Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisin jostain syystä nähdä sellasen jakson mis Savolainen tekee Mikelle sellasen tappotreenin ettei oo koskaan gymlogeis näkyny niin kovaa treeniä ja Mika hihittelee kamerantakana.
Me ajateltiin, että vedettäis kimpassa 15 minuutin saagassa jalkatreeni, kamera vain vaihtuu Nyyssikselle kun mä veivaan.
Haluaisin jostain syystä nähdä sellasen jakson mis Savolainen tekee Mikelle sellasen tappotreenin ettei oo koskaan gymlogeis näkyny niin kovaa treeniä ja Mika hihittelee kamerantakana.
Mä haluun sitä, mä haluun tätä.
Mistäköhän tällänen ajatus että siihen vaaditaan "pro" että saadaan tehtyä kova treeni on tullut?
Kyllä se Savolainen varmaan kovan treenin osaisi vetää mutta epäilen vahvasti että se olisi yhtään sen kovempi kuin mikään noista Miken samantyyppisistä treeneistä.
Riippuu yleensä päiväohjelmasta, jos pääsen heti duunaamaan, niin muutama tunti.Onko mike muuten kuinka pitkä aika siinä välissä kuin kuvaat ja julkaiset?![]()