Tehobuusteri pitkäkestoiselle treenaamiselle?

Niin, olen jo muutamaan otteeseen yhdistänyt 8-10 km juoksulenkin HYVIN runsaaseen määrään kehonpainolla tehtäviin lihaskuntoliikkeisiin. Juoksen keskellä hyvin paljon korkeuseroja sisältävää metsää, ja aina jyrkässä laskussa siirryn "punnertaen" alas ja jyrkässä nousussa "rapukävellen" ylös(suosittelen kokeilemaan rapukävelyä jyrkkään nousuun, kuulostaa helpolta mutta itkuhan siinä meinaa tulla). Vähän väliä sitten leukoja oksissa riippuen sekä mahdollisuuden saapuessa maastavetoa painavilla kivillä. Tarkoitus olisi ottaa painoliivit mukaan seuraavalla kerralla, että saisi oikeen kunnolla äherrettyä.

Viime kerralla aikaa kului n. 10km lenkkiin lähes 2 tuntia. Tietoni koskien tehobbuustereita on mitätön, mutta olen käsittänyt niiden vaikutuksen olevan "lyhyehkö", alle 75 min?
Kunnon kohotessa olisi tarkoitus lisätä lenkin kestoa yli kahteen tuntiinkin jotenka kysyn:

Onko olemassa mitään tehobuustereita, jotka olisivat erittäin pitkäkestoisia ja vapauttaisivat "tehoa" hitaasti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sulla on niin katabolinen treeni että testotasot kyykkää 80-vuotiaan käppänän tasolle. Mikä on ykkösprioriteettisi tuossa kuviossa? Ei ainakaan lihaskasvu.. kestävyyskö? Ei noi kaupan "boosterit" mitään pelasta tollaisen rääkin edessä.
Yks tuttu joka on ihan mestaruustason maastosuunnistaja kehui että on parantanut tuloksiaan herban prolong tuotteella.. nautitaan suorituksen aikana. Sitä tyyppiä tosin vaivaa auttamaton lihasvaje.. olin 12 kesäsenä lihaksikkaampi ku tuo tuttu 46v sälli, et eipä käy kateeksi vaikka voittaisi kuinka monta mestaruutta maastossa höheltäen.

No eikai ne lihakset sentään kaikille ole mikään prioriteetti? Vaikka tällä foorumilla usein onkin. Huvittava, että suunnistajia/hiihtäjiä ym. urheilijoita ja kuntoilijoitaa arvostellaan, jos heidän prioriteetti ei ole rakentaa kehoaan.

Terveellisempää lienee kun tää painonjojottaminen vuodesta toiseen, eihän tässä mitään järkeä ole mutta kaikkea sitä tekee kehittyäkseen.

Sulla on niin katabolinen treeni että testotasot kyykkää 80-vuotiaan käppänän tasolle. Mikä on ykkösprioriteettisi tuossa kuviossa? Ei ainakaan lihaskasvu.. kestävyyskö? Ei noi kaupan "boosterit" mitään pelasta tollaisen rääkin edessä.
Yks tuttu joka on ihan mestaruustason maastosuunnistaja kehui että on parantanut tuloksiaan herban prolong tuotteella.. nautitaan suorituksen aikana. Sitä tyyppiä tosin vaivaa auttamaton lihasvaje.. olin 12 kesäsenä lihaksikkaampi ku tuo tuttu 46v sälli, et eipä käy kateeksi vaikka voittaisi kuinka monta mestaruutta maastossa höheltäen.

Sä nolaat meidät.

Sulla on niin katabolinen treeni että testotasot kyykkää 80-vuotiaan käppänän tasolle. Mikä on ykkösprioriteettisi tuossa kuviossa? Ei ainakaan lihaskasvu.. kestävyyskö?

Hehe, "everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift these heavy ass weights". Toi ei välttämättä pidä paikkaansa, kaikki ei oo kehonrakentajia. Sitä paitsi, mitä väliä sillä on jos testosteronitasot laskee hetkeks aikaa noin pitkän treenin vuoks? Tollasilla akuuteilla vaihteluilla ei oo kokonaisuuden kannalta merkitystä, kroonisella laskulla taas on. Ja itseasiassa hetkellisellä kortisolin nousulla on todettu olevan lihaskasvua tehostava vaikutus.

Itse asiaan: eikös noi yleisimmät treeniboosterit vaikuta yleensä kuitenkin yli pari tuntia?

Miten niin ei boosterit pelasta? Eihän nyt puhuta palkkarista vaan tehonlisääjästä. Kyllä siitä lisää virtaa saa.

- - - Updated - - -

Ja itseasiassa hetkellisellä kortisolin nousulla on todettu olevan lihaskasvua tehostava vaikutus.
:offtopic:Sori offtopic, mutta osaatko kertoa tästä enemmän? Lähinnä, että mihin tuo voisi perustua.

:offtopic:Sori offtopic, mutta osaatko kertoa tästä enemmän? Lähinnä, että mihin tuo voisi perustua.

Totta puhuen en erityisemmin osaa perustella tota. Lihastohtori Hulmi näin (itseasiassa ihan henkilökohtaisesti :D) mulle sano. Liittyisköhän se jotenki siihen, että isompi katabolia (hajotus) -> isompi anabolia (rakennus)? Myös yks toinen varsin viisas henkilö on puhunu tästä yhellä toisella foorumilla.

Miten niin ei boosterit pelasta? Eihän nyt puhuta palkkarista vaan tehonlisääjästä. Kyllä siitä lisää virtaa saa.

Joo sori mun moka luin threadin otsikon näin: Testoboosteri... Vasta sun vastauksestasi hoksasin et helvetti kysyjä kyseli tehojen perään eikä testojen.

Amfetamiini. Oikeasti et sä tarvi mitään. Ne jotka oikeasti toimii, ja tulee toimimaan, ei pitkällä tähtäimellä tee sun kropalle hyvää. Treenaat vaan sen minkä nykykunnolla jaksat. Jos alat keinotekoisesti venyttään sun jaksamisen rajoja tolla treenimetodilla, niin olet ylirasittunut huomattavasti nopeammin kuin luomuna. Kyllä se jaksaminen siitä paranee sitä mukaa kun kunto kohenee.

Niin joo, pitkäkestoiseen kovatehoiseen aerobiseen treeniin on ihan hyvä boosteri sellainen kuin syöminen (kroppa varastoi max 500g hiilihydraattia) ja sokerin sekä nesteen nauttiminen treenaamisen aikana. Tollainen 2h kipuähellys on sellainen millä aika helposti saa glygogeenivarastot tyhjiksi kera dehydraation ja sit sippaa ihan kunnolla. Ja siihen ei auta kuin se syöminen+juominen. Ja tietty toi ekana ehdotettu laiton huumausaine.

Ääri paska stimulantti tuo ehdottamasi, jos jotain boostereita haluaa käyttää niin efedrini ainakin menee heittämällä edelle noista iigorin jauhoista.
Keuhkoputkea avaava ja suorituskykyä nostava, tosin eipä noihin kannata turvautua.. ennemmin höllää vähän ja keskittyy palautumiseen. Joskus vähemmän voi olla enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom