...Sillä 20 eurolla oilisi saanut risteyksessä päiviystävältä horolta poskihoidin, josta ois saanut enemmän energiaa kuin tästä.
Missä päin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Sillä 20 eurolla oilisi saanut risteyksessä päiviystävältä horolta poskihoidin, josta ois saanut enemmän energiaa kuin tästä.
Huomenna lähtee attitude black testiin. En odota siltä sen kummempia kuin perusversoilta, vaikka siinä onkin enemmän "piristeitä" mukana. Hyvähän tuo on kun saa pari euroa enemmän maksamalla 50 annosta 30:n annoksen sijaan.
Vanhaa attitudea olen aina laittanut kukkurallisen skuupan ja tänään punnitsin sen ensimmäistä kertaa, tulos oli 15,8g. Huomasin vasta nyt purkin kyljestä että suositeltu annos (8g) on vajaa, eikä siis täysi skuuppi. Olin kokoajan luulut ottavani noin 1,5x suositellun annoksen. Noh, tuon perusteella siis minun pitää ottaa 2 skuuppia blackia niin se sisältää vastaavan määrän AMPpia (1000mg) mihin olen tottunut. Sillä siis lähdetään liikkeelle.
Täysi (ei kukkurallinen) skuuppi attitude blackia painaa muuten tasan 4g.
Olen aiemmin käyttänyt kofeiinia ennen treenejä 2-4 tablettia, eli 200-400 mg. Nyt löytyy hyllystä Inzane ja Prezone, joissa on yhteensä 450 mg kofeiinia (Inzane 250 mg/annos ja Prezone 200 mg/annos). En usko että itselleni tuo 450 mg kofeiinia on liikaa ennen treeniä, koska treenaan aikaisin aamulla. Kysymys kuuluukin, että onko noissa joitain muita aineita, mitkä ei sovi samaan aikaan otettavaksi tai tulee liikaa? Tauriiniahan noissa molemmissa on, mutta annos on pieni.
Et kai nyt sentään tarkoita että ottaisit molempia annoksen ? AMP-sitraattia tulisi aika paljon. Oma tuntemus sen suhteen on että vähemmän ja harvemmin toimii parhaiten.
Prezone todettu toimivaksi ja huomenna tarkoitus testata ensimmäistä kertaa Inzane. Saa nähdä "potkiiko" vielä paremmin. Kofeiinia otan taas yhden 100 mg tabletin lisäksi, eli sitä tulee yhteensä 350 mg. Toi AMP-sitraatti toimii hyvin mulla, joten odotukset on korkealla. Otan treenin aikana Intrazonea, mistä saan aminohappoja, sitrulliinimalaattia ja beeta-alaniinia. Eli samoja ainesosia kuin tossa Prezonessakin, kun Inzanessa on vaan stimulantteja.
Eniten ihmettelin mikä h*lvetin muovinen esine siellä purkissa oli mittalusikan lisäksi.