, mitallinen sitrulliinimalaattia ja reilusti haaraketjuisia aminoja. Treenin aikana sitte lisää haaraketjuisia ja jotain motivaatiomättöä soittimessa.

Taidan itekin vaihtaa takaisin tähän vanhaan, kunhan noi edelliset purkit saa loppuun.
10-15g kreatiinia
10g beta-alaniinia
40g heraa
400mg kofeiinia

Päätin tilata Driven Sportsin kamoja (activate xtreme, triazole ja craze). Vanhana stimuhuorana heitin aamulla tauluun 400mg kofeiinia, 100mg DMAA, 1 mitta Crazea ja sitten 1 tabletti jotain dexaprinea, joka tuli tilauksen mukana. Vaikka kofu + dmaa noilla annoksilla ei mitään hirveitä pöhinöitä tuo, niin noi kaikki yhdessä toimi vähän turhankin kovaa. Vielä treenin jälkeenkin on sellanen semikova stimupöhinä päällä. Kokeilen nyt ensi kerralla pelkästään tuota Crazea yhden mitallisen verran.

On nää nykyboosterit pelottavan toimivia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom