Niin, olen jo muutamaan otteeseen yhdistänyt 8-10 km juoksulenkin HYVIN runsaaseen määrään kehonpainolla tehtäviin lihaskuntoliikkeisiin. Juoksen keskellä hyvin paljon korkeuseroja sisältävää metsää, ja aina jyrkässä laskussa siirryn "punnertaen" alas ja jyrkässä nousussa "rapukävellen" ylös(suosittelen kokeilemaan rapukävelyä jyrkkään nousuun, kuulostaa helpolta mutta itkuhan siinä meinaa tulla). Vähän väliä sitten leukoja oksissa riippuen sekä mahdollisuuden saapuessa maastavetoa painavilla kivillä. Tarkoitus olisi ottaa painoliivit mukaan seuraavalla kerralla, että saisi oikeen kunnolla äherrettyä.
Viime kerralla aikaa kului n. 10km lenkkiin lähes 2 tuntia. Tietoni koskien tehobbuustereita on mitätön, mutta olen käsittänyt niiden vaikutuksen olevan "lyhyehkö", alle 75 min?
Kunnon kohotessa olisi tarkoitus lisätä lenkin kestoa yli kahteen tuntiinkin jotenka kysyn:
Onko olemassa mitään tehobuustereita, jotka olisivat erittäin pitkäkestoisia ja vapauttaisivat "tehoa" hitaasti?
Viime kerralla aikaa kului n. 10km lenkkiin lähes 2 tuntia. Tietoni koskien tehobbuustereita on mitätön, mutta olen käsittänyt niiden vaikutuksen olevan "lyhyehkö", alle 75 min?
Kunnon kohotessa olisi tarkoitus lisätä lenkin kestoa yli kahteen tuntiinkin jotenka kysyn:
Onko olemassa mitään tehobuustereita, jotka olisivat erittäin pitkäkestoisia ja vapauttaisivat "tehoa" hitaasti?