Team M&M Gymlog

Näytti suht. tuskaselta.. Aikooko Mika tehdä tälläsiä treenejä jatkos (siis muutenkin kuin gymlogis) et 15min apinanraivolla, oksennus meinaa lentää, keuhkot tulessa vai oliko viimeinen kerta? :D

"siinä mennään vähän väkisinkin järjettömyyden juttuihin- Ei mennä, voi vittu" :D Hahah ei saatana :D

Mike, ootteko te nyt päättäneet lopullisesti, että Nyyssölä tekee ne reidetkin?
Kyllä se ne yksin varmaan tekee, koska näissä on kyse yksilön treenistä. Mulla on siihen jo tehokas idea, jonka ite olen tehnyt jo monta monta kertaa Wileniuksen kanssa treenatessa. Jaloille ei voi tommoista tahtia ottaa mitä selkätreenissä, siinä lentää leksa Mikalta muuten. Mut kovaa siinä tullaan vetämään vartin verran.

Kaksin me ei kerettäis vetään tarpeeksi kovaa.

Ko. selkätreenin kevyemmän version voi tehdä myös ylätaljassa kolmiotangolla. 5kg korotuksilla kutosia tai vitosia ylös ja parin lätyn pudotuksilla alas. Sitten päälle iso kasa pulloveria.

Voin taata, että alas tullessa se talja liikkuu yhtä vaivalloisesti 20kg kohdalla kuin piikkipainossa max vitosessa.

Kun mä viimeksi tein ton t-tankohässäkän Peterin kanssa, niin me vedettiin klo 1200 eka se ja päälle muita edestä vetäviä selkää paksuntavia liikkeitä. 1700 tultiin takas salille ja vedettiin kova treeni ylhäältävetoja taljoissa, oli seuraavan viikon melkoiset fiilikset selässä.

noin miken hihitykset on näiden videoiden parhautta :D yhdessä kohdassa mika oli sen näkönen että jos ei olis ollu kädet köytettynä kahvaan kiinni niin olis voinu vaikka rempoa mikeä päin taulua :D

Hitto noita Miken juttuja tuolla taustalla :D Kaveri oksentamaisillaan ja Mike ihan närkästyneenä 'Voisitsä tehdä jo?'

Ja en tiedä mikä mun mielikuvitusta vaivaa mutta ylätaljan kohdalla toi miken 'Ota eteen seuraavaksi' nauratti..

Sairaan hyvä jakso!

Näissä lyhyissä mutta intensiivisissä reeneissä on se ongelma, että pitäisi silti lämmitellä hyvin pohjille. Se taas syö idean nopeasta reenistä.
En tiädä minkälaiset lämmöt Mikalla oli pohjilla, mutta ainakin itsellä liian kylmiltää vedetty reeni saa aikaan samanlaisen reaktion. Sillon kun on kunnon lämmöt päällä niin eläimelliset sarjatkaan ei saa niin pahaa oloa aikaiseksi.

Riemulla odotan sitä jalkareeni jaksoa :D

Eikös olisi ollut sama vetää 3-4 rundia giant settiä? Siinä ei paikat hapotu tai henki lopu aivan niin nopeasti.

Tuo alasoutuasento on hieman haastava kauemmin asennossa ollessa kun vaatii niin paljon tukilihaksia. Myös hengitys on vaikeampaa tolleen kyyryssä. Älkää ampuko mutta onko tossa treenissä kaikki teho selän lihaksissa vai ylipäätään tuon asennon pitämisessä?

Erittäin antoisaa katsottavaa joka tapauksessa... :)

Harvoin tulee turskahdeltua nauruun internetin ihmeellisessä maailmassa, mutta nuo Miken vittumaiset hörinät ja "noni, ala tehä" oli kyllä niin jackpot...

"Siinä mennään vähän järjettömyyden juttuihin"
10/10

Oi että täällä odotetaan sitä jalkatreeniä! Katsojille huippukivaa, Mikalle kuolema. Tasan ei käy onnenlahjat vai miten se meni :D

Back
Ylös Bottom