Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oikeen usko tuohon taito-juttuun.Niin mut lotossa luotetaan onneen ja täs taitoon
Vähän aiheen ulkopuolelle mutta joskus näin dokkarin tyypeistä jotka ei käy töissä vaan elää osallistumalla kaikkiin mahdollisiin ilmaiskisoihin ja arvontoihin, siis tavallaan ammattimaisesti koska lippulappuja täytellään päivittäin marketeissa jne. Jotai ranskalaista miestä muistaakseni seurattiin ja sillä meni ihan ok, oli voittanut kaikkea tavaraa, matkoja ja esim autonsa sellaisista normi keksipakettiarvonnoista ja elintaso oli normaalitasoa. Mielenkiintoista olisi kokeilla itse Suomessa elääkö tuollaisella.
Vähän aiheen ulkopuolelle mutta joskus näin dokkarin tyypeistä jotka ei käy töissä vaan elää osallistumalla kaikkiin mahdollisiin ilmaiskisoihin ja arvontoihin, siis tavallaan ammattimaisesti koska lippulappuja täytellään päivittäin marketeissa jne. Jotai ranskalaista miestä muistaakseni seurattiin ja sillä meni ihan ok, oli voittanut kaikkea tavaraa, matkoja ja esim autonsa sellaisista normi keksipakettiarvonnoista ja elintaso oli normaalitasoa. Mielenkiintoista olisi kokeilla itse Suomessa elääkö tuollaisella.
Jos Tietää paljon asioita ja on tosi nopea näpyttämään kännykkää niin eikös noista pysty tienaamaan tonnin päivässä ainaski?
Ongelmana vaan, että mukana on tuhansia muita kilpailijoita, joilla on samansuuntaisia tavoitteita.
Ei voi elää tolla puuhalla, koska jos oot voittanu kerran jostain ohjelmasta vaikka sen 1000e, sulla on kait kuukauden pelikielto (näin mä oon ymmärtäny, koska juontajat sitä joskus aina kertoo)
Noilla mummoillapa on kunnon lankapuhelimet, on nopeaa.;)En oikeen usko tuohon taito-juttuun.
Eiks niissä aina nopein oikein vastannut pääse lähetykseen? Jos näin, niin miten pirussa siellä tuntuu olevan aina äänessä joku 70v mummeli?
Meidän mummolla kestää jo 20 sekuntia näppäinlukon avaamiseen!