Tuskin ehtii ku Mikellä oli vielä iltatreenit tiedossa Wileniuksen kanssa. Gymlogi oli sitten FAIL-gymlogi, sillä meikä sai astmakohtauksen kesken kaiken ja jouduttiin lopettaa ennen vikaa liikeparia treenit. Eli meikällä on rasitusastma ollut lapsesta asti, mutta se on yleensä melko hyvin kurissa, jos pitää oman elopainon alhaalla eikä ole talvi. Talvella kylmä supistaa meikäläisen hengitysteitä ja oon alttiimpi astmalle. Nyt ku vielä painokin on 92kg eli oon selkeesti isommissa massoissa, niin kovat volyymit teki tepposensa keuhkoille. Jalat olis jaksanut mut minkäs teet jos ei happea saa keuhkoihin.
Jakso tulee kuitenkin ulos vaikka Mike ehdottikin, että jätetäänkö julkaisematta. Mä oon sitä mieltä että julkaistaan vaan. Hyvä näyttää treenaajille, että aina ei voi onnistua, joskus voi epäonnistuakin. Silloin pitää vaan myöntää tappionsa ja palata paremmalla strategialla sorvin ääreen. Mulla olis pitänyt olla lääkkeet mukana mutta eihän sitä muista kun noi hengenahdistukset tulee niin harvoin. Sitä luulee olevansa ihan terve ja sit ku se astmakohtaus iskee niin tajuaakin, että sitä ei todellakaan ole nyt täysin terve.
Olo on tällä hetkellä paljon parempi ja happi kulkee taas. Kun pääsin himaan niin otin heti avaavat lääkkeet ja ilma rupes kiertää kivasti.
Tällaista tällä kertaa.
-Mika