Tehokas lisäravinne, ja lihakset kasvuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jbody
  • Aloitettu Aloitettu
Tänää kävin hakemas postista tavarat. Ja aloitin tietty heti kuurin. Saa nähdä nyt sit on oikeasti vaikutusta. Tuli kyllä tilaus nopeasti. Keskiviikkoillalla tilasin ja tänään oli jo postissa, kyllä tilaus toimii :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin! :D

Perjantaista asti tosiaan popsinu ja tänään oli rinta, ojentaja, olkapäät treeni.

Viikko sitten maanantaina penkissä 90kgx2 tiukasti
Tänään 90kgx4 kevyesti, olisi mennyt 6. Jonka perään 100kgx2!!!! viimenen toisto tosin raskaasti.
Placepo vaikutus taitaa olla suuri mulla tässä tai jtn. Tuo on minun henk.koht. ennätys. Sitä ennen olin tehnyt vain kovimilaan 90kgx2. treeniä maaliskuusta alkaen itellä takana.
Aijoin syödä jatkossakin, kun tuommosen buustauksen antaa.

Vai tekeekö 5x5sf jotenkin niin hyvän pohjan alle, että voima kasvaa nopeesti...

Meneekö ihan hukkaan jos ketolla popsii tuota DAA:a? Noh, tilasin nyt kuitenkin vaikka sitten odottamaan parempia päiviä :)

No niin! :D

Perjantaista asti tosiaan popsinu ja tänään oli rinta, ojentaja, olkapäät treeni.

Viikko sitten maanantaina penkissä 90kgx2 tiukasti
Tänään 90kgx4 kevyesti, olisi mennyt 6. Jonka perään 100kgx2!!!! viimenen toisto tosin raskaasti.
Placepo vaikutus taitaa olla suuri mulla tässä tai jtn. Tuo on minun henk.koht. ennätys. Sitä ennen olin tehnyt vain kovimilaan 90kgx2. treeniä maaliskuusta alkaen itellä takana.
Aijoin syödä jatkossakin, kun tuommosen buustauksen antaa.

Vai tekeekö 5x5sf jotenkin niin hyvän pohjan alle, että voima kasvaa nopeesti...

Tekee :)

Tänään taas rinta, ojentajat, olkapäät osastolla mennään. Katsotaan miten tänään käy, kun kohta viikko tulee syömistä täyteen...

DAA ollu kokeilussa nyt 2viikkoa 3g annoksella ruokasoodaan sekoitettuna ja voin kertoa että mitään vaikutusta ei ole ollut yhtään mihinkään, viimeisimmässä kyykky ja mave treeneissä jäätiin 5kg edelliviikon sarjapainoista, no tuo nyt voidaan vielä laittaa normaaliin päiväkohtaiseen vaihtelun piikkiin, mutta varmaa on että ainakaan eteenpäin tämä aine ei vie. Myöskään yleisolotila ei ole parantunut tippaakaan.

Pojille tiedoksi että edes oikea testosteroni vastaavalla annoksella ei tuo tuollaisia tuloksia kuin te nyt olette kehuneet saaneenne muutaman päivän käytöllä.
Tämä on just se juttu mitä lisäravinne kauppiaat sitten hyödyntää,tuodaan markkinoille uusi tuote jota pojan nulikat kilvan ylistää nuoruuden kiimoissaan ja sit toiset ottaa tän totena ja kohta kaikki tilaa tota paskaa ja hups, taas joku rikastui muutamalla miljoonalla.

Mulla on ollut käytössä nyt jonkin aikaa Mass Pump. Olen ihmetellytkin miten se on suht hyvin mulla toiminut. Treeni kulkee, ja jaksaa vääntää hyvin salilla. Sitten huomasin katsoa annostusohjetta tarkemmin. Huomasin, että olen ottanut kaksinkertaista annosta, eli täyden mitallisen kamaa. Ei taida pitemmän päälle olla terveellistä, joten täytyy palata normiannokseen. Maha tosin on ollut kipeä aina annoksen vetämisen jälkeen.

Mulla on ollut käytössä nyt jonkin aikaa Mass Pump. Olen ihmetellytkin miten se on suht hyvin mulla toiminut. Treeni kulkee, ja jaksaa vääntää hyvin salilla. Sitten huomasin katsoa annostusohjetta tarkemmin. Huomasin, että olen ottanut kaksinkertaista annosta, eli täyden mitallisen kamaa. Ei taida pitemmän päälle olla terveellistä, joten täytyy palata normiannokseen. Maha tosin on ollut kipeä aina annoksen vetämisen jälkeen.

Mitenhän nämä Massin annostusohjeet oikein menee? Pumpin ohjeessa annos on 25 grammaa, eli puoli mitallista. Kuitenkin mitta on samankokoinen kuin esim. Mass Wheyssä, ja Wheyn ohjeessa mitan täysi koko on 25 grammaa. No, jatkan samalla linjalla kuin ennenkin, eli otan sen täyden mitan Pumpia.

Mitenhän nämä Massin annostusohjeet oikein menee? Pumpin ohjeessa annos on 25 grammaa, eli puoli mitallista. Kuitenkin mitta on samankokoinen kuin esim. Mass Wheyssä, ja Wheyn ohjeessa mitan täysi koko on 25 grammaa. No, jatkan samalla linjalla kuin ennenkin, eli otan sen täyden mitan Pumpia.

Pumpin annos on tosiaan 25 grammaa, puoli-mitallista. Pump ja whey painavat eri verran, joten annostukset ovat oikein purkeissa. Wheyta täysi mitallinen on 25 grammaa.

Itselläni tuli myös Pumpista noin 10 purkin kokemuksella maha-ongelmia reilusti, vaihdoin Jack3ediin ja kaikki ongelmat katosivat, kuten myös sivarit.

rahat menee kankkulan kaivoon. ei niistä saa ku vatsan täyteen ja hirveen vitutuksen kun ei punttitehoa tullutkaan 140% niinku purkissa lukee hienolla tekstillä... Hyvä treeni, vatta täyteen ruokaa ja nukkumaan, toimii.

Itsellä oli tuota Massin pumppia testissä ja minkäänlaista vaikutusta en huomannut. Suhtaudun muutenkin aika skeptisesti näihin tehonlisääjiin. Oikeastaan beta-alaniini on ainoa, joka on toimiut itselläni edes jotenkin.

Tervehdys.
Olen nyt puolisen vuotta käynyt vuoden tauon jälkeen aktiivisesti salilla ja saman verran olen FASTIN muscle+:aa käyttänyt, ja no joo tuloksia on kyllä mielestäni tullut ihan hyvin, mutta aika järkyttävä tuo pussin hinta, kun ottaa huomioon kuinka kauan tuo 1100g setti kestää.
Tässä topicissakin paljon puhuttu MASS on sitten näköjään paljon halvempaa kun fast (melkein 4X halvempaa), mutta sisällössä on pieniä eroja. MASSin tuotteista eniten kiinnostaisi tuo MASS RECOVERY, ja nyt päästäänkin varsinaiseen kysymykseeni: Kumpi on sisällöltään parempaa tavaraa? FAST MUSCLE+ vai MASS RECOVERY?

Olisin todella kiitollinen vastauksista, koska fastin pussi alkaa TAAS loppua ja pitäis päättää mitä ostaa :) Ja tottahan toki muitakin palautusjuomia saa ehdottaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom