GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Mitäs mieltä porukka on napalmista ? ois hyvä tarjous nyt päällänsä
Joskus 2-3vuotta sitten lähettivät tukusta pari kokeiluannosta muiden ostosten kylkeen. Jäi kyllä positiivinen fiilis tuosta tuotteesta. Tietysti ihmiset on yksilöitä ja toinen tuote toimii toisella ja toisella taas ei.

Okei, nopee kysymys: Rush Acceleration vai Whhite Flood? Mä en enää tiedä ku oon lukenut kohta kaikki 87 sivua tätä :D. Toinen nopea kysymys: litkittekö pelkkää vettä treenin aikana vai kannattaisko lisätä jotain muutakin. Oon huomannu, että kahenlaista mielipidettä taas liikkuu ilmassa, kumma kyllä.

Itellä menee sheikkeriin octanea, 0,5scooppia napalmia ja sillon tällön ripaus merisuolaa ja vettä päälle. Nyt ois tarkotus hommata tuota paljonki viime aikoina puheenaiheena ollutta vitargoa. Hifistelyä hifistelyä mut jokanen taplaa tyylillään.

Okei, nopee kysymys: Rush Acceleration vai Whhite Flood? Mä en enää tiedä ku oon lukenut kohta kaikki 87 sivua tätä :D. Toinen nopea kysymys: litkittekö pelkkää vettä treenin aikana vai kannattaisko lisätä jotain muutakin. Oon huomannu, että kahenlaista mielipidettä taas liikkuu ilmassa, kumma kyllä.

Itellä ainaki rush accelerated toimi kuin mopon vessa. Kihelmöi sormissa ja naamassa, ja virtaa kyllä riitti. Mutta se maku, voi herranjumala sun sielua armahtakoon jos tropical lemonade -makuun meet sekaantumaan. Aivan järkyttävää, totaalisen oksettavaa. Tökötin dominoiva maku on elähtänyt kirsikka, eikä sitä peitä edes ite tehdyllä kirpeällä marjamehutiivisteellä. En suosittele tätä makua, en todellakaan. Muista mauista en tiedä.

Itellä ainaki rush accelerated toimi kuin mopon vessa. Kihelmöi sormissa ja naamassa, ja virtaa kyllä riitti. Mutta se maku, voi herranjumala sun sielua armahtakoon jos tropical lemonade -makuun meet sekaantumaan. Aivan järkyttävää, totaalisen oksettavaa. Tökötin dominoiva maku on elähtänyt kirsikka, eikä sitä peitä edes ite tehdyllä kirpeällä marjamehutiivisteellä. En suosittele tätä makua, en todellakaan. Muista mauista en tiedä.

Joudun siis elämään jännityksessä ainakin pari päivää, sillä kimppatilauksessa ystäväni päätti todennäköisesti sattumanvaraisesti maun ;). Tosiaan rushia siis nyt tuli tilattua ja octanea myös, katotaan sitten ku pääsen testaamaan että millä tavalla toimii.

Onkohan cellulorin c4 bannatty jostain syystä Suomessa, kun ei näytä olevan enään missään myynnissä ? Vai uskaltaiskohan tota tilata ulkomailta ihan hyvillä mielin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olis vaan tällanen kysymys että, mikä olis tällä hetkellä paras/voimakkain stimulantteihin pohjautuva treeniboosteri?
Vomanosto treenit olis kyseessä ja tarvis sellaset treeni agressiot että vois vaikka seinien läpi kävellä.

Vai oikein seinien läpi, no ei mikään laillinen, paljon vaadit boosterilta vaikka ei tuota kirjainmellisesti ottaisikaan.

Mitäs mieltä, Neurocore vai Napalm minigun? Molemmat ois tarjouksessa, mutta ei tietoa asiasta, koska olisi ensimmäinen tehonlisääjä. Kokemuksia ja kommentteja otetaan vastaan! :hyper:

Tilasin joskus jenkkilästä johimbiinia jota on nyt tullut naposteltua dieetin ohessa. Olen ilmeisesti normaalia herkempi sille kun jo yhdellä 2.5mg napilla saa hirveän hikoilun ja sykkeet kattoon niin että jos aamulla ottaa napin niin vielä iltalenkilläkin sykkeet pyörivät 20-40 bpm korkeammalla kuin normaalisti. Myös leposyke on selvästi korkeampi kuin normaalisti, mutta onko tuollaisella ns. keinotekoisella sydämen sykkeen nostamisella muuta energiankulutusta nostavaa tasoa kuin se vähä energia mitä sydänlihas käyttää enemmän kun lyökin päivässä X kertaa normaalin Y sijaan? Eli nouseeko elimistön kulutus muiltakin osin esim. nopeutuneen verenkierron ansiosta ja jos kulutus ei ole suurempi levossa, niin miten urheillessa, kun kevyelläkin liikunnalla saa sykkeet 180-190 tuntumaan?

Tilasin joskus jenkkilästä johimbiinia jota on nyt tullut naposteltua dieetin ohessa. Olen ilmeisesti normaalia herkempi sille kun jo yhdellä 2.5mg napilla saa hirveän hikoilun ja sykkeet kattoon niin että jos aamulla ottaa napin niin vielä iltalenkilläkin sykkeet pyörivät 20-40 bpm korkeammalla kuin normaalisti. Myös leposyke on selvästi korkeampi kuin normaalisti, mutta onko tuollaisella ns. keinotekoisella sydämen sykkeen nostamisella muuta energiankulutusta nostavaa tasoa kuin se vähä energia mitä sydänlihas käyttää enemmän kun lyökin päivässä X kertaa normaalin Y sijaan? Eli nouseeko elimistön kulutus muiltakin osin esim. nopeutuneen verenkierron ansiosta ja jos kulutus ei ole suurempi levossa, niin miten urheillessa, kun kevyelläkin liikunnalla saa sykkeet 180-190 tuntumaan?
En osaa riittävällä itsevarmuudella vastata noihin kysymyksiisi, mutta ajattelinpa kysäistä että oletko nyt aivan varma että sun yksi aamuinen yohimbiininappi nostaa sun sykkeitä (ja vielä huomattavasti) vielä iltalenkilläkin?? Ei kyllä mun jären mukaan edes pitäisi olla mahdollista. Yohimbiinin puoliintumisaikakin taitaa olla tosi lyhkänen (~2h?). Kuulostaa vähän että jotain muuta on pielessä. Todennäköisempiä syitä iltalenkin sykkeen nousulle lienee ylikunto, orastava tauti, tai rikkinäinen sykemittari :) Toki jos ko valmisteesta tulee sulla muutenkin über voimakkaat sivarit niin kai jonkun sortin superherkyys voi olla mahdollista. En vaan lähellekkään noin voimakkaasta reagoinnista ole kuullut.

Tuota samaa ihmettelen itsekin, sama ilmiö oli myös pari vuotta sitten kun silloin vedin toisen valmistajan johimbiinia. Sykemittari näyttää lähes samoja lukemia kuin salin juoksumaton mittari, ylikuntoa tuskin on kun hiljattain vasta aloittelin urheilut parin kk levon jälkeen (oli vähän kovempi influenssa). Nuo johimbiinin oireet vaimenevat säännöllisen käytön myötä, mutta jos jää päiväkin välistä niin aina uudelleenaloittaessa sivarit on kovemmat, mm. eka yönä ei uni tule kuin vasta aamuyöstä vaikka edellisenä iltana olisi mennyt normaalisti nukkumaan yms. En ole keksinyt muuta selitystä kuin jonkinlaisen yliherkkyyden.

Mitäs mieltä, Neurocore vai Napalm minigun? Molemmat ois tarjouksessa, mutta ei tietoa asiasta, koska olisi ensimmäinen tehonlisääjä. Kokemuksia ja kommentteja otetaan vastaan! :hyper:

Neurocoresta ei itsellä kokemusta. Napalmin minigun toimii itsellä hyvin. Tyhmänä tilasin 2prk normi napalmia ja tajusin ettei ole samaa kamaa kuin minigun :D mikään ei vedä vertoja crazelle.

Latest posts

Back
Ylös Bottom