SUPERCARB 1kg -40%

Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tänään tuli otettua aamusta ensimmäinen kapseli tollasta
"Synephrine Hardcore"a. jossa siis tääläkin suositeltua synephriiniä. Mitään hurjia pärinöitä ei ollut, vähän kuitenkin tuntui että sellainen polte/vauhti/vireystila olisi kokoajan päällä sen seuraavan parituntia.. Päivemmällä kapselista n. 5h myöhemmin ihan vitullinen pääkipu, pitää laittaa raporttia jos voi todeta että johtuis just tästä piristeestä.

Huomenna lähtee attitude black testiin. En odota siltä sen kummempia kuin perusversoilta, vaikka siinä onkin enemmän "piristeitä" mukana. Hyvähän tuo on kun saa pari euroa enemmän maksamalla 50 annosta 30:n annoksen sijaan.

Vanhaa attitudea olen aina laittanut kukkurallisen skuupan ja tänään punnitsin sen ensimmäistä kertaa, tulos oli 15,8g. Huomasin vasta nyt purkin kyljestä että suositeltu annos (8g) on vajaa, eikä siis täysi skuuppi. Olin kokoajan luulut ottavani noin 1,5x suositellun annoksen. Noh, tuon perusteella siis minun pitää ottaa 2 skuuppia blackia niin se sisältää vastaavan määrän AMPpia (1000mg) mihin olen tottunut. Sillä siis lähdetään liikkeelle. :)

Täysi (ei kukkurallinen) skuuppi attitude blackia painaa muuten tasan 4g.

Defyä ensimmäistä kertaa testanneena täytyy sanoa, että todellakin toimivaa tavaraa. En ole pitkään aikaan pwo:ita vetänyt niin kyllä nyt huomasi selkeän eron vireydessä ja jaksamisessa. Puoli kauhallista laitoin ja maultaan oli varmaan paras pwo mitä juonut.

Huomenna lähtee attitude black testiin. En odota siltä sen kummempia kuin perusversoilta, vaikka siinä onkin enemmän "piristeitä" mukana. Hyvähän tuo on kun saa pari euroa enemmän maksamalla 50 annosta 30:n annoksen sijaan.

Vanhaa attitudea olen aina laittanut kukkurallisen skuupan ja tänään punnitsin sen ensimmäistä kertaa, tulos oli 15,8g. Huomasin vasta nyt purkin kyljestä että suositeltu annos (8g) on vajaa, eikä siis täysi skuuppi. Olin kokoajan luulut ottavani noin 1,5x suositellun annoksen. Noh, tuon perusteella siis minun pitää ottaa 2 skuuppia blackia niin se sisältää vastaavan määrän AMPpia (1000mg) mihin olen tottunut. Sillä siis lähdetään liikkeelle. :)

Täysi (ei kukkurallinen) skuuppi attitude blackia painaa muuten tasan 4g.

Itse kokeilin attitude blackia yhdessä old-schoolin kanssa = aivan loistava kombo piristettä ja pumppia! treenit meni 100% hc meiningillä ja toimi pitkään :rock:
Huomasin kun pelkkää blackiä otin et mulle 2 kauhaa oli aaaaaivan liikaa, tuli levoton ja melkein ahdistava olo. mulle just sopiva on 1 mitta, kun taas reenikaveri sano et sille sekin oli liikaa. kaveri vetää 2g blackiä + 6g bcaa + 5g citrua ja hyvin pärisee, joten veikkaan et tolla stimu määrällä niin varmaan "vähemmän on enemmän".

^No huomenna nähdään miten pelittää 2 skuuppaa. Se on mulla jo valmiina sheikkerissä niin sillä mennään. Onhan pari lisäjuttua mukana mitä edellisessä attitudessa ei ole mutta väitän että piristävä vaikutus perustuu lähes kokonaan tohon amp-sitraattiin, jonka mukaan olen blackin annostuksen mitannut. Tietysti tämän asian suhteen olisi mukava olla väärässä. :)

Mulla on korkea toleranssi stimuihin muutenkin. Rapsaan huomenissa tänne ensivaikutelmaa tuotteesta.

Kävin vetämässä aamureenit ja koeajoin attitude blackin tupla-annoksella. Hyvin liikkui rauta muutenkin kaikenpuolin hyvä reeni. Astetta sähäkämmin toimi tosiaan attitude black kuin tuo tavallinen attitude tupla-annoksella. Ero ei ole iso mutta sen verran kuitenkin että sen huomasi.

Eli pari euroa lisää maksamalla saa 50 annosta 30:n annoksen sijaan ja tuote on myös aavistuksen verran tehokkaampi. Itse olen varsin tyytyväinen tähän, suosittelen. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ajattelin tässä vaivihkaa verrata kahta varsin toimivaa PWO:ta, eli Attitudea ja Inzanea. Ainesosat ovat muistaakseni aika samanlaiset joten oletin vaikutukset olevan samanlaiset, mutta eroja löytyy:

- kummatkin antaa energisemmän treenin ja fiiliksen. Kuumatkin toimii hyvin
- Attitude antaa "euforisen" olon eli kohentuneen mielentilan ja itsevarmemman olon. Inzane ei tätä tee.
- Attitudea voin ottaa illalla ennen treeniä ja saa hyvin nukutuksi. Inzanella on selkeästi valvottava vaikutus ja yö tulee pyörittyä sängyssä
- Jos Attitude antaa euforisen olon, laittaa Inzane aivot enemmän narikkaan. Pariin otteeseen ottanu Inzanea töissä ennen treenejä keskellä päivää, eikä työntekoon ole ollenkaan pystynyt keskittymään
- Inzane antaa todella hyvän pumpin. Muistaakseni Attitudella ei ollut vaikutusta pumppiin. Tämä on kuitenkin vaatinut sen että pitää vetää todella failureen

Tuossa nyt joitakin asioita. Kummatkin toimii hyvin ja käytän jatkuvasti, mutta Attitude on miellyttävämpi johtuen tuosta euforiasta.

Onko toi Mania mistään kotoisin? Sitä nyt tuli kuitenkin ostettua kun oli halpaa ja paperilla vaikuttaa ihan hyvältä.

Attitude black toimii skuupillisella 4g. Ei ole vaikuttanut yöuniin, vaikka illalla ottanut. Tuskinpa näissä latureissa on järkeä vetää mitään överiannoksia ja kuvitella parempaa toimivuutta. Vaikutukset kääntyvät päinvastoin negatiivisiksi.
Oma suosikki on kuitenkin 2xkofeiinitabu+1000mg C-vitamiinipore+urheilujuomajauhe/BCAA 20g-Combona

Attitude black omaa saman "ominaisuuden" kuin muutkin amp-sitraattiin perustuvat tuotteet, eli toleranssi nousee kyseiseen aineeseen todella nopeasti. Jos tätä ottaa kahtena peräkkäisenä päivänä niin toisena päivänä otettu annos menee käytännössä hukkaan, eli ei toimi oikeastaan ollenkaan.

Inzane tullut myös koeajettua ja sama pätee siihenkin. Inzane ja attitude black ovat kummatkin samalla viivalla tehonlisääjinä.

Tuosta pienestä "ongelmasta" huolimatta nämä ovat parhaat tehonlisääjät tällä hetkellä.

Olen aiemmin käyttänyt kofeiinia ennen treenejä 2-4 tablettia, eli 200-400 mg. Nyt löytyy hyllystä Inzane ja Prezone, joissa on yhteensä 450 mg kofeiinia (Inzane 250 mg/annos ja Prezone 200 mg/annos). En usko että itselleni tuo 450 mg kofeiinia on liikaa ennen treeniä, koska treenaan aikaisin aamulla. Kysymys kuuluukin, että onko noissa joitain muita aineita, mitkä ei sovi samaan aikaan otettavaksi tai tulee liikaa? Tauriiniahan noissa molemmissa on, mutta annos on pieni.

Olen aiemmin käyttänyt kofeiinia ennen treenejä 2-4 tablettia, eli 200-400 mg. Nyt löytyy hyllystä Inzane ja Prezone, joissa on yhteensä 450 mg kofeiinia (Inzane 250 mg/annos ja Prezone 200 mg/annos). En usko että itselleni tuo 450 mg kofeiinia on liikaa ennen treeniä, koska treenaan aikaisin aamulla. Kysymys kuuluukin, että onko noissa joitain muita aineita, mitkä ei sovi samaan aikaan otettavaksi tai tulee liikaa? Tauriiniahan noissa molemmissa on, mutta annos on pieni.

Et kai nyt sentään tarkoita että ottaisit molempia annoksen ? AMP-sitraattia tulisi aika paljon. Oma tuntemus sen suhteen on että vähemmän ja harvemmin toimii parhaiten.

Et kai nyt sentään tarkoita että ottaisit molempia annoksen ? AMP-sitraattia tulisi aika paljon. Oma tuntemus sen suhteen on että vähemmän ja harvemmin toimii parhaiten.

Joo niin oli tarkoitus, mutta jos tuo AMP-sitraatin määrä (500 mg Inzane ja 300 mg Prezone) on liikaa täytyy ottaa vain jompaa kumpaa ja lisäksi 1-2 kpl (100-200 mg) kofeiinitablettia.

Prezone todettu toimivaksi ja huomenna tarkoitus testata ensimmäistä kertaa Inzane. Saa nähdä "potkiiko" vielä paremmin. Kofeiinia otan taas yhden 100 mg tabletin lisäksi, eli sitä tulee yhteensä 350 mg. Toi AMP-sitraatti toimii hyvin mulla, joten odotukset on korkealla. Otan treenin aikana Intrazonea, mistä saan aminohappoja, sitrulliinimalaattia ja beeta-alaniinia. Eli samoja ainesosia kuin tossa Prezonessakin, kun Inzanessa on vaan stimulantteja.

Prezone todettu toimivaksi ja huomenna tarkoitus testata ensimmäistä kertaa Inzane. Saa nähdä "potkiiko" vielä paremmin. Kofeiinia otan taas yhden 100 mg tabletin lisäksi, eli sitä tulee yhteensä 350 mg. Toi AMP-sitraatti toimii hyvin mulla, joten odotukset on korkealla. Otan treenin aikana Intrazonea, mistä saan aminohappoja, sitrulliinimalaattia ja beeta-alaniinia. Eli samoja ainesosia kuin tossa Prezonessakin, kun Inzanessa on vaan stimulantteja.

Ei jostain ihmeen syystä oikein "potkinut" kuten Prezone aiemmin. Mittasin vielä vaa'alla ja meni vahingossa 9 grammaa suositellun 8 gramman sijaan. Samalla tavalla 1 kpl 100 mg kofeiinitabletti lisänä. Eniten ihmettelin mikä h*lvetin muovinen esine siellä purkissa oli mittalusikan lisäksi. Valkoinen pieni sylinterimäinen putkilo, missä teksti "Do not eat. Ät inte". Eli älä syö.

Suositut

Back
Ylös Bottom