Team M&M Gymlog

Ei toimi mullakaan androidilla. Ääni tulee, kuva ei liiku. Myöskin tietokoneilla videon kelailu eri kohtiin ei toimi, vaan heittää aina johonkin montaa minuuttia edemmäs kun yrittää klikata. Ärsyttävää, jos joutuu jättää katsomisen kesken, niin ei saa haettua takasin enää.

Edit: Joskus kelailu toimii, joskus ei. Eri koneilla testaillu...

Ei toimi mullakaan androidilla. Ääni tulee, kuva ei liiku. Myöskin tietokoneilla videon kelailu eri kohtiin ei toimi, vaan heittää aina johonkin montaa minuuttia edemmäs kun yrittää klikata. Ärsyttävää, jos joutuu jättää katsomisen kesken, niin ei saa haettua takasin enää.

Edit: Joskus kelailu toimii, joskus ei. Eri koneilla testaillu...

Mä latasin Play-kaupasta Vimeon oman applicationin. Joten nyt kuuluu äänetkin, kantsii kokeilla!

Viihdyttävä ja informatiivinen setti jälleen kerran. Tästä 15min konseptista olen tykännyt siksi, että nää on loistavia vetää aina jonku tietyn reenin loppuun. Tähän mennessä T-soutu pyramidi, olkapääsetit ja hauikset menny kokeiluu ja kaikki erittäin toimivia. Varsinkin nuilla olkapää vemputteluilla sai pystypunnerruksen perään tehtynä aikaan semmosen pumpin, ettei toista. Etureisisettiä ootellessa :D

Mä löysin tämän tässä vasta viikko-pari sitten. Ja oon ottanut tavaksi aina aamisasta syödessä kahtella yhden tahi kaksi jaksoa. Itselläin on piiitkä tauko siitä, kun viimeksi olin huumatunut liikunnasta, punttaamisesta ym, varmaan joku kymmenisen vuotta meni ihan muihin juttuihin ja nyt ollaan back to business! Eli siinä mielessä, en ole ihan kohderyhmää (VIELÄ ;D ), kun ihan peruskuntoa vielä teen. Mutta hyvin palautuu juttuja mieleen ja on oppinut niitä eri variaatioita - meinaan kokeilla. Lihashuolto jaksosta sain pari tosi jees juttua irti.

Rispektit oikeestaan ropisee siitä, että k e r r a n k i n tuollainen humoristinen, kun niin pirun vakavia juttujahan nää "oikeesti" on, että kuka nostaa eniten penkistä :face: jne.

Keep going eminem, eiko M&M :hyvä:

Kokeilin tänään kapeapenkki, pystypunnerrus & leuanvetotreenin päätteeksi 15min haupitseja.
En yleensä hauista erikseen treenaile, silloin tällöin joku 3x8 tulee veivattua (selitys).

Sain tehtyä 21:stä 2sarjaa ja iski täydellinen halvaantuminen käsiin..on muuten tappava liike:).
Täytyy joku päivä pyhittää hauiksille ja tehdä loppuun asti tuo ohjelma.

Aika kova jantteri kuka ton vetäsee treenin päälle, ellei pelkällä tangolla ala veivaamaan.

Eka viesti foorumille ja se on kyllä pakko kirjoittaa tähän ketjuun. Kiitos viihdyttävistä jaksoista. Toivottavasti näitä saadaan nauttia jatkossakin. Hyviä juttuja saanu omiin reeneihin ja useampia liikkeitä ottanu omiin ohjelmiin mukaan. Ei muutaku jatkakaa samaan malliin :thumbs:

Oon itekkin tehny tota 21 haukoille, mutta mutkatangolla. En ole oikeen saanu kunnon pumppia ni johtuukohan se siitä mutka tangosta. Suoralla tangolla olis seuraavaks tarkotus koittaa. Onks se sitten niin paljon erilainen liike mutkatangolla ku ne kädet ei ole suorassa??

Oon itekkin tehny tota 21 haukoille, mutta mutkatangolla. En ole oikeen saanu kunnon pumppia ni johtuukohan se siitä mutka tangosta. Suoralla tangolla olis seuraavaks tarkotus koittaa. Onks se sitten niin paljon erilainen liike mutkatangolla ku ne kädet ei ole suorassa??

En ainakaan muista, että niillä tangoilla olis ollut eroja tuntumaan hauiksessa.. Mutkatangolla on vaan perkuleesti luonnollisempi asento käsillä, suoralla tangolla tuntuu että ranteet vääntyy ministi luonnottomaan asentoon liikkeen lopussa

En ainakaan muista, että niillä tangoilla olis ollut eroja tuntumaan hauiksessa.. Mutkatangolla on vaan perkuleesti luonnollisempi asento käsillä, suoralla tangolla tuntuu että ranteet vääntyy ministi luonnottomaan asentoon liikkeen lopussa

Ite en oo enää pitkiin aikoihin tehny mutkatangolla hauista, ku se sattuu ranteisiin ja forkkuihin vitusti. Muutenki suora tanko on paljon parempi, imo.

Tuossa kun vast ikkään luin eräästä alan lehdestä aiheesta nimeltä ylikunto, niin siitäpä tuli mieleen että voisi kait tuostakin tehdä jonkin sortin pätkän. Esim. millaisia omia kokemuksia ylikunnosta ( hyvät ja huonot) ja millainen olisi teidän näkemys ns, kevennetystä viikosta/viikoista jolla tämmöstä ehkästää. Tämä vaan aiheena ja huomiona kun nyt ootte noita 15min täsmä iskuja tehny eri lihasryhmille, niin varmaan olisi monen treenaajan muistettava myös se ettei aina enemmän ja kovempaa ole se oikotie onneen.
Itselläni pieni muotoinen kokemus tällaisesta, n.1kk junnasi ja tulokset rupesi laskemaan, väsymys iski ja ei ollu kiva käydä kun ei ollu mitään tuntumaa. Selvisin helpolla viikko totaali lepoa ja 2 viikkoa kevennettyä reeniä, kyllä rupes taas maistumaan reenit.

Back
Ylös Bottom