Team M&M Gymlog

Kiitos gymlogeista! 11 jaksoa katsonut. Mm. kyykkääminen helpottui huomattavasti "leuka ylös ja rinta ulos"-vinkistä, minkä Mika jalkajaksossa pariin kertaan toisti.

Ja vaikka jutut on pääosin huonoja olen joutunut nauramaan ääneen pariin otteeseen. Siis niille huonoille juttuille.

Oon katsonut monta teidän jaksoa, erityisesti pitänyt 15minuutin treeneistä, ottanut niistä liikkeitä omiin salilla käynteihin, kiitoksia gymlogeista!
Toivon, että teette 15minuutin vatsa treeni videon! alavatsa itselläni suurin onglema.

Kiitokset viihdyttävistä ja motivoivista gymlog-videoista. Olen salitreenit uudelleen löytänyt +40v mieshenkilö ja rangaistuna paskalla alaselällä, eli välilevyt ovat ongelmana. Löytyisikö M&M:ltä treenivinkkejä erityisesti reisien ja selän treenaamiseen? Esim. alataljaa en enää oikein uskalla tehdä, kun siinä joutuu taivuttamaan yläkroppaa eteenpäin, joka aiheuttaa "ulospäin pullauttavaa" kuormitusta alaselän välilevyille. Samaten jalkakyykkyä ja jalkaprässiä ei oikein uskalla tehdä kunnolla alas saakka. Treenimotivaatio on hyvällä tasolla, mutta nuo em. rajoitukset hankaloittavat treeniä jalkojen ja selän osalta.

Tuskin ehtii ku Mikellä oli vielä iltatreenit tiedossa Wileniuksen kanssa. Gymlogi oli sitten FAIL-gymlogi, sillä meikä sai astmakohtauksen kesken kaiken ja jouduttiin lopettaa ennen vikaa liikeparia treenit. Eli meikällä on rasitusastma ollut lapsesta asti, mutta se on yleensä melko hyvin kurissa, jos pitää oman elopainon alhaalla eikä ole talvi. Talvella kylmä supistaa meikäläisen hengitysteitä ja oon alttiimpi astmalle. Nyt ku vielä painokin on 92kg eli oon selkeesti isommissa massoissa, niin kovat volyymit teki tepposensa keuhkoille. Jalat olis jaksanut mut minkäs teet jos ei happea saa keuhkoihin.

Jakso tulee kuitenkin ulos vaikka Mike ehdottikin, että jätetäänkö julkaisematta. Mä oon sitä mieltä että julkaistaan vaan. Hyvä näyttää treenaajille, että aina ei voi onnistua, joskus voi epäonnistuakin. Silloin pitää vaan myöntää tappionsa ja palata paremmalla strategialla sorvin ääreen. Mulla olis pitänyt olla lääkkeet mukana mutta eihän sitä muista kun noi hengenahdistukset tulee niin harvoin. Sitä luulee olevansa ihan terve ja sit ku se astmakohtaus iskee niin tajuaakin, että sitä ei todellakaan ole nyt täysin terve.

Olo on tällä hetkellä paljon parempi ja happi kulkee taas. Kun pääsin himaan niin otin heti avaavat lääkkeet ja ilma rupes kiertää kivasti.

Tällaista tällä kertaa.

-Mika

Onhan sitä näköjään muillakin! Vähän pahempana kyllä, mutta tuppaa se vaan vaivaamaan jalkatreenejä kun ei pysty vetämään yhtä "pitkään" henkeä kuin normaalisti. Sitten tuohon päälle paha olo ja oksetus hengen ahdistuksesta, ahh että :)

Onhan sitä näköjään muillakin! Vähän pahempana kyllä, mutta tuppaa se vaan vaivaamaan jalkatreenejä kun ei pysty vetämään yhtä "pitkään" henkeä kuin normaalisti. Sitten tuohon päälle paha olo ja oksetus hengen ahdistuksesta, ahh että :)

Juuri toi, kun et pysty vetää kunnolla "syvälle" happea keuhkoihin vituttaa suoraan sanottuna. Eli gymlogissakin tulee todettua, jotta voi ymmärtää rasitusastman oireita, kuvittele vetäväsi treenit hengittäen pillin läpi. Melko hankalaa...

Pisteet kyllä Mikalle jos jakso kerran tulee ulos. Joku turhamaisempi kaveri voisi lähteä peittelemään ns. heikkouksiaan ja jättää julkaisematta, vaikka inhimillistähän tuo vain on. Virtuaalinen hatunnosto siitä jo etukäteen. :)

Tuskin se haittaa moniakaan, että mitään uutta ei saa rohmuttua omaan treeniin. Aika monet katsonee näitä ihan vain motivaatiopätkinä ennen omaa treeniä. Ei sen motivaatiopätkän aina tartte olla Ronnien yli tonnin prässisarja. :)

Ja jengi taitaa diggailla ihan vain teidän löpinöistäkin.

Kuinkas pitkä offi Mikalla olikaan mielessä? Lähinnä kiinnostais, et kuinkahan kovasti on ajatellu viel paisutella ennenkuin alkaa seuraavat tiristelyt? Ja rasitus astma on kyl bitch, kovilla pakkasilla varsinkin meinaa happi loppua keskenkaiken.

Toihan oli hyvä jakso! Mika oli lopussa kyllä niin nolon näköinen, että oikein hymyilytti :) Tosin täysin turhaan, sillä ilman happea on hieman hankala tehdä mitään. Itsellekin astma on tuttu vaiva, ja teki aidosti pahaa katsoa jälkimmäistä supersarjaa. Propsit siitä, että tämäkin laitettiin reilusti eetteriin, eikä yritetä silotella mitään. Tämmöistähän se reenaaminen kaikkine vaivoineen oikeasti on! :)

Back
Ylös Bottom