Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite vetänyt jauheena 10 päivää ja tuntuu olevan mainoskamaa taas kerran..
No niin! :D
Perjantaista asti tosiaan popsinu ja tänään oli rinta, ojentaja, olkapäät treeni.
Viikko sitten maanantaina penkissä 90kgx2 tiukasti
Tänään 90kgx4 kevyesti, olisi mennyt 6. Jonka perään 100kgx2!!!! viimenen toisto tosin raskaasti.
Placepo vaikutus taitaa olla suuri mulla tässä tai jtn. Tuo on minun henk.koht. ennätys. Sitä ennen olin tehnyt vain kovimilaan 90kgx2. treeniä maaliskuusta alkaen itellä takana.
Aijoin syödä jatkossakin, kun tuommosen buustauksen antaa.
Vai tekeekö 5x5sf jotenkin niin hyvän pohjan alle, että voima kasvaa nopeesti...
mä oon nyt neljä päivää napsinut daata, yhen vetävien treenin käynyt heittämässä. joka liikkeessä paukku enkat ;)
Mulla on ollut käytössä nyt jonkin aikaa Mass Pump. Olen ihmetellytkin miten se on suht hyvin mulla toiminut. Treeni kulkee, ja jaksaa vääntää hyvin salilla. Sitten huomasin katsoa annostusohjetta tarkemmin. Huomasin, että olen ottanut kaksinkertaista annosta, eli täyden mitallisen kamaa. Ei taida pitemmän päälle olla terveellistä, joten täytyy palata normiannokseen. Maha tosin on ollut kipeä aina annoksen vetämisen jälkeen.
Mitenhän nämä Massin annostusohjeet oikein menee? Pumpin ohjeessa annos on 25 grammaa, eli puoli mitallista. Kuitenkin mitta on samankokoinen kuin esim. Mass Wheyssä, ja Wheyn ohjeessa mitan täysi koko on 25 grammaa. No, jatkan samalla linjalla kuin ennenkin, eli otan sen täyden mitan Pumpia.