tehokas rasvanpoltto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja artnie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä tämmönen 16v innokas salilla kävijä, painoo hiukan reilut 100 kiloa.Tarttisin vähä neuvoja millai sais rasvan palamaa kunnolla,ja että sais kunnolla tuloksia aikaa salilla.juurikaan en muuta liikuntaa enää harrasta ku salitreeniä.neuvoja kiitos!:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Salitreenin pääteeksi aerobista vaikka 30-40min esim. pyörällä tai matolla. Oman jaksamisen mukaan alussa toki. Kun keho on tyhjä hiilareista, jotka on treenatessa kulutettu, niin keho käyttää rasvoja enegianlähteenä ja läski palaa. Toimi ainakin hyvin minulla.

Salitreenin pääteeksi aerobista vaikka 30-40min esim. pyörällä tai matolla. Oman jaksamisen mukaan alussa toki. Kun keho on tyhjä hiilareista, jotka on treenatessa kulutettu, niin keho käyttää rasvoja enegianlähteenä ja läski palaa. Toimi ainakin hyvin minulla.

Eipä tuolla ajoituksella ole mitään seksuaallista merkitystä, ainoat plussat salinjälkeiselle aerobiselle ovat minusta: Ajansäästö, Syke helpompi pitää korkeammalla pienemmällä vaivalla, kuonaaineiden poisto.

Kokonais kalorimäärä ratkaisee tässäkin pidemmällä juoksulla.

Zone-sarja -42%
Ite oon kuullu että rasvanpoltto on tehokasta kun syö vähemmän kuin kuluttaa eli ollaan ilmeisesti miinuskaloreilla. Tiedä onko tuossa sitten mitään perää...

Ite oon kuullu että rasvanpoltto on tehokasta kun syö vähemmän kuin kuluttaa eli ollaan ilmeisesti miinuskaloreilla. Tiedä onko tuossa sitten mitään perää...
Rasvanpoltto on mahdotonta ellei olla miinuskaloreilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom