GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Tänks, viime selailulla ei vielä osunu silmään.. Mut oikeesti, purkin koko 71g? Tulee annokselle hintaa ja pphja paistaa viikossa.

Hoh, on kyl naurettava koko purkilla! Eikä se vielä, mutta tossa on todellakin vaan 10 annosta per purkki, joten hintaa per annos tulee myös lähes tuplat verrattuna moniin muihin latureihin! En kyl tiä mitä on tehtaalla kelannu tota lanseeratessa :S

Ite tutkin kans noit kreatiinittomia vaihtoehtoi yhes välis ja ei niit kyl hirveesti oo. Napalmin lisäks on ainaki San Launch ja Ripped Freak PWO. Tosin sit totesin kaikki laturit turhiksi riippuvuuden aiheuttajiksi, kuten kahvin, joten en aio ite niihin sekaantua. Ite suosittelisin krean jälkeen sitrulliinimalaattia, jos haluaa tutkitusti lisää tehoa :thumbs:

No ihan hyvin noi toimii :) ei valittamista. En tiedä onko mittää eroa että ottaisko halpaa perus kreatiinii vai tota kongii... voipi olla että perus krea ajaa saman asian

Samaahan noi tuppaa kaikki olemaan. pieniä eroja imeytymis ajoissa. Itsellä varastot koko ajan muutenkin täynä, niin noilla ei kyllä eroja muuten ole....

Jos haluaa hifistellä ja on rahaa nii sitten voi hifistellä, itse köyhänä pitäydyn ihan normi kreassa.

E: Ne saa vaan Mutantilla kaikki kuulostamaan niin hienolta ja maatamullistavalta;)

Eikö se ole todettu jo moneen kertaan että samaa tavaraa ne kaikki on?:D

Pieniä, mutta osittain jopa olennaisesti merkittäviä eroja kyllä löytyy. Esim. itse en pysty käyttämään normi monohydraattia (fast, star nutrition), menee maha kuralle ja tulee pahoinvointia. Creakong on jotenki erilaista (liekö annoskoko sit merkitsevä tekijä) niin ettei mulla tule edellämainittuja sivuvaikutuksia. Ällötystä ei tullut myöskään kre-alkalyn napeista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on käytössä oxyelite pro "rasvanpoistaja". Tuo on dmaa pohjainen joten kysyisi onko tuolla jotain ei toivottuja yhteisvaikutuksia joidenkin, vaikka boosterin sisältävien aineiden kanssa?

Rasvanpolttoon en tiedä kuinka auttaa mutta pitää mukavasti nälän poissa ja antaa virtaa. Ripped hardcore pillereistä tuli lähinnä vain paha olo.

Pieniä, mutta osittain jopa olennaisesti merkittäviä eroja kyllä löytyy. Esim. itse en pysty käyttämään normi monohydraattia (fast, star nutrition), menee maha kuralle ja tulee pahoinvointia. Creakong on jotenki erilaista (liekö annoskoko sit merkitsevä tekijä) niin ettei mulla tule edellämainittuja sivuvaikutuksia. Ällötystä ei tullut myöskään kre-alkalyn napeista.

No just tollasia tosi pieniä osittaisia tekijöitä saattaa olla, mutta muuten ne on ihan samaa tavaraa.

Kysästääs täältä seuraavaa! Oli prismassa tarjouksessa Leaderin hardline extreme pump ja Leaderin hardline nitro booster joten hankin molemmat. Onko kummastakaan muilla kokemuksia? Extreme pumpissa on 21 annospussia ja yhdessä pussissa 10 tabua. Yksi annospussi per päivä pitäis kiskasta, mutta miten? Siihen en löytäny vastausta. Pitäiskö niinku aamulla aloittaa ja vedellä tunnin välein jne. Tuoteselosteessa on maininta treenin aikana, kiskonko kaikki kymmenen tabua 2h reenin aikana? :D Ja nielläänkö nuo vai imeskellään? What is this sorcery!?!

Kysästääs täältä seuraavaa! Oli prismassa tarjouksessa Leaderin hardline extreme pump ja Leaderin hardline nitro booster joten hankin molemmat. Onko kummastakaan muilla kokemuksia? Extreme pumpissa on 21 annospussia ja yhdessä pussissa 10 tabua. Yksi annospussi per päivä pitäis kiskasta, mutta miten? Siihen en löytäny vastausta. Pitäiskö niinku aamulla aloittaa ja vedellä tunnin välein jne. Tuoteselosteessa on maininta treenin aikana, kiskonko kaikki kymmenen tabua 2h reenin aikana? :D Ja nielläänkö nuo vai imeskellään? What is this sorcery!?!

Eikö ole ohjeita pakkauksen kyljessä?

Nyt Verkkokaupan valikoimassa on protskuja ja treeniboostereitakin:jahas:

1335099004670.webp

Hah, niinpä näyttäis olevan! Tuota vaan ihmettelin, kun sä mun postia lainasit tuossa viestissäs (vahingossa?) :D
K
Nyt mä sen vasta hokasin!
En huomannut, että aikaisemmassa viestissä olin lainannut sua:D
Sitä se tekee, kun puhelimella yrittää räpeltää.
Taitaa katteet olla noissa jauhoissa kohillaan, kun "kodinkoneliikkeiden" pitää niitä myydä:jahas:

Back
Ylös Bottom