Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
kysymys poadcastiin: miten armeijassa kannattaa toimia että lihat pysyis mahd hyvin tallella, painoa olis tarkoitus tiputtaa intissä mutta kuitenkin siten ettei kaikki voimat ja lihakset katoa :)

Äijien innostuksen armeijaan tietäen, veikkasin että vastaus on C-paperin hankkiminen.

Kysymys podcastiin! Onko aamuaerobinen tyhjällä mahalla paras tapa polttaa rasvaa ilman että lihakset ei lähe? jos ei, nii millä tavalla saat rasvan palamaan ettei vähäisetkää lihat lähe?

Pistäkää kyssäreitä tulemaan nyt Mikalle ja mulle, seuraavassa ei ole Aki mukana.

1) Mielipide mikä on hyvin treenatulla miehellä (miksei myös naisella?) esteettisin lihas tai lihasryhmä?

2) Priorisoitteko tuota lihasryhmää omissa treeneissänne vai pyrittekö tasapainottamaan treeninne oppikirjatyyliin?

Mitä mieltä olette painonnostoliikkeistä body-painotteisessa reenissä? Lähinnä rinnavetoa mietin, että onko fiksua änkeä se ohjelmaan mukaan. Esim. jos on 3-jakoinen työntävät/vetävät/jalat -jako niin mille päivälle kyseisen liikeen voisi lisätä?

Tykkääkö mimmit kun on oikeesti iso bodari? ( Eikä mikään diskohaukkari spede) Vai joutuuko ettiin chiksit samoista piireistä esim. salilta?

Minulla on selkä kehittynyt selkä muita lihasryhmiä hitaammin. Parannusta alkoi tulemaan kun selkäliikkeet käytiin läpi PT:n kanssa. Normaalisti treenaan 3-jakoisella selän kerran viikossa. Mutta nyt minulla on lomaa ja ajattelin keskittyä selkätreeniin enemmän. Miten tämä olisi parasta toteuttaa? Olen itse ajatellut että kävisin selän läpi parina päivänä viikossa ensin aamulla raskailla painoilla ja uudelleen illalla kevyemmillä painoilla. Olisiko tästä mitään hyötyä?

Terve!
Jaottelen treenini voima- ja perusvoimakauteen, molemmat kestävät suurinpiirtein 2kk. Olen treenannut tähän mennessä käsiä VOIMAKAUDELLA samalla tavalla, kuin muitakin lihaksiani voimakaudella(paitsi vatsat). Pääliikkeissä 2x6 ja muutama apuliike päälle, joissa teen 3x12. Ojentajille olen pääliikkeenä tehnyt kapeaa penkkiä ja hauiksille suoralla tangolla hauiskääntöä.
Kysymys siis kuuluukin, että onko käsiä järkevää treenata kyseisellä tavalla, siis tehdä isoilla painoilla esimerkiksi juuri noita 2x6:sia? Vai kannattaako kädet treenata aina "bodytyyliin" pidemmillä sarjoilla? Kehitystä olen tällä tyylillä saanut käsiin(niin lihaa, kuin voimaa), mutta haluan kuulla silti ammattilaisten mielipiteen?
Kiitos!

Onko roina tabu Suomen bodyskenessä? Mitä mieltä olet esim. Dorian Yatesin ja muiden huippujen avoimuudesta roinaamisen suhteen uransa jälkeen?

Back
Ylös Bottom