Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Ootko ihan tossias? 30 kiloa puhdasta lihasmassaa 10 kuukaudessa? :D Voi helvetti, kertokaa nyt meille tavan kuolevaisille kyniksillekin mitä jauhoja teillä on pusseissa kerta tollaset gainssit on jengille ihan perussettiä.

Onko nyt mitään uutta oikesti toimivaa tehonlisääjää ilmaantunut? Kaupat täynnä näitä Fucked Up Ripped Mutant Hardcore Horsefucker -buustereita ja aineslistaa kun katsoo niin ne on tyyliin C-vitamiini, B-vitamiini, kofeiini, kreatiini :david:

itselle kofeiinilla ei mitään vaikutusta, paitsi suurina annoksina rupeaa väsyttämään :jahas:

Ootko ihan tossias? 30 kiloa puhdasta lihasmassaa 10 kuukaudessa? :D Voi helvetti, kertokaa nyt meille tavan kuolevaisille kyniksillekin mitä jauhoja teillä on pusseissa kerta tollaset gainssit on jengille ihan perussettiä.

Helposti! Mä tilasin tota huikeaa tuotetta ja heti päivässä tuli 100g LISÄÄ LIHASTA!! BOOOOOOOOOOOOM! Parasta, että mulla kävi tuuri, kun tuon tuotteen valmistajan sukulaisen serkku on just kuollut ja nyt jos siirrän hänen tilille 5000$, niin se saa maksettua perintöverot ja saan miljoonaperinnöstä satoja tuhansia! Ihanaa!

Ootte te kyllä vitun hauskoja. :D Kerrankos sitä perjantai-iltana lankeaa helppoon trolliin ja joku sankari jaksaa vielä viikkojen päästä tarttua siihenkin. Alkaa keskustelun taso lähennellä erästä toista laadukasta suomalaista foorumia hyvin uhkaavasti. :D
Ja itse aiheeseen lisäten, ei taida montaa toimivaa boosteria markkinoilla olla kerta kysymykset on luokkaa toimiiko Titanium X Pro. Ootelkaa sitä seuraavaa pirijohdannaista jos jotaki on pakko ottaa jotta jaksaa reenata. :D

Näyttää olevan nykyään aika vaikee löytää toimivaa boosteria. Synefriini ja kofeiini kombokaan ei hirveän tehokas ole, mutta miten on Amp sitraatin laita? Melkein samanlaista ainetta kuitenkin kuin dmaa.

Eikös tuossa teho perustu juuri synefriiniin ja kofeiiniin jotka ei kaikilla potki halutulla tavalla nopeen googlauksen perusteella.

Tuo Prezone kyllä houkuttelee, mutta eihän siinäkään ole muuta vaikuttavaa ainetta kuin amp sitraatti, joka on muuten kapseleina paljon halvempaa.

Stimul8?

Ei vaan, saako tuota suomesta mistään tilattua, ei pikaisella guuglella löytynyt muuta tuotetta kuin tuo yllämainittu... :hyper:

Ihan hieno tuote tuokin stimul8 :D

En usko että saa Suomesta. Omani olen ostanut eräältä yksityishenkilöltä joka sattuu käymään samalla salilla kuin minäkin.

No nyt on aineita.

N-coumaroyldopamine and N-caffeoyldopamine were as potent as several well-known beta2-adrenoceptor agonists (salbutamol, procaterol, and fenoterol).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom