Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen se ohjelmassakin yleensä tyssää tie, kun vastaan tulee kyssäri johon ei mummot/vaarit/kaverit/yleisö/sukulaiset/joulupukki tiedä vastausta kuin se kone itse. Mikäs rahastussysteemi tuossa kännyllä pelattavassa versiossa oli? Voitot? Viestin hinnat?:DJoskus testailin noita tekstarilla toimivia "haluatko miljonääriksi" tyylisiä kisoja Googlen kanssa.
Todella nopeasti saa suurimpaan osaan vastauksen jos tietää mitä tekee, mutta aina jossain oisko 5-6:n kysymyksen kohdalla tulee joku älytön kysymys mihin tietää vastauksen joku 6 tyyppiä maailmassa.
En oikeen usko tuohon taito-juttuun.
Eiks niissä aina nopein oikein vastannut pääse lähetykseen? Jos näin, niin miten pirussa siellä tuntuu olevan aina äänessä joku 70v mummeli?
Meidän mummolla kestää jo 20 sekuntia näppäinlukon avaamiseen!
Ja itse kysymyksissähän ei todellakaan taitoa tarvi.
Eri asia on taas nämä tekstari/pyramidi/vastaa oikeen vähintään 4 kysymykseen-pelit.
Niissä voi taidolla jo ollakkin väliä.
Tää on ehkä paras rahantekoidea ikinä!
Ei tainnut tulla verottomana. Puolet noista menee LAHJAVERONA ellei siihen nyt ole tullut lähiaikoina mitään muutosta...
No näin on... Taitopelien voitoista menee ihan ANSIOTULOVERO.
Maksaako nuo ylipäätään voittoja?Kuten kaikista muistakin palkinnoista, mistä ei ole veroja maksettu.
No näin on... Taitopelien voitoista menee ihan ANSIOTULOVERO.
Ansiovero? Sitten voin sanoa että minua on KUSETETTU:curs:
Ansiovero? Sitten voin sanoa että minua on KUSETETTU:curs:
muistan joskus lukeneeni jotain tällaista.. Mtv3:lla pyörinyt ohjelma ei maksanut palkintorajoha voittajille, tais olla se RingALingi..Maksaako nuo ylipäätään voittoja?
Muistaakseni joskus jättivät tylysti maksamatta... :D
Ei niitä kukaan saanut.. päättivät etteivät maksa rahoja, mutta pyrkivät pitämään ohjelman ruudussa kusettaakseen lisää rahoja soittajilta.. säälittävää sanon minä.No mikäs pointti siinä nyt on? Kukas ne rahat sai vai saiko kukaan?:D
Milläs perusteella ne yritti olla maksamatta? Joutuivatko maksamaan lopulta?Ei niitä kukaan saanut.. päättivät etteivät maksa rahoja, mutta pyrkivät pitämään ohjelman ruudussa kusettaakseen lisää rahoja soittajilta.. säälittävää sanon minä.
ja mihin niitä 20 suomen viisainta tarttee? nehä yleensä kyselee esim.
"Mikä on maa on kyseessä?"
[O][M][] lukee taululla(yks kirjain puuttuu) ja vinkkei tulee tyyliin
"Tämä maa sijaitsee skandinaviassa, tämä maa on kansainväliseltä nimeltään FINLAND" :D