Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ostin Crack Orangen 600g purkin, aluksi ajattelin ett olis aika farssi, ainakin ensimmäisen 1 kauhan annoksen jälkeen ei tuntunu yhtää mitää ja meinasin jo myydä purkin kaverille.
Äskön vetäsin aivan tyhjään "aamuvatsaan" 2 scooppii/4dl vettä satsin, ja aika tajuttoman energinen olo :wtf: niinku olis jotai 6 batteryy juonu!
Nyt sitte testaamaan puntille antaako hyötyä siellä irti!

Puntilla käyty, ja sellane varotuksen sana että kannatta vetää kyl jotku protskut tai muuta naamaa ennen treeniä!
Ite tein sen virheen että söin vaan 1 banaanin n.15 min ennen treeniä (tätä ennen siis joskus klo22 aikaan syöty!) ja se tuntui kyllä
aika kovana pyörrytyksenä ja ei ollu kanveesi kaukana :D

Treeniin toi kyl antoi virtaa ihan hyvin, olis vaa pitäny tajuta safkaa vähä paremmin ton juoman jälkee.

Kyllä ne vaan toimii, ellei ole käyttänyt/käytä vahvempia piristeitä.

Ite monet kerrat ottanut Launchin sekottamalla heraan sen. Pystyy juomaan helpommin, eikä' maistu niin oksettavalta. Ja toimii helvetin hyvin toi 2 annosmittaa. :D

Täällä on tuo Rooster booster keretty polkea lyttyyn. :D Mutta kysäisenpä silti..
Voiskohan siitä jotain tehoa edes saada irti, kun on nyt tarkoitus ruveta salin puolella repimään itsestään kaikki irti..? Enkä ole aiemmin käyttänyt mitään tehonlisääjiä. Enkä juo edes kahvia, josta saisin edes sitä kofeiinia. :D
Olis tuota Rooster boosteria niin helposti saatavilla suoraan marketin hyllyltä, ei tarvis ruveta tilailemaan.. ;)

Täällä on tuo Rooster booster keretty polkea lyttyyn. :D Mutta kysäisenpä silti..
Voiskohan siitä jotain tehoa edes saada irti, kun on nyt tarkoitus ruveta salin puolella repimään itsestään kaikki irti..? Enkä ole aiemmin käyttänyt mitään tehonlisääjiä. Enkä juo edes kahvia, josta saisin edes sitä kofeiinia. :D
Olis tuota Rooster boosteria niin helposti saatavilla suoraan marketin hyllyltä, ei tarvis ruveta tilailemaan.. ;)

Siihen tilaamiseen menee 2min. Mieluummin käyt ostamassa apteekista vaikka kofeiinia, 100mg tabuja 100kpl maksaa jonkun 4e. Heität sen 20-30min ennen treeniä 2-3 tabua naamaan.

Onhan siellä kaikkea muutakin paskaa kaupana hyllyllä. Mikä tää juttu on, että ei voi tilata. Saat kaikki tarvitsemasi ja vieläpä parempia lisäravinteita paljon halvemmalla, kun tilaat jostain nettiputiikista, etkä menne sinne prismaan tai cittariin

Eli pelkkä kofeiini ajais saman asian?
En oo (jaksanu) ruveta selaamaan noita kaiken maailman nettijuttuja läpi kun en ymmärrä minkään lisäravinteiden sun muiden päälle yhtään mitään. :D Karseeta vaikuttava-aineviidakkoa ja mulla poloisella menee pää sekaisin siinä vaiheessa.. :D
Mutta jos joku sanoo, että tilaa tätä ja tätä, niin kyllähän minä sitten tilaan.. ;D

Jos ei muuta ole saatavilla, niin kyllä Rooster Booster toimii mulla, kun ottaa 2 annosta kerralla. Kalliiksi vaan tulee, kun paketissa on vaan 10 annosta. Ja olen käyttänyt muita tehonlisääjiä, paremmin toimivat ja tulevat halvemmiksi.

Olen alkanut huomaamaan jackin ja crackin eroja (itsessäni)... Yhteen vetona mielestäni jacki antaa enemmän virtaa, mutta pistää hikoilemaan. Cräkki ei pistä hikoilemaan yhtä paljoa kuin jacki. Maku on aika tasapeli, mutta kun jackia joutuu juomaan sen pari desiä niin mielummin sitten se. Molemmat ovat mielestäni hyviä tuotteita, mutta olisiko näistä viellä tehokkaampaa versiota saatavilla? Seuraavaksi ajattelin kokeilla mutant mayhemiä tai palata jackin pariin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pistin hemo-rage ultra concentraten tilaukseen tänään.Siinä on pari ainetta enemmän kuin jack3dissä ja halvempi niin päätin kokeilla :) En ole siis koskaan kokeillut tehonlisääjiä ja en käytä kofeiinia , potkii varmaan kivasti

pistin hemo-rage ultra concentraten tilaukseen tänään.Siinä on pari ainetta enemmän kuin jack3dissä ja halvempi niin päätin kokeilla :) En ole siis koskaan kokeillut tehonlisääjiä ja en käytä kofeiinia , potkii varmaan kivasti
Samalla tuotteella nyt vedetty 7 treeniä läpi ja uskomattoman energinen olo koko treenin ajan. Muista suhtkoht tyhjään mahaan ottaa, niin varmasti toimii ja laittaa hikoilemaan älyttömästi :D

Itellä kreatiinia, t-boostia. Sitte jälkkäriks vedelly fastin muscle+. Fastin jälkkäri alkaa olee lopuillaan, niin hain fitnesstukusta 4kg pro gain recoveryä. Sinne heitin sekaan 1kg whey 80:stä ja sitte sain vielä kylkiäisiksi anabolicin beastia.
Huomenna testataan miten vaikuttaa ennen treeniä krea+t-boost+beasti. Fastia treenin jälkeen. Palaan siis asiaan..

Noniin treenit vedetty. Ennen himasta lähtöä kreatiini+t-boosti kurkusta alas. Matkalla salille, vetäsin anabolicin beastin n.2dl veteen sekoitettuna (makuna orange). Todella miellyttävä maku. Voisi verrrata hartsporttiin.
N.10 min kuluttua, tuntui että okei, virtaa alkaa tulemaan ja selvä piristys myöskin. Treenatessa aivan eri fiilis kuin aikaisemmin, energiaa todella tuntui olevan. Sitten itse treenissä, ensin jaksoin muutaman sarjan käsipainoilla jossa toistoja oli 5. Noi oli siis suht raskaita. Kun aloin tekee seuraavaa sarjaa, oisko ollu 20min aloituksesta niin aivan kevyt 8. Ja käsipainoina aivan samat painot.
Tietysti tämä oli eka kerta kun tuota beastia kokeilin. Mutta mikäli se auttaa samalla tavalla joka kerta, niin olen todella tyytyväinen tuotteeseen.

Noniin treenit vedetty. Ennen himasta lähtöä kreatiini+t-boosti kurkusta alas. Matkalla salille, vetäsin anabolicin beastin n.2dl veteen sekoitettuna (makuna orange). Todella miellyttävä maku. Voisi verrrata hartsporttiin.
N.10 min kuluttua, tuntui että okei, virtaa alkaa tulemaan ja selvä piristys myöskin. Treenatessa aivan eri fiilis kuin aikaisemmin, energiaa todella tuntui olevan. Sitten itse treenissä, ensin jaksoin muutaman sarjan käsipainoilla jossa toistoja oli 5. Noi oli siis suht raskaita. Kun aloin tekee seuraavaa sarjaa, oisko ollu 20min aloituksesta niin aivan kevyt 8. Ja käsipainoina aivan samat painot.
Tietysti tämä oli eka kerta kun tuota beastia kokeilin. Mutta mikäli se auttaa samalla tavalla joka kerta, niin olen todella tyytyväinen tuotteeseen.

Vai että oikein 3toistoa noinkin pienissä toistomäärissä lume tuotteilla, tästä sain jo päivän naurut joko sulla kusee psyyke tai tekniikka. Tosin itse veikkaan kumpaakin.

Vai että oikein 3toistoa noinkin pienissä toistomäärissä lume tuotteilla, tästä sain jo päivän naurut joko sulla kusee psyyke tai tekniikka. Tosin itse veikkaan kumpaakin.
No eka kerran ollu salilla 16 vuotta sitten, että tuskinpa se käsipainoilla istuen hauiskääntö ihan hirveen vaikeeta on. Enkä väännä niin että itse vääntyisin vaan pelkästään kädet. Mut toki jos sua naurattaa niin voi voi. Ei se mun elämää paljon hetkauta, kuhan nyt kerroin kokemuksestani. Tsemii sulle!

Fastin Burner ja green tea, sekä Leader Vahva vihreä tee

Ovatko nämä mielestänne tehokkaita lisiä painonpudotukseen, vai meneekö CLA:n tavoin humpuukin puolelle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom