Team M&M Gymlog

Vimeon huono puoli tällä hetkellä on se, ettei me saada upata kuin max 5 gigaa viikossa. Tuo rajoitus vaikuttaa suoraan laatuun videoissa kun sinne ei mitä tahansa sitten laiteta. Aiheuttaa vain sen, että kestää ikuisuuden saada kaikki aikaisemmat jaksot sinne.
Paljo vie tilaa yks fullhd 20 min gymlogi?

Nyt meni vahvasti ohitse? Miten Apple nyt tohon liittyy, että You tube poistaa meidän videoista äänet, deletoi upattuja videoita ja syyttää tekijänoikeusrikkomuksista? Tarkennatko vähän.

Ihan sama millä koneella on, niin on uusavuton nöösi, jos ei löydä Gymlogia Vimeosta. Sen verran selkeesti on uusi osoite ilmoitettu joka paikassa.

Eli kohtuu heikko provo murolta.
Ja miten boldattu liittyy gymlogiin?

Tarkotin juuri tuota että varmaan iso gymlogin katsojista seuraa youtuben kautta noita eikä pakkiksen. Sittenhän elämä olisi paljon helpompaa jos kaikki seurais pakkiksen kautta. Mutta juuri nuo valittajat joista itsekkin tänne kirjotit ovat niitä jotka eivät seuraa pakkiksen kautta. Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää että joku ei halua tehdä Vimeoon accountia ihan vaan sen takia että katsoisi gymlogeja sieltä. Aika moni kuitenkin katsoo youtubesta muutakin kuin gymlogeja niin gymlogit saisi helposti siinä samalla.

Mutta hei ei jatketa tätä koska tämä on juuri tälläistä vääntämistä missä otetaan kaikki paha mitä youtube on ikinä tehnyt että saadaan vimeo näyttämään paremmalta ja unohdetaan kokonaan se mun alkuperäinen kommentti asiasta.

Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää että joku ei halua tehdä Vimeoon accountia ihan vaan sen takia että katsoisi gymlogeja sieltä.

No miksi perkeleessä pitäisi tehdä? Näkyy kyllä ihan hyvin vaikka ei olekkaan mitään accounttia O.o

Ja miten boldattu liittyy gymlogiin?

Tarkotin juuri tuota että varmaan iso gymlogin katsojista seuraa youtuben kautta noita eikä pakkiksen. Sittenhän elämä olisi paljon helpompaa jos kaikki seurais pakkiksen kautta. Mutta juuri nuo valittajat joista itsekkin tänne kirjotit ovat niitä jotka eivät seuraa pakkiksen kautta. Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää että joku ei halua tehdä Vimeoon accountia ihan vaan sen takia että katsoisi gymlogeja sieltä. Aika moni kuitenkin katsoo youtubesta muutakin kuin gymlogeja niin gymlogit saisi helposti siinä samalla.

Mutta hei ei jatketa tätä koska tämä on juuri tälläistä vääntämistä missä otetaan kaikki paha mitä youtube on ikinä tehnyt että saadaan vimeo näyttämään paremmalta ja unohdetaan kokonaan se mun alkuperäinen kommentti asiasta.

Ei sitä käyttäjätiliä Vimeoon pidä tehdä että voi videon katsoa..

Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää että joku ei halua tehdä Vimeoon accountia ihan vaan sen takia että katsoisi gymlogeja sieltä.
Ei sun tartte olla edes koko Vimeossa katsoaksesi, ne upotetaan Pakkotoistolle, Facebookkiin neljälle sivulle ja Mikan blogiin. Ja jos nyt haluaa Vimeosta katsoa, niin painaa vain sitä Vimeon logoa videossa kuten You tubenkin videoissa ja katsoo siellä. Ei tartte rekkaa mihinkään. You tube ilmeisesti tekee ihmisistä vähän kädettömiä videoiden osalta.

Se syy miksi joku rekkautuisi sinne on vähän sama kuin täällä on tuo seuranta nappi ketjuille, ettei tarvitse erikseen päivystää että onko jossain tullut lisää materiaalia. Mutta niinkuin sanoin noi jotka näistä asioista valittaa eivät välttämättä lue pakkotoistoa. Jos asioiden yksinkertaistaminen tarkoittaa sitä että joku on kädetön niin ehkä sitten suurin osa ihmisistä on kädettömiä.

Se syy miksi joku rekkautuisi sinne on vähän sama kuin täällä on tuo seuranta nappi ketjuille, ettei tarvitse erikseen päivystää että onko jossain tullut lisää materiaalia. Mutta niinkuin sanoin noi jotka näistä asioista valittaa eivät välttämättä lue pakkotoistoa. Jos asioiden yksinkertaistaminen tarkoittaa sitä että joku on kädetön niin ehkä sitten suurin osa ihmisistä on kädettömiä.
No kädettömille, jotka eivät vieraile missään muualla kuin You tubessa, eivät edes Pakkotoistolla, Vimeossa, Facebookissa tai Mikan blogissa, jää vielä RSS-feed, jonka voi tilaa, silloin tulee ilmoitus kun uusi video on online.

http://vimeo.com/mnmteam/videos/rss

Siis jos ihan oikeasti on noin jumalattoman vaikeaa, niin mun mielestä ei ko. käyttäjää kamalasti kiinnosta edes Gymlogit. Pitäiskö meidän ihan oikeasti auttaa näitä uusavuttomia ilmoittamalla erikseen Tubessa, että nyt on uusi video online? Ja koska ovat niin saatanan avuttomia, niin eivät varmaan ole tilanneet kanavan kommentteja, vaan meidän pitää näitä äidin pikku retardeja varten tehdä helvetti joka kerta video tubeen, että nyt on Vimeossa uusi Gymlog.

Pakko kyllä sanoa tässä vaiheessa. Vimeoon rekisteröityminen oli helpointa ja nopeinta rekkautumista IKINÄ! Just sellasta kun sen internetissä pitäiskin olla. Alko youtube heti näyttää jälkeenjääneeltä.

Haluaisin kiittää Team M&M mahtavista gymlogeista. Jotain osviittaa antaa se että tänään katottiin koulussa koko kuntoutusta opiskelevan luokan kanssa tuo lihashuolto jakso, ja opettajan mukaan tullaan katsomaan kaikki muutkin gymlogit, opettajankin mielestä sen verran hyvää ja hyödyllistä kamaa! :D

Tällä viikollahan piti tulla gymlog! :)

Tuossa food cornerin jaksossa jäi epäselväks mulle se, et onko toi haudutus aika oikeesti 1,5h ;O? Kelasin tehä tollasen satsin ettei tartte vähäks aikaa tehä mitää ruokaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom