Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tänne voi varmaan myös heittää arvosteluja?Tuli tänään kokeiltua tätä, kun samplen sain :)
Myo-blitz.jpg

Ronnie Colemanin Myo-Blitz Fruit Punch Fusion
+TOSI hyvä maku (ei lisätty arginiinia, saattaa olla tämän takia.Ehdottomasti parhaan makuinen pwo tähän asti.)
+Sekoittuu tosi hyvin
+Ei lisättyä beeta-alaniinia eikä arginiinia (nämä voi lisätä itse jos haluaa...Yleensä PWO:issa on kuitenkin ihan liian vähän kumpaakin)
+Sisältää HICA:a ja Astragiinia (Tutkimuksissa todettu hyväksi, ei tosin sisällä todennäköisesti kliinistä annosta)
+Vain 8g/annos
+Ei crashiä, antaa tasaista energiaa pitkin treeniä

+/- Ei sisällä 1,3DMAA:ta
+/- Sisältää n.200mg kofeiinia/annos (Ei paljoa potki niille, jotka paljon kofeiinia käyttävät..!)

-Hinta/annosten määrä (N.45e/30annosta)
-Lisätty kreatiinia "hienossa muodossa"
-Sisältää 2g maltodextriiniä/annos (täyteaineita...)

Otin 1 annoksen n. klo 18.00 ja tuntuu siltä, että pystyn nukkua tänään kunnolla :) En sitten tiedä, paljonko Kreatiini (L-Kreatiini ja Kreatiini Glukonaatti), L-Sitrulliini, HICA ja AstraGin vaikuttavat palautumiseen, 1 annos on kuitenkin 8g, josta 2g maltodextriiniä..

Saattaa mennä seuraavaksi ostoon :) 2x annos potkis varmaan paremmin, mutta sitten hintakin nousee ~45e/15 annosta.... (3e/annos...)

Mulla on vihreä tee -kapselit toimineet erinomaisesti, mutta nyt on joutunut välillä pitämään taukoja, kun keho on näyttänyt tottuneen niin niihin.

Itse aloitin tässä eilen kokeilemaan Spike tablet hardcore energyä. Näin ensifiilisten pohjalta on kyllä aika mitäänsanomatonta tavaraa. Eilisen annostus oli aloittaville suositeltu yksi tabletti, joka ei tuntunut yhtään missään. Tänään meni sitten kaksi tablettia, joka ei taaskaan oikein tuntunut sen ihmeellisemmältä. Ainoa tunne oli treenin loppuvaiheessa oleva tärinä, mutta se taisi tulla vain erittäin raskaasta treenistä itsestään.

Spiken sisällöstä on tietysti hankala sanoa tarkemmin, kun amerikkalaisten ihana proprietary blend pitää huolen ettei tarkkoja pitoisuuksia lue. Pakkausseloste sanoo tavaran sisältävän kofeiinia, teofylliiniä (eli dimethylxanthinea), tiamiinia ja yohia. Tuotetta saa tosiaan Suomesta, joten ei nuo pitoisuudet kovin merkittäviä voi olla varsinkaan tuon viimeisen aineen kohdalla. Hassua on että kaikissa amerikkalaisissa tuotesisällöissä ei tuota yohia näy, mutta tässä mitä Suomesta ostin on sitä mukana.

Varovasti sen kanssa iltäpäivällä, jos olet kofeiiniherkkä (vaikkakin siinä on vain 20mg kofeiinia) :) Ite otan dieetillä heti aamulla ja ennen treeniä.

Ootko joku vihreää teetä myyvä mainosmies vai? Kuullostaa just sellaselta. Paskat tolla vihreellä teellä pitäs kenenkään yöunet mennä ihan näin suoraan sanottuna. Muuten on kyllä ihan hyviä tuotteita nuo jotkut extractit, ainakin jos on ECGC-pitoisuudet kohdillaan, mutta ei nyt oikeesti tarvii liiotella sentään tätäkin asiaa. Kyllähän tietysti lasilliseen vettäkin on mahdollista tukehtua ja kuolla, mutta... ;)

tänne voi varmaan myös heittää arvosteluja?Tuli tänään kokeiltua tätä, kun samplen sain :)

Mielellään! Arvosteluja on aina hauska lukea.

Tuo vaikutti sun kuvauksen perusteella oikeen hyvältä tuotteelta. DMAA:n puuttuminen on mun mielestä plussaa. Ite en tällä hetkellä (tai oo koskaan käyttäny) käytä mitään treeniboostereita, koska pärjään ilmankin. Hinta kuitenkin on ehkä se suurin este eikä tämäkään tehnyt siinä poikkeusta.

Muscletech Hydroxystim ja Oxyelite pro. pystyykö käyttämään yhdessä ja vielä vihreäteetä kylkee?

Ei mitään järkeä. DMAA:ta tulee ihan turhan paljon, eritoten kun Hydroxystim on täysin DMAA:han pohjautuva. Jos on pakko nyt ottaa jompi kumpi niin ota vain OxyElitee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis mitä helv.... onko tua alpha t2 jotenki muka laitonta täällä meillä päin koska olen kyseistä pakettia odotellut jo kauan ja laitoinkin lisaravinnekaupan myyjälle s-postia ja ilmoitti että se on tulilla jossain investegationeissa...eivätkä he tiedä kauanko siinä kestää ymym...

Siis mitä helv.... onko tua alpha t2 jotenki muka laitonta täällä meillä päin koska olen kyseistä pakettia odotellut jo kauan ja laitoinkin lisaravinnekaupan myyjälle s-postia ja ilmoitti että se on tulilla jossain investegationeissa...eivätkä he tiedä kauanko siinä kestää ymym...

No voihan perkele, ei kyllä hyvältä kuullosta. Raporoihan tänne miten sun keissi etenee. Vähän ehkä oma lehmä ojassa mullakin. ;)

Ei ole tuo thyrojohdannainen luettelossa, mutta tulli voi pistokokein ottaa pilleripurkkeja syrjään ja testata, koska ei ole mitenkään uusi ilmiö, että narkkarit, roinarit sun muut järkkäävät aineensa supplementtipurkkeihin, sinetit ja muut kun on niin helppo feitata/avata rikkomatta. Iherbistä tilatessa ei ole tullia ikinä kiinnostanut, mutta nimettömistä pajoista tilatessa on jopa EU-alueella pitänyt tulliselvitellä välillä ihan tavallista ksylitoliakin.

eli miten tämä asia nyt etenee tästä jos toi mun paketti on tällä hetkellä tullilla ? tuleeko sieltä jtn ilmotusta vai lähettävätkö vain sitten sen kun ovat tarkastaneet ym..

vittu mitä paskaa...kannata näköjään muista kun kotimaisista puljuista tilata..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom