Team M&M Gymlog

Meikälle ei uponnu tää jakso. Turhan back to basics meininkiä ja mitään "uuden opettamista" ei jaksossa ollut. Vähän jäi sellanen fiilis, että kiireellä on mietitty sisältö.

Todella harmi, että menetit 25min elämästäsi hätäisten tehtyyn paskaan. Odotan että korjaat tilanteen tekemällä itse kyseistä gymlogia mielenkiintoisemman jakson. Eihän tässä muuten taas pärjää pari viikkoa ilman laatuviihdettä. Itsekin odotin jaksolta, että Mike ja Mika ois matkustanut Brasilian sademetsään näyttämään ultimaalisen rinnanvenytysliikkeen liaanilta toiselle keinuen. Kuningasboapenkkiä unohtamatta. Mutta ei niin ei :(

Vois hieman kunnioittaa kyseisiä herroja, jotka tekee näitä jaksoja meille vaikka heidän ei todellakaan tarvitsisi.

Todella harmi, että menetit 25min elämästäsi hätäisten tehtyyn paskaan. Odotan että korjaat tilanteen tekemällä itse kyseistä gymlogia mielenkiintoisemman jakson. Eihän tässä muuten taas pärjää pari viikkoa ilman laatuviihdettä. Itsekin odotin jaksolta, että Mike ja Mika ois matkustanut Brasilian sademetsään näyttämään ultimaalisen rinnanvenytysliikkeen liaanilta toiselle keinuen. Kuningasboa penkkiä unohtamatta. Mutta ei niin ei :(

Vois hieman kunnioittaa kyseisiä herroja, jotka tekee näitä jaksoja meille vaikka heidän ei todellakaan tarvitsisi.

Todella harmi, että loukkasin tunteitasi. Pyrin kunnioittamaan kavereita enemmän jatkossa!

Varmaan humoristisin Gymlog tähän mennessä :D 18:50 jälkee tuli räkätettyä ihan kunnolla. Liikeparitkin varmasti hyvät, mutta ei silti mitenkään erikoiset. Back to basic, and it vöööörkss.

Pitkästä aikaa sellaista tahatonta huumoria, mikä kyllä osu ja upposi. Tajusin itsekkin höröttäväni melkeen koko jakson ajan. Eniromainen jakso, toimii :dance2:. Sitten ku oman olkapään sais sellaseeen kuntoon että penkkaaminen onnistuu...

Uutta ja ihmeellistä tai ei, niin taas sai hyvän muistutuksen venytyksen ja supistuksen eroista rintareenissä. Kyllä näistä aina jotain saa mukaansa kun itse menee seuraavan kerran rintaa tekemään. Katsoin heti perään Jokisen penkkiopetusvideota ja sieltäkin tuli yksi pointti mitä pitää taas hieroa eli kyynerpäiden asento.
Yhdenkin jutun kun saa näistä irti per video niin siinä on ihan riittävästi.

No pitäskö se pyörä keksiä uudestaan? Supersarjoilla tarkoitus treenata rinta, niin ei siinä miljoonaa eri vaihtoehtoa jää. Kyllä taas pitää piipittää ihme asioista :face:

- - - Updated - - -

Jokisen penkkiopetusvideota ja sieltäkin tuli yksi pointti mitä pitää taas hieroa eli kyynerpäiden asento.

Tuo allanin penkkivideo neuvoo ns. voimapenkin tekemiseen, bodausmielessä ei ole optimaalista viedä kyynärpäitä lähelle kylkiä kun haetaan maksimaalista venytystä ja tuntumaa rinnalle.

Tuosta Arman-maininnasta juontui mieleeni: Bisleyn ja Alizadin ulosanti muistuttavat siinä määrin toisiaan, että Team M&M voisi värkätä seuraavan Gymlogin Viimeinen ristiretki-teemalla jollakin ruuhkaisella, haisevalla kunnallisella salilla. "Kelatkaa, että nää ihmiset treenaa täällä joka päivä!!"

Pieni yksityiskohta, mutta se on kettlebell eika kettleball kuten pojat tossa videolla moneen kertaan yritti taivuttaa...

Pieni yksityiskohta, mutta se on kettlebell eika kettleball kuten pojat tossa videolla moneen kertaan yritti taivuttaa...

Katos vaan piti googlesta tarkistaa ja oikeassa olet, oon sit kanssa tähän asti luullut sitä kettleballiksi. Mistä tuo bell siihen edes tulee, kahvakelloko se on eikä ball :face:

Tuli kyllä noille läpille repeiltyä muutamaan otteeseen. Se lippiskettuilu introssa ja sitten ristikkäistaljassa hämmästyminen supistuksessa, ei kristus. :D

Nyyssölä oli jotenki saanu runsaasti massaa lisää mun mielestä varsinki olkapäihin verrattuna aikaisempiin gymlogeihin, joku olkapäiden erikoistreenaus ollu meneillään gymlogien välillä ? Ja näytti olevan hirmu kireessä kunnossakin.
Tai sitten kuva näkyy jotenkin paremmin ruudullani kun asensin tietokoneeseen uusia osia.

Nyyssölä oli jotenki saanu runsaasti massaa lisää mun mielestä varsinki olkapäihin verrattuna aikaisempiin gymlogeihin, joku olkapäiden erikoistreenaus ollu meneillään gymlogien välillä ? Ja näytti olevan hirmu kireessä kunnossakin.
Tai sitten kuva näkyy jotenkin paremmin ruudullani kun asensin tietokoneeseen uusia osia.

Itekki katoin että kasvanu ja/tai kiristyny.

Silitysrauta se on.

Miks Mike aina höpäjää ettei sen ääni kuulu sen mikin kanssa ku se kuuluu ihan hyvin? :)
Multa katoaa diskantit kun oon siellä takana, tulee tunkkainen soundi itelle. Remote mikit ei oikein toimi kun sitten saa editoidessa synkkaa ihan saatanasti.

Nyt kyllä jäi häiritsemään eräs asia. Eikö Mika tiedä autonsa merkkiä? :D Gymlog 38:ssa Mike valittaa kun matalassa autossa osuu pää kattoon ja Mika toteaa, että "nää on nää suzukit tällasia". Ratissa kuitenkin on Peugeotin merkki :D

Nyt kyllä jäi häiritsemään eräs asia. Eikö Mika tiedä autonsa merkkiä? :D Gymlog 38:ssa Mike valittaa kun matalassa autossa osuu pää kattoon ja Mika toteaa, että "nää on nää suzukit tällasia". Ratissa kuitenkin on Peugeotin merkki :D

Asia selviää lukemalla Mikan blogia tai tarkemmin sen kommentointia. :D Mutta paljastettakoon sen verran, että Mikalla oli kyllä se Suzuki ennen :rolleyes:

Back
Ylös Bottom