Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kumpaa suosittelisitte, Jack3dia tai No-xplodea?
Jack3dis olis hintaa vähemmän ja annoksia enemmän. No-xplodesta kuullut vaa jonkinlaisia huhuja et toimii.
Itse olen jack3din puoleen..

Jack3dis olis hintaa vähemmän ja annoksia enemmän. No-xplodesta kuullut vaa jonkinlaisia huhuja et toimii.

Jack3d, ellei pumppi ole siulle se tärkein. Antaa enemmän virtaa omien kokemusten mukaan, NO-Xplode taas huomattavasti paremman pumpin.

Jack3d, ellei pumppi ole siulle se tärkein. Antaa enemmän virtaa omien kokemusten mukaan, NO-Xplode taas huomattavasti paremman pumpin.
Auttaakos se sarjakestävyyteen ollenkaan? En pidä tätä tärkeänä seikkana, mutta kuitenkin kysyn :D Joo, ei se pumppi hirveen tärkeetä ole vaan se että pystyy vetää reenin kunnialla loppuun

Auttaakos se sarjakestävyyteen ollenkaan? En pidä tätä tärkeänä seikkana, mutta kuitenkin kysyn :D Joo, ei se pumppi hirveen tärkeetä ole vaan se että pystyy vetää reenin kunnialla loppuun

Molemmat siis piristää ja tuo hiukan lisää sitä kestävyyttä oman kokemuksen mukaan, mutta NO-Xplodella tosiaan se pumppi on ihan toista luokkaa. Omalla kohdalla pumppi on haitallinen, "katoaa" tunto ja treeni kärsii, siksi suosin ihan puhtaasti Jack3dia. Tosin tässä on jo jonkin aikaa vedetty ilman mitään kun kyllä se rauta niinkin nousee.

Molemmat siis piristää ja tuo hiukan lisää sitä kestävyyttä oman kokemuksen mukaan, mutta NO-Xplodella tosiaan se pumppi on ihan toista luokkaa. Omalla kohdalla pumppi on haitallinen, "katoaa" tunto ja treeni kärsii, siksi suosin ihan puhtaasti Jack3dia. Tosin tässä on jo jonkin aikaa vedetty ilman mitään kun kyllä se rauta niinkin nousee.
Totta tuokin. Teenpäs niin että kokeilen sitä jack3dia, ja jos ei toimi, niin jätän muutenkin noi tehonlisääjät kaupan hyllylle, ainakin pariksi kuukaudeksi ja katson että vaikuttaako se oikeasti mitenkään.

Itse tilasin iherbistä 200kpl purkin puhdasta 1,3dmaa:ta. Oon koittanu annoksena jopa 100mg kerralla, eikä itsellä ole pärissy juuri ollenkaa, samalla mennyt 400mg kofeiinia. Lähinnä hikeä puski vitusti, mutta mitään piristymistä en huomannut.

Totta tuokin. Teenpäs niin että kokeilen sitä jack3dia, ja jos ei toimi, niin jätän muutenkin noi tehonlisääjät kaupan hyllylle, ainakin pariksi kuukaudeksi ja katson että vaikuttaako se oikeasti mitenkään.

Vedä sitten tyhjään mahaan se. 2-3scooppia kun kiskaset tyhjään mahaan, niin jo olet helvetti epeli, jos ei mitään tunnu

Huomasiko kukaan tätä tuotetta? Taisi olla tukussa uutustuotteena viikon, sen jälkeen luki "väliaikaisesti loppu" ja nyt ei löydy enää koko tuotetta. Oli ns. puhdasta kamaa tämä. Ei mitään sekoitusta.

katso liitettä 72407

Tuli yksi purkki tilattua ja ei kyllä omalla kohdalla ole paljoa mitään hyvää sanottavaa. Helvetin vaikea siitä on ottaa oikeata 30-60mg kerta-annosta ilman minkäänlaista mittaa sieltä purkin pohjalta jossa sitä jauhoa on hieman. Ja ei mulla potkinut ollenkaan, tosin ruokailuista ollut n. 3h. En tosin sitäkään ymmärrä miksi näitä pitäisi täysin tyhjään mahaan ottaa kun katoaa viimeisetkin energiat kun ei ennen salia voi syödä mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

kokeilemalla selviää. Ilmeisesti aika yksilöllistä. Mulla toimii jack3d muta no-xplodella tulee vain paska olo ja pakki menee sekasin

Sekä Jack3d ja Oxyelite pro loppu Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:stä. Ehdotuksia mistä muualta kannattaisi tilata?

Sekä Jack3d ja Oxyelite pro loppu Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:stä. Ehdotuksia mistä muualta kannattaisi tilata?

www.iherb.com

Tuolta löytyy myös White Floodia mitä kyllä suosittelisin ennemmin kuin Jack3dia. Jos joku innostuu kokeilemaan niin kannattaa katsoa että se sisältää beet roottia (uudempi versio). Ja oxyjen sijaan itse ostaisin Primaforcen 1,3 dimeth tabletteja, ajaa saman asian että vie näläntunteen pois.

www.iherb.com

Tuolta löytyy myös White Floodia mitä kyllä suosittelisin ennemmin kuin Jack3dia. Jos joku innostuu kokeilemaan niin kannattaa katsoa että se sisältää beet roottia (uudempi versio). Ja oxyjen sijaan itse ostaisin Primaforcen 1,3 dimeth tabletteja, ajaa saman asian että vie näläntunteen pois.
Mites maksaminen ym. onnistuu kun hinta on dollareina? Ja kauanko kestää kuljetukset.

Nordean Electronilla onnistunut tilaukset ihan kätevästi, toimitusaika 2-3 viikkoa international air maililla ja paketti tuodaan kotiovelle.

Verojakaan ei tule kunhan ei tilaa liian isoja paketteja, max ~75e jos oikein muistan.

Tilasin, hyväksy ton osuuspankin visan myös. Googlella löyty jopa alennuskoodi 20 sekunnissa millä sai -5$ hintaa pois :D Toivottovast vaan nyt nopeasti tulis :P Kiitti jeesist!

Nyt sais näköjään Ruottin maalta Colemanin Myo-Blitziä. Aika suolasen hintasta tavaraa vaan, pitänee silti tilata purkki testiin ihan ton HICA:n takia, kun ei ole kyseistä ainesta missään boosterissa ollut mukana. Testasin muuten tuossa 1.M.R muutemissa treeneissä ja ei kyllä toimi itsellä juuri muuten kuin, että saa kevyen hedarin ja hikee ehkä puskee aavistuksen enemmän...

Nyt sais näköjään Ruottin maalta Colemanin Myo-Blitziä. Aika suolasen hintasta tavaraa vaan, pitänee silti tilata purkki testiin ihan ton HICA:n takia, kun ei ole kyseistä ainesta missään boosterissa ollut mukana. Testasin muuten tuossa 1.M.R muutemissa treeneissä ja ei kyllä toimi itsellä juuri muuten kuin, että saa kevyen hedarin ja hikee ehkä puskee aavistuksen enemmän...

Eikös toi hica ole leusiinin joku muoto?En odottaisi ihmeitä siltä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom