tehokas treeniohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DAR1US
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DAR1US

Banned
Ikä
36
Eli kokeneemmat kertokaa ja antakaa mulle tehokas reeni ohjelma?! :hyper: mä oon ihan toivoton ; 169cm/56kg... lisää painoo pitäis saaha ja voimaa sekä kiinteyttä!!! ;) :worship: treenaan vatsoja 3 kertaa viikossa, viel 10kg lisäpainolla. 3x15-20! Mul on pieni pömppis mutku jännitän vatsaa nii se on kova, mut miten saan noi ''ylimääräiset'' makkarat pois!?

P.S ei siinä kaikki, aattelin ostaa kreatiini ja vetää kuurin, sillä se muka nostais painoo??

PlaYMaN sanoi:
Eli kokeneemmat kertokaa ja antakaa mulle tehokas reeni ohjelma?! :hyper: mä oon ihan toivoton ; 169cm/56kg... lisää painoo pitäis saaha ja voimaa sekä kiinteyttä!!! ;) :worship: treenaan vatsoja 3 kertaa viikossa, viel 10kg lisäpainolla. 3x15-20! Mul on pieni pömppis mutku jännitän vatsaa nii se on kova, mut miten saan noi ''ylimääräiset'' makkarat pois!?

P.S ei siinä kaikki, aattelin ostaa kreatiini ja vetää kuurin, sillä se muka nostais painoo??

No tota tota, toi kreatiini kerää nestettä kehoo et se nyt ei ehkä optimaalisin konsti oo jos haluu kiinteetä painoo joka pysyy sit kokoajan. Painoa tulee ku syö yli kulutuksen. Kalorilaskurilla voit sen kulutuksen laske. Kalorilaskureita on netti pullollaan, googleen vaa hakua.

Makkarat ei lähe taas ku vaa dietillä, ja sillo se paino taasen ei nouse.

Tosta searchilla laitat hakuu vaikka "treeniohjelma" ni sieltä sitten valikoimaan.

tässä jotain näin alkuun, viksummat lisäilkööt.

Treeniohjelmia ja vinkkejä kreatiinin käyttöön on palsta pullollaan, kannattanee siis tsekata muutama thread. Lisää painoa ja lisää kiinteyttä ovat pääosin mahdoton yhtälö, joten kannattanee valita tavoitteita kausittain. Joko massaa tai sitten dieettiä, ei molempia yhtäaikaa.

Perussääntö painon lisäämiseen on se, että syö enemmän kuin kuluttaa. Käytännössä siis lisää ruokaa, mikäli painoa haluat.

Ja vatsan pömpöttämiseen vaikuttaa myös syvien vatsalihasten kondis, eli niitäkin kannattanee jumppailla.

Ja tsekkaa nuo aloittelijoiden osion yläosassa olevat tärkeät ketjut. Siellä on treeniohjelmia todella paljon, sekä hyvää tietoa diettaamisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom