Tehokas lisäravinne, ja lihakset kasvuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jbody
  • Aloitettu Aloitettu
Kumpi on sisällöltään parempaa tavaraa? FAST MUSCLE+ vai MASS RECOVERY ?

Olisin todella kiitollinen vastauksista, koska fastin pussi alkaa TAAS loppua ja pitäis päättää mitä ostaa :) Ja tottahan toki muitakin palautusjuomia saa ehdottaa.

Vaikka mullakin on vaan kokemusta Fastin Muscle+:sta, ostaisin MASS Recoveryä ihan sen takia, että siinä on lähes täysin sama protsku/hiilari-suhde, + muut jeesaavat ainesosat, ja tulee paljon halvemmaks jos kuukausitolkulla vetää. Tosin, mulla ei oo kokemusta sen. Kokeilisin MASS Recoveryä ja sit ehkä Leaderin G-massia, jota saa kans 5 kilon säkeissä (sitä mulla on menossa nyt kohta toka säkki tyhjillään, mut siin onkin sit ihan eriluokan suhteet hiilareissa ja protskuissa.

-R

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisin todella kiitollinen vastauksista, koska fastin pussi alkaa TAAS loppua ja pitäis päättää mitä ostaa :) Ja tottahan toki muitakin palautusjuomia saa ehdottaa.

Ite ostan kyl mieluummin semmosia jauhoi mis ei oo kreaa ni sit voi ite sen käyttöä jaksottaa.

Jaahas. Oon aina kuvitellut että ihan sama mistä sitä kreatiinia saa, kunhan saa. Ja onhan se nyt helpompi kun se on palautus mömmössä jo valmiina mukana. Vai saako kreatiinistakin enemmän irti jos sen annostelee itse?

Jaahas. Oon aina kuvitellut että ihan sama mistä sitä kreatiinia saa, kunhan saa. Ja onhan se nyt helpompi kun se on palautus mömmössä jo valmiina mukana. Vai saako kreatiinistakin enemmän irti jos sen annostelee itse?

No, ensinnäkin kreatiinin käyttöä kannattaisi jaksottaa esim. tyylin 3kk on 1kk off, jotku käyttää lyhyempiäkin jaksoja... Ja toisekseen, jos käy esim. 3 kertaa viikos salilla ja ainoot kreatiinit tulee palkkarista ni ei ne kehon kreavarastot kyl ikää ehi ees täyttyä, et sais kunnon hyödyn tosta aineesta. Sitähän pitää ottaa joka päivä, et ne varastot pysyy täynnä.

No joo. Kun asian noin esität, niin järkevämmältähän tuo kuulostaa... Eli näiden perusteella huomenna lähtis massin sivuilta tilaukseen 4 kg:n pussi mass whey:tä ja 1 kg:n purkki mass creapure kreatiinia :)

Kuulostaahan tälläinen paulutusjuoma setti hyvältä tälläselle 20 v 77 kg miehelle?

No, ensinnäkin kreatiinin käyttöä kannattaisi jaksottaa esim. tyylin 3kk on 1kk off, jotku käyttää lyhyempiäkin jaksoja... Ja toisekseen, jos käy esim. 3 kertaa viikos salilla ja ainoot kreatiinit tulee palkkarista ni ei ne kehon kreavarastot kyl ikää ehi ees täyttyä, et sais kunnon hyödyn tosta aineesta. Sitähän pitää ottaa joka päivä, et ne varastot pysyy täynnä.

Kreatiinivarastojen ylläpitämiseen riittää joku 0,6g päivässä :D

noniin meikäläisen natuilut natuiltu. DAA xtreme kuuri tänään käyntiin. Mihin aikaan tota kannattaisi päivästä ottaa?

Nyt oikeesti jumalauta... :D Kysehän on lisäravinteesta ja turha nyt sotkea tähän mitään, olet ihan yhtä natu kun ennenkin..

Tehokkaista lisäravinteista suosittelen hyvää tehonlisääjää, esim No Xplodea sekä laadukasta palautusjuomaa, noi hilavitkutintuotteet kandee etenkin alle 18 vuotiaiden unohtaa , menee vaan viikkorahat hukkaan vaikka antaahan se kivan fiiliksen kun voi hehkutella kavereille ettei oo enää natu :D

ZMA valmisteen olen myös huomannut antavan hyvän unen ja täten parantavan palautumista sekä vähentävän lihaskramppeja. Aminohappovalmiste on myös hyödyllinen kehittymisen ja palautumisen kannalta. Näitä löytyy ihan perus aminotabsit netistä missä on kaikki tarvittava.

Vedin tuota primaforcen d-aspartic acidia 2 purkkia putkeen, siis about 1,5kk, tosin mulla alkoi myös hoito samaan aikaan. Uskoin että edes osa tuloksista selittyy tuolla d-aspartic acidilla. Vaan ei, lopetin toista viikkoa sitten ja tulokset edelleen nousussa samaa tahtia. En edes ole huomannut että oon jauhon lopettanut.

Tuntuma on ei toimi, mutta muu hoito toimii.

No joo. Kun asian noin esität, niin järkevämmältähän tuo kuulostaa... Eli näiden perusteella huomenna lähtis massin sivuilta tilaukseen 4 kg:n pussi mass whey:tä ja 1 kg:n purkki mass creapure kreatiinia :)

Kuulostaahan tälläinen paulutusjuoma setti hyvältä tälläselle 20 v 77 kg miehelle?

Joo, voisit kyl napsii siihen laatikon maltoo kans! Mul on samaa kreaa... Vedä siihen sit se loading phase 4 x 5g per päivä 5-7 pv:n ajan.

Kreatiinivarastojen ylläpitämiseen riittää joku 0,6g päivässä :D

Ehkä kehon omien, mutta ei sen kreatiinitankkauksella aikaan saaduun >100g ylläpitämiseen. Sitä kuitenki kuluu huomattavasti enemmän ku 0,6g per päivä varsinki treenipäivinä.

Tuo Jack3d nyt kuulostaa hyvältä treenibuusterilta, ja jopa N0-xplode toimi itselläni kohtuu hyvin. Mass PUMP oli turha, ei tuonut mitään juurikaan treeniin, kun noita sampleja olen kokeillut, kun sain ilmaseks. :) Anyway, kyllä itse luulen, että että suurin osa näistä testo/treeni buustereista on kuitenkin juurikin tuota markkinointikakkaa ja placeboa. On toki harvoja kunnollisia tuotteitakin olemassa.

Tuosta kreasta, että itse sitä otan vain palkkarissa välillä. Ei mitään tankkauksia tms, kun ne ovat kuulemma oikeasti tyhjänpäiväisiäkin.

Porukka on fiiliksissä DAA:sta, varmaan vaan placeboa ja porukka safkaa enempi niin reeni kulkee. :D Itse suhtaudun varauksella juurikin tuollaisiin tuotteisiin.

Tuosta kreasta, että itse sitä otan vain palkkarissa välillä. Ei mitään tankkauksia tms, kun ne ovat kuulemma oikeasti tyhjänpäiväisiäkin.

No, onko toiminu? Toi 3-5g palkkaris lähinnää täyttää siiä treenin jälkeistä kreavajetta, mutta eipä tuosta oikeen lisäboostia pitäis tulla. Ainoa tyhjänpäiväisyys tankkauksessa on se, että eihän sitä oo pakko tehdä, mutta siinä vaan kestää 3-4 kertaa pitempään ilman sitä saavuttaa ne maksimaaliset kreatasot.

Joo, voisit kyl napsii siihen laatikon maltoo kans! Mul on samaa kreaa... Vedä siihen sit se loading phase 4 x 5g per päivä 5-7 pv:n ajan.

Ai meinaat että kreaa, wheytä ja maltoo samaan purkkiin ja vettä päälle? Siinähän menee pullo puolilleen jo pelkästä jauhosta. Onko se ihan "OK"? :D
Typerä kysymys, mutta olen ennen vedellyt aina vain yhtä jauhoa palautusjuomaks, niin kolme tuntuu jo vähän oudolta...

Ai meinaat että kreaa, wheytä ja maltoo samaan purkkiin ja vettä päälle? Siinähän menee pullo puolilleen jo pelkästä jauhosta. Onko se ihan "OK"? :D
Typerä kysymys, mutta olen ennen vedellyt aina vain yhtä jauhoa palautusjuomaks, niin kolme tuntuu jo vähän oudolta...

:hyper: Kyllä, tuo on täysin normaalia! Ennen wanhaa (lue: vielä muutama vuosi sitten) joutu ostaan wheyt ja maltot aina erikseen, mutta nykyäänhään noita saa jo hyvään hintaan valmiiksi sekotettuna. Ja se sun jauho mitä ennen vedit, mis oli kreaa valmiina, niin siinä oli myös maltoa mukana luultavasti puolet! 4 desii vettä, sinne desi prodee ja 1-2 desii maltoo, plus teelusikallinen kreaa on ihan perussetti.

:hyper: Kyllä, tuo on täysin normaalia! Ennen wanhaa (lue: vielä muutama vuosi sitten) joutu ostaan wheyt ja maltot aina erikseen, mutta nykyäänhään noita saa jo hyvään hintaan valmiiksi sekotettuna. Ja se sun jauho mitä ennen vedit, mis oli kreaa valmiina, niin siinä oli myös maltoa mukana luultavasti puolet! 4 desii vettä, sinne desi prodee ja 1-2 desii maltoo, plus teelusikallinen kreaa on ihan perussetti.

Onhan noita myyty ainakin 20 vuotta jo valmiiksi sekoitettuina :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom