Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.ebay.com/itm/Nutrex-Hemo...=280725663990&ps=63&clkid=3883943120838754483

tuleekohan tuolta ebaysta tuote asiallisesti perille? Näköjään n,20e hintaa hemorage purnukalla ja maun saa valita itse. Ja paypal maksu. Onko muita ulkomaalasia kauppoja mistä noita mahtais saada? Ei nimittäin kiinosta maksaa n,50e suomenhinnoissa tuommosesta. :jahas:

http://www.ebay.com/itm/HemoRage-UL...802?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f0f404c9a
tuossa olis 26$+10$postit

En tiedä kannattaako ihan jenkeistä asti paljon noita tilailla, toki voi tulla nopeasti ja nätistikin läpi ja noista pienistä tilauksista ei tarvitse maksaa edes tulleja+alveja useimmiten. Mutta mieluummin mä eu-alueelta tilaan.

En tiedä kannattaako ihan jenkeistä asti paljon noita tilailla, toki voi tulla nopeasti ja nätistikin läpi ja noista pienistä tilauksista ei tarvitse maksaa edes tulleja+alveja useimmiten. Mutta mieluummin mä eu-alueelta tilaan.

Mistäs halvemmalla? 26e olis sopiva hinta opiskelialle, olis hauska ostaa testi mielessä ja hintakin kohillaan. :worship:

Mistäs halvemmalla? 26e olis sopiva hinta opiskelialle, olis hauska ostaa testi mielessä ja hintakin kohillaan. :worship:
Jos mulla olis tarve tehonlisääjälle pienellä budjetilla ni varmaan ostasin Mass Pump 3D:tä, sitähän on saanut tosi edullisesti ja kuitenkin miltei samat aineet mitä monissa kalliimmissa. Vois kyllä jatkossa ostaa sitä kun nyt on käytössä ollut jopa puolet kalliimpia aineita mistä tuskin on yhtään sen enempää hyötyä. Toisaalta jos olet nuori ja harrastuksen alkumetreillä niin en tiedä tarviiko noita edes ekoina treenivuosina tollasia, taisin koskea ekan kerran pre workout juomiin kun olin parisen vuotta treenannu. Ei noi yhtään sen terveellisempiä meinaan ole mitä esim energiajuomien runsas käyttö.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miltäs tämmöne paketti kuulostaa, onko porukalla kokemuksia?

Ripped Fuel 5X

Creatine Complete Extreme

Whey-80

Kuraa..

Twinlabissa on kofeiinia+vitamiineja/kivennäisaineita ja "epämääräisiä yrttejä" epämääräinen määrä. Osta mielummin kofeiinitabuja apteekista+monivitamiinit.

Kreatiiniksi sopii perus monohydraatti ihan yhtä hyvin, itse ostan minkä tahansa merkin creapurea, koska se on patentoitu, standartoitu valmistustapa toivottavasti siis hyvälaatuista ja ilman epäpuhtauksia.

Whey-80 on paskaa ja paakkuuntuvaa tavaraa. Mielummin esim Optimum Nutritionin Wheytä jos rahaa on.

Miltäs tämmöne paketti kuulostaa, onko porukalla kokemuksia?

Ripped Fuel 5X

Creatine Complete Extreme

Whey-80

Mielestäni tuo whey 80 on erittäin hyvä proteiini ei se mulla ole ainakaan paakuntunut ja on meinaan hyvän makuistakin ja edullista mutta tuolla ripped fuelilla ei tee kyllä hevon vittuakaan

Huomasiko kukaan tätä tuotetta? Taisi olla tukussa uutustuotteena viikon, sen jälkeen luki "väliaikaisesti loppu" ja nyt ei löydy enää koko tuotetta. Oli ns. puhdasta kamaa tämä. Ei mitään sekoitusta.

katso liitettä 72407

Ketjua nyt tovin lukenut mutta vielä paljon asioita pimennossa. Ensinnäkii, kannattaako noit rasvanpolttajia käyttää kevyel bulkil(/+-0 kcal -tilas)? Kiinnostais tota Oxyelite pro:ta kokeilla, jos sais treenin yhteydessä fläsää pois ja lihasta paremmin tilalle. Toinen kysymys taas; mites noiden rasvanpolttajien laita tehonlisääjien kanssa yhtä aikaa? Toinen mitä kiinnostaisi kokeilla on Jack3d, mutta voiko sitä vetää Oxyeliten kanssa samanaikasesti vai tuleeko liiankii pirteeks?

Aika moni asia selviää kokeilemalla, mutta ei nuo rasvanpolttajat mitään ihmeaineita ole, kun ovat vielä myynnissä. Jack3din kanssa en välttämättä lähtisi sotkemaan ainakaan kauheana oxyeliteä, kun molemmissa on samaa piristävää stimulanttia, 1,3dmaa:ta. Ruokavalio on kuitenkin aina se tärkein osa bulkkia/dieettiä. Prim0s, esim. briteistä saat puhdasta dimetyyliamiinia. Parempaa se onkin kun nuo sekoitukset ja kivempi ottaa kapseleina, kuin paskan makuisena nesteenä.

Aika moni asia selviää kokeilemalla, mutta ei nuo rasvanpolttajat mitään ihmeaineita ole, kun ovat vielä myynnissä. Jack3din kanssa en välttämättä lähtisi sotkemaan ainakaan kauheana oxyeliteä, kun molemmissa on samaa piristävää stimulanttia, 1,3dmaa:ta. Ruokavalio on kuitenkin aina se tärkein osa bulkkia/dieettiä. Prim0s, esim. briteistä saat puhdasta dimetyyliamiinia. Parempaa se onkin kun nuo sekoitukset ja kivempi ottaa kapseleina, kuin paskan makuisena nesteenä.
Kiitti tiedost. Vois sitte tolla Oxyelitellä alottaa. Pituutta on 182 ja painoa nyt n. 85.5kg, kunnollista treeniä taustalla 4.5kk. Rasvaa ei oikeastaan ole enää muualla kuin keskivartalossa, kesällä tippu paino n. 5 kiloa (nyt tosin saanut taas muutaman kilon takas, mutta fläsää ei kauheasti näytä tulleen lisää.) Jos yhden purkin vetäisi tota Oxyeliteä samalla mennen pienillä miinuskaloreilla, sais painoa mahdollisesti 5 kiloa (suurin osa toivottovasti läskiä:D) pois ja voimatasot suurinpiirtein nykysellään niin hyvä olisi. Mitä mieltä?

Suositut

Back
Ylös Bottom