Tehokkaasti rintalihaksia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli millä liikkeillä saan noit rintalihaksia treenattua mahd. tehokkaasti ku nykyään ei oo treenin jälkeen kovin kipeeenä rinnat. Teen penkkiä, sit niitä selän takaa eteen vetoja (!?!) ja edestä taakse samalla tavalla mut ne ottaa enemmään hartioihin ja muuhun. Eli siis mikä on rintalihaksiin pelkästään keskittyvä liike ???

Nimenomaan tuo "selän takaa eteen veto" ottaa pelkkään rintaan. Liikettä kutsutaan myös nimellä flyes tai vipunostot maaten. Sen voi suorittaa joko penkillä maaten, tai tehdä ristikkäistaljassa. Myös pec-deck ajaa saman asian.

Vedot taakse menee tuonne yläselän ja takaolkapäiden alueelle, ei rinnalle.

ootko koittanu leventää penkkiotetta? tai tehdä syvää penkkiä? mullakin oli aijemmin se ongelma etten saanu rintaa väsymään reenin aikana. mutta nyt kun oon just tehny paljon syvää penkkiä viime kuukausina niin oon oppinu ottaa rinnan töihin ja penkkimaksimi nous 15 kiloo siinä sivussa. :)

Jos sen rinnan kipeeks haluaa, niin varmaan paras tapa on tehdä miljuuna sarjaa koneissa, taljoissa sun muissa pitkiä sarjoja. Mutta tehokkuuden puolesta en sitten kantaa ota.

Limelemon: ootko koittanu leventää penkkiotetta? tai tehdä syvää penkkiä? mullakin oli aijemmin se ongelma etten saanu rintaa väsymään reenin aikana. mutta nyt kun oon just tehny paljon syvää penkkiä viime kuukausina niin oon oppinu ottaa rinnan töihin ja penkkimaksimi nous 15 kiloo siinä sivussa

Millanen on syväpenkki?

Back
Ylös Bottom