Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikälle ei uponnu tää jakso. Turhan back to basics meininkiä ja mitään "uuden opettamista" ei jaksossa ollut. Vähän jäi sellanen fiilis, että kiireellä on mietitty sisältö.
Todella harmi, että menetit 25min elämästäsi hätäisten tehtyyn paskaan. Odotan että korjaat tilanteen tekemällä itse kyseistä gymlogia mielenkiintoisemman jakson. Eihän tässä muuten taas pärjää pari viikkoa ilman laatuviihdettä. Itsekin odotin jaksolta, että Mike ja Mika ois matkustanut Brasilian sademetsään näyttämään ultimaalisen rinnanvenytysliikkeen liaanilta toiselle keinuen. Kuningasboa penkkiä unohtamatta. Mutta ei niin ei :(
Vois hieman kunnioittaa kyseisiä herroja, jotka tekee näitä jaksoja meille vaikka heidän ei todellakaan tarvitsisi.
Jokisen penkkiopetusvideota ja sieltäkin tuli yksi pointti mitä pitää taas hieroa eli kyynerpäiden asento.
Pieni yksityiskohta, mutta se on kettlebell eika kettleball kuten pojat tossa videolla moneen kertaan yritti taivuttaa...
Pieni yksityiskohta, mutta se on kettlebell eika kettleball kuten pojat tossa videolla moneen kertaan yritti taivuttaa...
Nyyssölä oli jotenki saanu runsaasti massaa lisää mun mielestä varsinki olkapäihin verrattuna aikaisempiin gymlogeihin, joku olkapäiden erikoistreenaus ollu meneillään gymlogien välillä ? Ja näytti olevan hirmu kireessä kunnossakin.
Tai sitten kuva näkyy jotenkin paremmin ruudullani kun asensin tietokoneeseen uusia osia.
Multa katoaa diskantit kun oon siellä takana, tulee tunkkainen soundi itelle. Remote mikit ei oikein toimi kun sitten saa editoidessa synkkaa ihan saatanasti.Silitysrauta se on.
Miks Mike aina höpäjää ettei sen ääni kuulu sen mikin kanssa ku se kuuluu ihan hyvin?![]()
Nyt kyllä jäi häiritsemään eräs asia. Eikö Mika tiedä autonsa merkkiä? :D Gymlog 38:ssa Mike valittaa kun matalassa autossa osuu pää kattoon ja Mika toteaa, että "nää on nää suzukit tällasia". Ratissa kuitenkin on Peugeotin merkki :D