Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ison Arskan kirjassa "the encyclopedia of modern bodybuilding" Arnoldi sanoo ettei sarjoja koskaan pidä lopettaa vain sen takia, että on saavuttanut tietyn määrän toistoja. Arska ei muistaaksei ollut ihan täysin kynis, joten kai loppuun asti tekemälläkin kehittyy
Tuo hermoston väsyminen on mulle vähän outo juttu. Siis mistä tietää että hermosto on väsynynyt? Ja mikä siinä muutenkaan väsyy? Eikö motoneuronit jaksa ampua, vai meneekö aivot jäähän?
Ite teen loppuun vaikka mikä olis. Pysäytän liikkeen vaikka muutamaks sekunniks ja sit viimisil voimil loppuu. Onko tämä sitten teidän mielestänne väärin?
Täýsin mutta on ihan pakko kysyä sulta hitmään, että kuka ihme se "Federiks" on jota tuossa lainaat..? Vai onko se juuri se vitsi tuossa..?
Edit: No vissiin on =D En vaan eka tota miettiny
Ainakin itse juniori wnb kehonrakentaja olen huomannut että loppuunasti tekeminen auttaa ainakin nuoria kehittämään ja parantamaan tuloksia ja lihasmassaa.
Se hermotus on niin erilainen useamman vuoden treenanneilla, että niillä on vähän eriasia tehdä sarja loppuun saakka.