Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Yatesin vaimo? Debbie vitun chin? Se oli siinä heti ekojen hakutulosten joukossa, gal ferreira yates oikea vastaus siis. Lopun beatboxaus kruunas kyllä kaiken :D :D hyvä casti

Pahoittelen kirjoitusvirheestä. Eikä tuosta tarvinut herneitä vetää.

Glauce "Gal" Ferreira Yates on Dorianin vaimo.

Mutta kuitenkin päätit tuollaisen erittäin olennaisen asian kuitenkin ilmoittaa? Mitä mä sille voin, että mulla on flunssa ja nokka vuotaa?

Mutta kuitenkin päätit tuollaisen erittäin olennaisen asian kuitenkin ilmoittaa? Mitä mä sille voin, että mulla on flunssa ja nokka vuotaa?

Olisi pitänyt laittaa hymiö tuohon ensimmäiseen postaukseen. Ei se ollut mikään moite, mutta annetaanko jo olla?

Pakko mainita, että mahtava koomikko kun huomaisn ton Bill Burr spesiaalin siellä historiassa. Kumpi lie sen katsonut, oletko kuunellut sitä podcastia tai menossa katsomaan livenä joulukuussa? :D

Nyyssölä vois niistää ne herneet sieltä nenästä aina ennen kun kirjottelet tänne. En oo lukenu varmaan vuoteen yhtään sun postia, missä ei ois ärtsopat klyyvarissa. Suutut ihan saatanan helposti joka asiasta.

Hyvä podcast, sai taas töissä hörähdellä luurit päässä :D. Työkaveri välistä kyl katteli hiukan vinoon, mut tajusi jutun juonen ku kuuli tuon beatbox setin :D

Noh noh, älähän nyt Mika, iso mies. Syntymäpäiväsankarin tulisi olla hyvällä tuulella, köriläs.

Koska uutta podcastia? Onko vieraita tulossa?

Perkele sentään, jos mikalla on nuha ja pitää tehä podcast, niin sitten tehdään! Ei saatana joku nuha vaikuta mihinkään. Pienistä asioista sitä aina kitistään.. Onneksi olkoon mika synttäreiden johdosta!

Perkele sentään, jos mikalla on nuha ja pitää tehä podcast, niin sitten tehdään! Ei saatana joku nuha vaikuta mihinkään. Pienistä asioista sitä aina kitistään.. Onneksi olkoon mika synttäreiden johdosta!

Otas ne laput pois silmiltä. Kukaan täällä siittä ole kitissytkään.

PS. Onneksi olkoon Mika sun touhuja on aina mukava katsella.

Onko se totta että menettää gainsit jos tekee cardiota heti treenin perään vai onko ihan huuhaata koko juttu ? :) Kuulostaa kyllä vähän ihmeeliseltä mutta ei sitä koskaan tiiä jos oliskin totta o:

Joo, itekki katoin ton podcastin tuossa aamupalaks, nii en kyllä edes huomannut mitää niiskutusta. Se on vaan ku jotkut ehtimällä ehtii vain jotain valittamisen aihetta. Helekutin hyvä podcasti oli muuten.

Back
Ylös Bottom