"Tehokas" auto ~20 000e +/- 3ke

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkeN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ nojoo, empä Forresterin painoa tarkastanut. Ihan hyvä teho/paino suhde "maasturiksi".

Kaveri ja kaverin kaverien autot on aina tykkejä. Kehotan omistamaan tai vähintään käyttämään muutamia päiviä jotain autoa ennen kuin sen tehokkuutta enemmän alkaa arvioimaan.

Oishan se kiva kaikenlaista omistaakin mutta eipä se nyt tätä muuta. On ihan selvää että ML ja Forrester on ihan erilaisia ja kokoisia, ei niitä tarvii mun mielestä omistaa huomatakseen noita eroja.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=137377503&pageNumber=1&tabNumber=1

Paljonkoha tommonen hörppii bensaa? Ja verot mitä luokkaa? :D Olis aikamoine luotijuna nimittäin.

Pitikin noista mainita, että pidä näpit erossa. :) Erikoinen viritelmä. Sen takia nuo maksaa saman verran Saksassa kuin 4.2, että huolto ja korjauskulut on sitten jotain ihan muuta. A8 d2:ta w12:lla kun on tehty vain 750, niin on korjaajatkin vähissä. Käsittääkseni noissa on mm. 6 katalysaattoria yms. pientä ja halpaa.

Toki on kulttuuriteko hommata tuollainen ja sen tekisin jos olisin miljonääri. :D

Tehtaan lupaamat kulutukset pitävät paikkansa 4.2:lle, niin miksei tuollekin. Verot menee n. 350g/km mukaan, koska kaikki on 1.1.2001 jälkeen ensirekisteröityjä.

Tossa on muuten "hyvä" video, jotenkin repesin noille kommenteille "280km/h, no stress", "next day automatic transmission he is gone". http://www.youtube.com/watch?v=7ZeMFSL13Pg
 
Pitikin noista mainita, että pidä näpit erossa. :) Erikoinen viritelmä. Sen takia nuo maksaa saman verran Saksassa kuin 4.2, että huolto ja korjauskulut on sitten jotain ihan muuta. A8 d2:ta w12:lla kun on tehty vain 750, niin on korjaajatkin vähissä. Käsittääkseni noissa on mm. 6 katalysaattoria yms. pientä ja halpaa.

Toki on kulttuuriteko hommata tuollainen ja sen tekisin jos olisin miljonääri. :D

Tehtaan lupaamat kulutukset pitävät paikkansa 4.2:lle, niin miksei tuollekin. Verot menee n. 350g/km mukaan, koska kaikki on 1.1.2001 jälkeen ensirekisteröityjä.

Tossa on muuten "hyvä" video, jotenkin repesin noille kommenteille "280km/h, no stress", "next day automatic transmission he is gone". http://www.youtube.com/watch?v=7ZeMFSL13Pg

No helkkari.. Tossa jos olis ollu siedettävät verot ja huollot vähä helpommat niin oisin kyllä heti ostanu :D Olis sen verran äijä peli.
Mitenkäs muuten B6 S4:t, Nettiautosta tein alustavaa kyselyä niin tiukka hinta olis n. 23ke - 4.2 V8 moottorillaha olis tuokin, ja ajettu noillaki vaan joku 120kkm... Mimmosethan verot olis jos tois Saksasta, jäiskö voitolle?
 
Kyllä se ihan perinteinen audin 50:50 jako on (torsen T-2) ;) Puskee ihan kunnolla eikä tietoakaan takapainotteisuudesta. Nimim. itselläni myös B7q

Hmm... google kertoo lainattuna:
"Audi A4 B7 has new Torsen type 3 (Type C) centre differential, 40:60 'default' split front-rear. Also known as Quattro 5."

Tiedä sitten, mahtaako tuo koskea esim. vain S4.ta en tiedä...?

Oli kumpi vain, niin tuota en kyllä allekirjoittaisi tuota puskemista. Esim. Audi TT puskee, vanhempi S3 puskee, vanha Toyota Celica 50:50 jaolla puskee - mutta tuo Anelkku tuntuisi kyllä liukkaalla tarjoavan heti ensimmäisenä perää aivan kuten takaveto joilla olen useimmat talvet ajellut. Mukavuus vaan onkin siinä, että se takapää ei silti sitten mihinkään sieltä lipsahda eikä ajo mene sutimiseksi, vaan siitä alkaa muikea kylkimyyry kun pitoa piisaa ja vauhti kiihtyy vaikka luistaakin. :D
 
Onkohan noissa D3 A8:ssa mitään kummempia tyyppivikoja, mitä on D2 a8:ssa? Saksasta irtois näköjään 10k-13k ihan kelpo yksilöitä..

Laita linkkiä... en usko että ihan kelpo yksilöitä vielä tuohon hintaan irtoaa. Verot on noihin ihan eri luokkaa.

Ensimmäisillä d3:illa on maine sähkövioista ja niissä on myös ilmajousitus, mikä on hieno kun se toimii, mutta yksi kallis ja vikaherkkä toiminto lisää.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
DS3 on muuten hyvän näköinen ja sisältä laadukas.

Kyllähän toi on nätti. Tilahan noista vaan loppuu kesken. Kaverilla esim. Cooper S ja ei kyllä takana pysty mäyräkoiraa kummempaa kuljettamaan.. :)

Sitten noita a8:ja:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=136921275&pageNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=137608885&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=136772012&pageNumber=2

Mitenkäs muuten VW Phaeton? Sopii silmään kuin nyrkki pyllyyn, 5.0 V10 kiisseli vaikuttas iha sopivaks liikuttimeks. Ja teknodingeliä on enemmän kuin Markorepairssin videonauhurikokoelmassa...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=130820244&pageNumber=1&tabNumber=1
 
Nuo taitavat olla ihan hintahaarukan alapäästä... yleensä siihen on syynsä.

Noillekin kokonaishinnaksi tulee alk. >25ke. Jo ihan verotussyistä + viripotentiaalin takia katselisin turbodieseleitä.

Phaeton = A8. Oletko varma että teknodingelit ovat hyvä asia yli 5 vuotta vanhassa luksusautossa ovh. 100ke?
 
Nuo taitavat olla ihan hintahaarukan alapäästä... yleensä siihen on syynsä.

Noillekin kokonaishinnaksi tulee alk. >25ke. Jo ihan verotussyistä + viripotentiaalin takia katselisin turbodieseleitä.

Phaeton = A8. Oletko varma että teknodingelit ovat hyvä asia yli 5 vuotta vanhassa luksusautossa ovh. 100ke?

Noo tuo 5.0 v10 näyttääkin olevan turbokiisseli, eli varmaan softaa saa siihen missä muihinkin.. Foorumeilta vaan lukenu, että ei mikään maailman luotettavin moottori. Teknodingeleistä en vaggineissa tiedä, mutta ainakin tuttavien 5-15v vanhoissa ässämersuissa toimii siinä missä uutenakin :) Kattelin tossa pätkän Top Gearin Phaeton -koeajosta, ja ainoa moite oli brändäys Volkkariksi :D En sit tiedä, että maksaako huollot vieläkin enemmän kuin A8:ssa, kun Suomessa noita ei vissiin pahemmin ole?

Hintapolitiikasta en tiedä, mutta koitin ainakin Phaetoneja katsella enemmänkin autoliikkeistä, mikä lienee kusetuksen mahdollisuus? Tohon hintaluokkaan sopi vielä pari aakasia, jotka oli myynnissä ainakin netissä arvostetussa DAT Autohusissa.

Verot vissiin aika universaalisti 10-12k luokkaa, 13ke Saksassa maksava yksilö saattais just ja just mahtua vielä budjettiin..
 
Nuo taitavat olla ihan hintahaarukan alapäästä... yleensä siihen on syynsä.

Noillekin kokonaishinnaksi tulee alk. >25ke. Jo ihan verotussyistä + viripotentiaalin takia katselisin bensaturboja.

Phaeton = A8. Oletko varma että teknodingelit ovat hyvä asia yli 5 vuotta vanhassa luksusautossa ovh. 100ke?

Korjattu ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom