SUPERCARB 1kg -40%

Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Jaahas, mielenkiinnolla odotellaan.

"VatasenSponssi siirtyy uusissa tehonlisääjissä DMHA-ainesosaan koska sen vaikutus on todettu toimivan paremmin sekä tehokkaammin pienissä annoksissa, kuin sen lähisukulainen DMBA (4-amino-2-metyylipentaanisitraatti tai AMP) DMBA (4-amino-2-metyylipentaanisitraatti), joka tulee ainesosana poistumaan lähiaikoina markkinoilta kokonaan, joten siirtyminen DMHA-ainesosaan on luonnollinen jatkumo."

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hieman yllätyin kun löysin paikallisesta Intersportista oikee omalta Supermass Nutrition ständiltä stimu Inzanea ja Prezonea. Siinä oli Prezonesta näytepussejaki 2e/kpl. Otin pari sellasta ja 2 pöttiä inzanea (32e/kpl). Ei varmaa kauan mee ku evira käy putsaamassa hyllyt tyhjäksi näistä amp-sitraattiboostereista...

Amp sitraatti menee oikein mukavasti muiden pwo:den kaverina tai ihan sellaisenaan kofeiini, syferiini amp combolla. Ite kiskonut ehkä vuoden verran pwo:den kanssa ja välillä ihan muuten vaan, saa siitä focusta duuniinkin :)
Tänään tuli kaapin pohjilta kiskottua tota vanhaa ns. kunnon crazea voi pojat kun reenit kulki vähän erilailla :D

No mitäs arvon raati suosittelee, itsella mielessä Prezone ja tämä http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop.fi/nutrition-attitude-serving-p-2005.html Ehkä noista mielummin toi Attitude kun Prezonessa tulee niin paljon samaa sälää kuin Intrazonessa.
edit. toisaalta se on kyllä anabolista sälää.

Viimeksi muokattu:
No mitäs arvon raati suosittelee, itsella mielessä Prezone ja tämä http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop.fi/nutrition-attitude-serving-p-2005.html Ehkä noista mielummin toi Attitude kun Prezonessa tulee niin paljon samaa sälää kuin Intrazonessa.
edit. toisaalta se on kyllä anabolista sälää.

Attitude puolet halvempi ja ainakin itse kokenu sen ehkä parhaaks laturiks mitä olen kokeillut. Tota mä kaikille suosittelen jos ne haluaa stydin laturin.

Moro, sanokaappas te fiksummat ja kokeneemmat tai jokka on käyttänyt tuota Mutantin rasvanpolttajaa/tehonlisäjää nimeltä Stimutant, että toimiiko se? Olen käyttänyt sitä 2 päivää, tiedän että ei tulokset vielä mulla pitkään aikaan näy, mutta onko joku käyttänyt sitä pitemmän ajan?

Moro, sanokaappas te fiksummat ja kokeneemmat tai jokka on käyttänyt tuota Mutantin rasvanpolttajaa/tehonlisäjää nimeltä Stimutant, että toimiiko se? Olen käyttänyt sitä 2 päivää, tiedän että ei tulokset vielä mulla pitkään aikaan näy, mutta onko joku käyttänyt sitä pitemmän ajan?

Höpöhöpöjuttuja, rahat tais mennä nyt hukkaan. Muutamia toimivia treeniboostereita taitaapi olla mutta noi rasvanpolttojutut luokkaa peruna.

Tuleeko teillä intrajuomista älytön hikoilu? Toki treeneissä hikoilee, mutta jopa "tuskainen" hiki. No, itselläni tulee Celsius-virkistysjuoman jälkeen, Tuntuu jopa, että se turvottaa kehoa (miten lie mahdollista...). Join äsken yhden Celsius-juoman ja nyt 40 minuuttia sen jälkeen on älyttömän kuuma. En ole kofeiiniherkkä, mutta en tiedä, mikä siinä on. Guarana, tauriini, aminot vai mitä.

Tuleeko teillä intrajuomista älytön hikoilu? Toki treeneissä hikoilee, mutta jopa "tuskainen" hiki. No, itselläni tulee Celsius-virkistysjuoman jälkeen, Tuntuu jopa, että se turvottaa kehoa (miten lie mahdollista...). Join äsken yhden Celsius-juoman ja nyt 40 minuuttia sen jälkeen on älyttömän kuuma. En ole kofeiiniherkkä, mutta en tiedä, mikä siinä on. Guarana, tauriini, aminot vai mitä.

Siinähän on myös vihreä tee-uutetta, mikä aiheuttaa joillakin huonoa oloa.

Postissa odottaa A-1:n veli Nr.1 ja tänään tai huomenna menee varmaan kokeiluun. Yritän muistaa laitella jotain raporttia asiasta.
@PT-Vatanen on ainakin kokemuksia ja katsotaan jos punttikeisari jakaisi niitä meidän kanssa.

1.5-kertaisella annoksella kokeilin eikä potkinu sen enempää kuin iso kuppia kahvia.

Joo ei potkinut A-1 kummemmin minullakaan. Attitude black toiminut parhaiten noista Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 boostereista.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itse ollut ihan tyytyväinen näihin dmha latureihin, molemmat Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet sekä triple-x on ollut testissä. Itsellä tyytyväisyys perustuu täysin treenissä nostettuihin kiloihin, se miltä ne "tuntuu" ei ole merkitystä.

Itse ollut ihan tyytyväinen näihin dmha latureihin, molemmat Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet sekä triple-x on ollut testissä. Itsellä tyytyväisyys perustuu täysin treenissä nostettuihin kiloihin, se miltä ne "tuntuu" ei ole merkitystä.
Ite kanss saman huomannu, mulla toi dmha antaa todella pitkän ja tasaisen fiiliksen, diggaan. Ekan kerran kokeilin tota nr.1 niin oli ihan jees, sit huomasin toisella foorumilla että suositus oli et ravistetaan purkkia = alko heti toimimaan paremmin :rock:On kuulema jotain tekemistä ainesosien tasaisen sekoittuvuuden kanssa tms??

Suositut

Back
Ylös Bottom