Teeveen rahapeleillä eläminen

Jos Tietää paljon asioita ja on tosi nopea näpyttämään kännykkää niin eikös noista pysty tienaamaan tonnin päivässä ainaski?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tonnin tienaat päivässä, niin se tekee 30000€ kuukaudessa palkkaa. Eikös nää tuu vielä verottomana? Onnea vaan tähän hommaan, Suomessa ei montaa ihmistä ole, joka tämmöistä palkkaa tienais.

Tässä se on!
Tätä mä oon ettinyt, hyvästi rahahuolet :rock:

Ei vaan, miks ei ennemmin lottoa, isommat voitot :haart:

Mä veikkaan, että 20 suomen fiksuinta ihmistä tienaa omilla töillään vähän enemmän kun 2 tonnia kuussa.

Niin mut lotossa luotetaan onneen ja täs taitoon:hyper:
En oikeen usko tuohon taito-juttuun.
Eiks niissä aina nopein oikein vastannut pääse lähetykseen? Jos näin, niin miten pirussa siellä tuntuu olevan aina äänessä joku 70v mummeli?

Meidän mummolla kestää jo 20 sekuntia näppäinlukon avaamiseen!

Ja itse kysymyksissähän ei todellakaan taitoa tarvi.

Eri asia on taas nämä tekstari/pyramidi/vastaa oikeen vähintään 4 kysymykseen-pelit.

Niissä voi taidolla jo ollakkin väliä.

Vähän aiheen ulkopuolelle mutta joskus näin dokkarin tyypeistä jotka ei käy töissä vaan elää osallistumalla kaikkiin mahdollisiin ilmaiskisoihin ja arvontoihin, siis tavallaan ammattimaisesti koska lippulappuja täytellään päivittäin marketeissa jne. Jotai ranskalaista miestä muistaakseni seurattiin ja sillä meni ihan ok, oli voittanut kaikkea tavaraa, matkoja ja esim autonsa sellaisista normi keksipakettiarvonnoista ja elintaso oli normaalitasoa. Mielenkiintoista olisi kokeilla itse Suomessa elääkö tuollaisella.

Vähän aiheen ulkopuolelle mutta joskus näin dokkarin tyypeistä jotka ei käy töissä vaan elää osallistumalla kaikkiin mahdollisiin ilmaiskisoihin ja arvontoihin, siis tavallaan ammattimaisesti koska lippulappuja täytellään päivittäin marketeissa jne. Jotai ranskalaista miestä muistaakseni seurattiin ja sillä meni ihan ok, oli voittanut kaikkea tavaraa, matkoja ja esim autonsa sellaisista normi keksipakettiarvonnoista ja elintaso oli normaalitasoa. Mielenkiintoista olisi kokeilla itse Suomessa elääkö tuollaisella.

tohon vielä tukiaiset valtiolta päälle niin mikäs siinä elellessä:wtf:

Ei voi elää tolla puuhalla, koska jos oot voittanu kerran jostain ohjelmasta vaikka sen 1000e, sulla on kait kuukauden pelikielto (näin mä oon ymmärtäny, koska juontajat sitä joskus aina kertoo)

Se yksi japanilainen koomikko joka lukittiiin asuntoon lehtien ja kameroiden kanssa on varmasti kunniamaininnan arvoinen tässä threadissa. Pois pääsi vasta kun oli lehtien arvonnoista voittanut 1 000 000 yenin arvosta tavaraa

Löytyhän se etsimällä miehen profiili. Nasubi

Mitä vitun fiksuinta ihmist? Kysymykset on tyyliä "Hauki on XXXX" ja vaihtoehdot KALU, KOLA, KALA

Ei siin muuta tarttetta kun että on nopein vastaan. Tähänhän voi vaikka tehdä ensin koesoiton ja koska vastaukset pystyy samana voi siihen sitten koodata jonkun botin vastaan nopeesti tms.. :P

Tää on ehkä paras rahantekoidea ikinä! Otan loparit heti maanantaina. Sitten mulla on varaa noihin tv-shop -tuotteisiinkin.

Ketjun alottaja, kerrohan kuukauden päästä kuinka paljon olet miinuksella kuukauden viestittelyn ja soittelun jälkeen.. tai no tietysti jos vanhemmat maksavat puhelinlaskut voi tuota yrittääkin :D

Ei voi elää tolla puuhalla, koska jos oot voittanu kerran jostain ohjelmasta vaikka sen 1000e, sulla on kait kuukauden pelikielto (näin mä oon ymmärtäny, koska juontajat sitä joskus aina kertoo)

Jos tämä pelikieltojuttu on totta, niin se ei varmaan koske muiden kanavien visoja. Koskeeko edes saman kanavan eri visoja? Jos jokaisesta visasta kuukauden sisään poimii edes jonkin potin, niin kyllä niillä elää. Eri asia on sitten onnistuuko siinä..

Tosi mukava elanto seurata päivät pitkät niitä ohjelmia, joissa yltiöpositiiviset nuoret aikuiset yrittävät tsempata ihmisiä pelaamaan ruutujensa takana ja suu käy niin saatanasti. Tuota kun katselee/kuuntelee sen 10 vuotta niin alkaa olla aika kypsä :D

Jotkut elää bingolla, eivät varsinaisesti itse pelaa, mutta ostavat päivän/viikon vapaapelien voittajilta esim. 500 eurolla sen vapaan, rekrytoivat jonkun pelaamaan heidän puolestaan sen päivän ja jakavat voitot 50/50. Ei tarvitse itse varsinaisesti tehdä mitään, vain investoida. Parhaina päivinä saavat reilut pari tonnia.

Kerran soitin tommoseen ja vastasin iha sairaan nopeesti! Nopeempaa ku Keinonen! Olin varma voitostani, mutta ei ne mulle sitte soittanukkaa takasi :(

En oikeen usko tuohon taito-juttuun.
Eiks niissä aina nopein oikein vastannut pääse lähetykseen? Jos näin, niin miten pirussa siellä tuntuu olevan aina äänessä joku 70v mummeli?

Meidän mummolla kestää jo 20 sekuntia näppäinlukon avaamiseen!
Noilla mummoillapa on kunnon lankapuhelimet, on nopeaa.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom