Team M&M Project 89

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, näinhän se kyllä on. Yleensäkin SM-tasolla tuo guttiongelma on tosi harvinainen lähes sarjasta riippumatta mutta lähinnä vertasin pro-ukkoihin. Kun viime vuosien kisoja muistelee niin itselleni ei tule mieleen, kuin yksi todella härski gutti varsinkin kun ei ollut kyse raskaan sarjan kisaajasta.

On kyllä saanu sitä lihasta täs muutaman vuoden aikana pakattua. Pitää kyllä lähteä kattomaan tämä show ihan paikanpäälle.

Itse kun ei pääse kisapaikalle seuraamaan, niin voisiko joku todella ystävällinen kuvata esim. Mikan vaparin. Kun on valmistautumistakin kovasti seurannut, niin olisi kiva nähdä loppuhuipennuskin. Minä ja uskon, että moni muukin olisi todella kiitollinen.

Itse kun ei pääse kisapaikalle seuraamaan, niin voisiko joku todella ystävällinen kuvata esim. Mikan vaparin. Kun on valmistautumistakin kovasti seurannut, niin olisi kiva nähdä loppuhuipennuskin. Minä ja uskon, että moni muukin olisi todella kiitollinen.

Kai nyt Mikan lähipiiristä joku sen kuvaa ja Mika toivottavasti laittaa sen sitten näytille.

Minkäs takia toi file 6 ei näy, vai onko vika mulla. Muut filet kyllä näkyy.

Nii ja on kyllä saatanan kova tuo Nyyssölä kunto. Tähän projektiin sopis kyllä täydellisesti file kisapäivästä ja vielä end file Nyyssölän yhteenvedot mitkä asiat meni hyvin ja mitkä huonommin :) Anyway hieno kunto ja todella mielenkiintoinen projekti seurata...

Minkäs takia toi file 6 ei näy, vai onko vika mulla. Muut filet kyllä näkyy.

Nii ja on kyllä saatanan kova tuo Nyyssösen kunto. Tähän projektiin sopis kyllä täydellisesti file kisapäivästä ja vielä end file Nyyssösen yhteenvedot mitkä asiat meni hyvin ja mitkä huonommin :) Anyway hieno kunto ja todella mielenkiintoinen projekti seurata...

Jaa? No Nyyssösestä en tiiä, mut Nyyssölällä kyllä... :)

art_pose_sml.webp

Kahtelin vaan että oli ilmottautunu siihen kasiin, mut l´kohtahan tuo nähdään miten ne sarjat meneepi

Ihanhan tuo on taktinen veto. Jos ilmottaudut alle -90kg, mutta painatkin punnituksessa 79,0kg niin kuulut alle -80kg. Olet kuitenkin ilmottautunut alle -90kg joten et voi kisata alle -80kg:ssa. Mutta jos ilmottaudut alle -80kg:iin ja painat punnituksessa 92,5kg niin tuo ei haittaa, että sarjasi nousee. Muistelen, että säännöissä on näin. Alempaan sarjaan et voi mennä mitä olet ilmottautunut, mutta ylempään taas voit. Voin toki olla väärässäkin ja muisti huono :)

Back
Ylös Bottom