Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennen tuota sai lisäravinne nettikaupoista , nyt en ole yhdestäkään löytänyt...OxyElite Prota myydään kyllä Suomessa kuten ennenkin.
http://www.iherb.com/USPlabs-OxyElite-Pro-Super-Thermogenic-90-Capsules/29847?at=0Ennen tuota sai lisäravinne nettikaupoista , nyt en ole yhdestäkään löytänyt...
Ennen tuota sai lisäravinne nettikaupoista , nyt en ole yhdestäkään löytänyt...
Eihän mikään RASVANPOLTTAJA toimi , koska pakkauksessa sanotaan , että pitää saada ruokavalio ym. kuntoon , jos nää toimis, niin ihmiset vetäis vitusti safkaa napaan eikä tarvis liikkua ja rasva sen kun palaa
tosin jotkut lisäravinteet ( esim kalaöljy / vihreä tee ) voi auttaa painonpudotuksessa , mutta ei ne polta rasvaa
Mikä olis varmin /toimivin hankinta tehonlisääjäksi ?
Purus labsin Muscle Marinade on kyllä aika jäätävää tavaraa.
Marko Heikkinen sano et tota sai vaan Afrikasta tilattua aikasemmin. :D
Potkiiko toi hyvin?
eikös tuo edellinen kysymys liittynyt nimenomaan teholisääjiin, ei rasvanpolttajiin
Eihän mikään RASVANPOLTTAJA toimi , koska pakkauksessa sanotaan , että pitää saada ruokavalio ym. kuntoon , jos nää toimis, niin ihmiset vetäis vitusti safkaa napaan eikä tarvis liikkua ja rasva sen kun palaa
Olen nyt syönyt OxyElitea jonkin aikaa miinuskaloreilla vhh:lla 8 tunnin syönti-ikkunalla. Paras puoli OxyElitessä on mielestäni se, että se ehkäisee ainakin minulla pirun tehokkaasti nälkää. Saa lähes väkisin koittaa jotain edes syödä kun ei vaan ole nälkä. En kyllä muista että mikään muu aine olisi koskaan noin tehokkaasti vienyt minulta nälän tunteen pois.
Olen nyt syönyt OxyElitea jonkin aikaa miinuskaloreilla vhh:lla 8 tunnin syönti-ikkunalla. Paras puoli OxyElitessä on mielestäni se, että se ehkäisee ainakin minulla pirun tehokkaasti nälkää. Saa lähes väkisin koittaa jotain edes syödä kun ei vaan ole nälkä. En kyllä muista että mikään muu aine olisi koskaan noin tehokkaasti vienyt minulta nälän tunteen pois.
Siis kyllä tällaisia tuotteita on , jotka estävät nälkää , mutta ei se tarkoita että se on rasvanpolttaja , vaikka sitä niin mainostetaan