Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohon pitää sanoa, että ei Suomessa kyllä kisaajilla alemmissa sarjoissa kyllä gutti paljoo pullistele.Pitää yhtyä edellisiin hehkutuksiin. Todella kova paketti eikä gutti pullistele, kuten nykyään tapana tahtoo olla.
Itse kun ei pääse kisapaikalle seuraamaan, niin voisiko joku todella ystävällinen kuvata esim. Mikan vaparin. Kun on valmistautumistakin kovasti seurannut, niin olisi kiva nähdä loppuhuipennuskin. Minä ja uskon, että moni muukin olisi todella kiitollinen.
no hyvä sitten.Kai nyt Mikan lähipiiristä joku sen kuvaa ja Mika toivottavasti laittaa sen sitten näytille.
Taitaa Markus lorahtaa ysiin. Kasi tosin on miehen sarja.
Anyway hieno kunto ja todella mielenkiintoinen projekti seurata...Minkäs takia toi file 6 ei näy, vai onko vika mulla. Muut filet kyllä näkyy.
Nii ja on kyllä saatanan kova tuo Nyyssösen kunto. Tähän projektiin sopis kyllä täydellisesti file kisapäivästä ja vielä end file Nyyssösen yhteenvedot mitkä asiat meni hyvin ja mitkä huonomminAnyway hieno kunto ja todella mielenkiintoinen projekti seurata...

Jaa? No Nyyssösestä en tiiä, mut Nyyssölällä kyllä...![]()

Ilmoittautua voi vaikka 70kg sarjaan.Kahtelin vaan että oli ilmottautunu siihen kasiin, mut l´kohtahan tuo nähdään miten ne sarjat meneepi

Kahtelin vaan että oli ilmottautunu siihen kasiin, mut l´kohtahan tuo nähdään miten ne sarjat meneepi