Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pari kertaa nyt otettuna SAN Launch (reilu 1 mitallinen) ja nukahtaminen on kyllä työn ja tuskan takana. Toki nyt on kelitkin tällaisia hiostavia ja kuumia eli ehkä ei voi täysin stimulantin piikkiin laittaa. Valmisteessa sanotaan, että pitäisi nauttia 6 h ennen nukkumaanmenoa. Tämähän ei onnistu millään, koska treenaan iltaisin 20-22. Väsymystä ei myöskään salilla tunne, vaikka töiden jälkeen päivällä olo tuntuisi nuutuneelta. Lisäksi tää maistuu hyvältä ja siis parempi kuin mikään Jack3din makuvaihtoehdoista. Jatketaan kokeilua.

Eihän mikään RASVANPOLTTAJA toimi , koska pakkauksessa sanotaan , että pitää saada ruokavalio ym. kuntoon , jos nää toimis, niin ihmiset vetäis vitusti safkaa napaan eikä tarvis liikkua ja rasva sen kun palaa :rolleyes:
tosin jotkut lisäravinteet ( esim kalaöljy / vihreä tee ) voi auttaa painonpudotuksessa , mutta ei ne polta rasvaa

Eihän mikään RASVANPOLTTAJA toimi , koska pakkauksessa sanotaan , että pitää saada ruokavalio ym. kuntoon , jos nää toimis, niin ihmiset vetäis vitusti safkaa napaan eikä tarvis liikkua ja rasva sen kun palaa :rolleyes:
tosin jotkut lisäravinteet ( esim kalaöljy / vihreä tee ) voi auttaa painonpudotuksessa , mutta ei ne polta rasvaa

eikös tuo edellinen kysymys liittynyt nimenomaan teholisääjiin, ei rasvanpolttajiin

Mikä olis varmin /toimivin hankinta tehonlisääjäksi ?

Riippuu aina ihmisestä, jotkut selviävät hyvin kofeiini tableteilla.

Jotkut tykkäävät esim jack3d tai muista vastaavista piristävistä tuotteista.

Allekirjoittaneen louderi; glutaa,beeta-alaniini,leusiini,tauriini+ vihreä tee tabuja, toimii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Marko Heikkinen sano et tota sai vaan Afrikasta tilattua aikasemmin. :D
Potkiiko toi hyvin?

Potki joka kerta, ihan erilainen ku vertaa muihin tehonlisääjiin joiden annostusta saa lisätä käytön myötä. Ekoilla kerroila tuota käyttäessä oli pakko laittaa hiilareit sekaa ku potki niin saatanan kovaa. :D

Olen nyt syönyt OxyElitea jonkin aikaa miinuskaloreilla vhh:lla 8 tunnin syönti-ikkunalla. Paras puoli OxyElitessä on mielestäni se, että se ehkäisee ainakin minulla pirun tehokkaasti nälkää. Saa lähes väkisin koittaa jotain edes syödä kun ei vaan ole nälkä. En kyllä muista että mikään muu aine olisi koskaan noin tehokkaasti vienyt minulta nälän tunteen pois.

Olen nyt syönyt OxyElitea jonkin aikaa miinuskaloreilla vhh:lla 8 tunnin syönti-ikkunalla. Paras puoli OxyElitessä on mielestäni se, että se ehkäisee ainakin minulla pirun tehokkaasti nälkää. Saa lähes väkisin koittaa jotain edes syödä kun ei vaan ole nälkä. En kyllä muista että mikään muu aine olisi koskaan noin tehokkaasti vienyt minulta nälän tunteen pois.

Hyvä rohto tuo minustakin on niinkun jacked kanssa.

Siis kyllä tällaisia tuotteita on , jotka estävät nälkää , mutta ei se tarkoita että se on rasvanpolttaja , vaikka sitä niin mainostetaan :rolleyes:

Siis kyllä tällaisia tuotteita on , jotka estävät nälkää , mutta ei se tarkoita että se on rasvanpolttaja , vaikka sitä niin mainostetaan :rolleyes:

Vai ei ole toimivia rasvanpolttajia olemassa? Perustuuko termogeenien (esim. ECA-stack) myös pelkästään nälän hillitsemiseen? :rolleyes:

Tarkennus: Ihmetyttää siis lähinnä se, että jotkut puhuu _faktoina_ sellasta juttua, mikä ei pidä paikkaansa. Koska totuus on se, että rasvanpolttajat toimii myös muilla mekanismeilla, kuin nälkää hillitsevinä. :jahas:

Ite huomannut ainakin vissin eron soijan määrässä silloin syökö mausteista ruokaa.

Mutu tuntumalla voin sanoa että IMO mausteinen ruoka polttaa rasvaa enemmän kuin normaali,miksikö?

Juuri tuo therealA:n kommentti termogeenisestä vaikutuksesta tulee kuvioon silloin, Sisältäähän Noi monet "fat burnerit" vihreätee/guarana/kofeiini/ ties mitä vitun paskaa komboja... Okei vaikutus saattaa olla marginaalinen, miinukalorit on pääasia, mutta moni asia on marginaalinen ja kun ne kaikki yhdistää niin kokonaisuus voi olla jo paljon vaikuttava , who knows

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom