Team M&M Gymlog

Pitää itsekin kiittää suuresti eritoten Gymlog jaksoista 8 ja 9. Aikaisemmin onnistuin nuokin perusliikkeet tekemään päin persettä ja kehitystä ei :david: jalkoihini millään tullut. Nyt kun olen muutaman kuukauden vääntänyt Nyyssölän tekniikalla ja sarjoilla, niin tuntuu että lihasmassaa tulee jalkoihin lisää ihan silmissä ;) ja treeni tuntuu menevän tosi hyvin perille.

Toki kun jalat olivat David Hasselhoff luokkaa aluksi, (ja maha ainakin 3xTimo Soini luokkaa) niin luultavasti näin alkuun kehitys vaikuttaa nopealta, mutta tosiaan tuntuu että vasta kun aloin noilla taktiikoilla vetää treenit niin kehitystä alkoi tulla.
Olipa taas epäselvästi selitetty. Vedänköhän liian vähän hiilareita :jahas:

Mutta hienoa työtä joka tapauksessa. Suuri palvelus nämä Gymlogit tämmöisille rapakuntoisille vanhuksille jotka yrittää palauttaa nuoruuden kuntoa ;)

Mukava taas kattella noita alkupään gymlogeja sitä mukaan ku ne latautuu tonne vimeoon. Just katoin tuon foodcorner 5 ja kyllähän teitä apinoita saa nauraa:hyvä:

Onko muut muuten huomannu, että melkeinpä kaikissa gymlogeissa ääni kuuluu vasemmalta puolelta hieman kovempaa? Testasin musiikkia ja muita videoita joten vika ei ole ainakaan kuulokkeissa.

Kokeilin eilen tuota bulgarialaista käsipainojen kanssa ja polvilta vetoa kyykkysarjojen jälkeen ja voin sanoa että jalat tärräs niinku kädet sillä sokkeella homolla

Hyviä pätkiä nää poikain Gymlogit.
Mutta tuli mieleen, kun nämä ovat kehonrakennuksen kannalta tehtyjä, niin hyvä sivujuonne olisi jos ilmestyisi tässä rinnalla voimainhankintaan keskittyvä Gymlog, kenties jonkun yhtä hyvät meriitit omaavan voimailijan kanssa tehtynä, kuin mitä Nyyssölällä on kehonrakennuspuolelta.

Ihan vaan heittona pistin, jos vaikka aihe alkaisi kiinnostamaan.

Olen aloittelija treenari,ja olen saanut TODELLA PALJON apua liikkeiden kanssa juurikin gymlogeista ! :) Tänään testasin täysin samanlaista settiä kun teitte hauis-ojentaja videossa (pienemmillä painoilla huomattavastikkin ;P) ja voin sanoa että nyt on kädet niin väsähtänyt ! :D todellakin toimi! Keep up !

Olen aloittelija treenari,ja olen saanut TODELLA PALJON apua liikkeiden kanssa juurikin gymlogeista ! :) Tänään testasin täysin samanlaista settiä kun teitte hauis-ojentaja videossa (pienemmillä painoilla huomattavastikkin ;P) ja voin sanoa että nyt on kädet niin väsähtänyt ! :D todellakin toimi! Keep up !

Sama homma! Todella hyödyllisiä videoita tekniikan hiomisen kannalta ollut meikälle nämä videot.
Lissää vaan! :D

Back
Ylös Bottom