Team M&M Gymlog

Oisko 15min hauberit!? Siitä ja edellisestä kyhäis hienon 30min superi ohjelman.

ImageUploadedByTapatalk1352291027.566848.webp

Aivan mahtava piristys keskelle viikkoa, gymlog! Suuret kiitokset ja siitokset :hyvä:

E: Itse veikkaan, että tänään ohjelmassa olkapäät.

Mä veikkaan, että koko saga huipentuu joko etureisiin tai Mikan legendaariseen selkään. Etureisirääkki on kyllä aika must see.

Menisköhän nämä 15 minuutin treenit samassa järjestyksessä, kuin Gymlogien opastusvideot?
Tällä logiikalla tänään tulisi hauistreeni ja ensi kerralla selkä.

Olihan Herra Nyyssölä hieman kuollut, 10 minsaa piti venttaa outron tekoa että edes jotain saatais aikaiseksi. Oksut meinas lentää jne. Hyvin hyytyy hymy alta 5 minsan.

- - - Updated - - -

Leikattu ja parsittu kasaan. Uppaa Vimeoon ja näytti 1.88 gigaa olevan, mut en enää luota pätkääkään mitä se sitten Vimeon päässä on. Joten toivotaan menevän läpitte kerrasta.

Voi kyrpä sanon minä, taas muka liian iso. Tuo uusi Final cutin suora uppaus Vimeoon kusee jotenkin, koska koko näyttää ihan fine koneella, mutta ei ole fine kun uppaa. No ei muutakuin uusiksi sitten. Exporttaan koneelle ja katon mitä se oikeasti on.

- - - Updated - - -

https://vimeo.com/forums/topic:41909

Jahas, en ole ainoa.

Miten joka ikinen videoidenjakopalvelu nyt teidän kanssa alkaa vääntämään kättä.. toivottavasti kyseessä on vain joku bugi, minkä saisi korjattua

Miten joka ikinen videoidenjakopalvelu nyt teidän kanssa alkaa vääntämään kättä.. toivottavasti kyseessä on vain joku bugi, minkä saisi korjattua
Vimeo toimi ihan hyvin ennenkuin aloin käyttämään päivitetyn Final cutin suoraa uppausta. Jatkossa exporttaan eka koneelle ja sitten uppi. Nyt menossa Vimeoon.

Ilmoittelevat muuten ladatessa tämmöistä.

Just a warning…
We have some recommendations for this video:
This video is in 1080p. By default we automatically convert large HD footage to 720p for better playback to other users. If you'd like to have it always playback in 1080p, there's an option for that.

Back
Ylös Bottom