Team M&M Gymlog

lähes kaikkiin kysymyksiin on löytynyt vastaus jos on viitsinyt videon katsoa hyppimättä pomppimatta. Joskus se vastaus löytyy jopa omasta kysymyksestä.

Mites ois FAQ-gymlog jakso, missä M&M käy läpi läjän useimmin kysyttyjä kysymyksiä? Sit linkkaisi tuon jakson kaikkiin tulevien jaksojen lisäinfolaatikkoon ja/tai jakson lopetusframeen. Jaksossa voisi vielä mainita tuon, että menkää sinne pakkikselle kyselemään lisää :)

Mites ois FAQ-gymlog jakso, missä M&M käy läpi läjän useimmin kysyttyjä kysymyksiä? Sit linkkaisi tuon jakson kaikkiin tulevien jaksojen lisäinfolaatikkoon ja/tai jakson lopetusframeen. Jaksossa voisi vielä mainita tuon, että menkää sinne pakkikselle kyselemään lisää :)

Aika monessa videossa on mainittu että ehotuksia yms voi jakaa pakkiksen sivuilla ja infossa on aina linkki pakkotoiston sivulle.

Nyt on maistettu kaikkia noita food cornerin sapuskoja ja olen kyllä sitä mieltä, että teistä olisi pitäny tulla kokkeja

:dance:Gymlog!
Gymlog perjantai, pakkis auki ja jakso voi alkaa
jutut mehevät, niin hyvät ettei malta ees oottaa, oottaa
gymlog perjantai , gymlog mut salille laittaa, laittaa
on saliperjantai, hauis taittuu ja totally duud raikaa, raikaa
hauikseni pumppiin sai aiaiaiai
gymlog sali perjantai aiaiaiai
gymlog!
insipiraatio tähän luomukseen on saatu tuosta:http://www.youtube.com/watch?v=dBQyY-Cxyuc :dance:

Mahtavia videoita, todella paljon uusia liikkeitä oppinu ja vanhoihin tuttuihin tullu uusia variaatioita. Hyvää vaihtelua saanu treeneihi ja kehityski lähteny kunnol käyntii. Moniin itseäni askarruttaviin kysymyksiin oon saanut vastauksen ja tekniikka hioutunu paremmaks.
Suuret kiitokset molemmille! Uusia jaksoja odotellessa! Food corneria toivoisin lisää, nii mahtavii safkat on! :hyvä:

Nyt on maistettu kaikkia noita food cornerin sapuskoja ja olen kyllä sitä mieltä, että teistä olisi pitäny tulla kokkeja

Ite tein kanssa piimäpannareita, vai millä nimellä ne ny oli, mutta oli ihan sairaan hyviä! Tosin varmaan se eniten makuun vaikuttava stevia jäi pois, kun ei sattunu kaapista löytymää. Pitää kanssa alkaa tekeen noita muitakin foodcornerin safkoja, mutta ehkä vähän pienemmässä mittakaavassa näin kokeilu mielessä ja meikäläisen ruuanlaittotaidon tuntien. Mutta ehdottomasti suosittelen kokeileen ainakin noita piimäpannareita, jos ette ny satu olee dieetillä.

Koetin nopeasti kattoa onko ketjussa jo kysytty näitä asioita, en ainakaan nähnyt:
1) Ekassa jaksossa tehtiin hauiskääntöä tällä isoilla painoilla failureen, sitten osa kiekoista lennossa pois ja taas failureen. Onkos tässä minkälaiset toistomäärät tavoitteena? Lisäksi kuinka usein tuota kannattaa tehdä? Itse ajattelin rueta tekemään kerran kolmessa viikossa kaksi sarjaa ja pyrkiä että ekalla menee toistoja 6 sekä pienellä painolla vielä toiset 6. Viimeksi meni 6+4, eli pienentäisin seuraavaksi kerraksi jäljelle jäävien painojen määrää...
2) Onko hauisvedossa tarkoitus käyttää isoja painoja ja lyhyitä sarjoja, vai enemmän pyrkiä staattiseen hitaaseen pitoon tyyliä polviltaveto? Siis onko tämä massaliike?
3) Pakaraspesiaalin takapotkusta on pienellä salilla, jossa käyn, oma koneensa. Vähän oli puhetta jaksossa, ettei isoja painoja vaan paljon toistoja. Itse olen tehnyt 4x10 ja lyönyt painoja suhteellisen paljon siihen nähden, mitä jaksaa. Koneessa pysyy varsin paikallaan, eli liikerata siinä ei kyllä mainittavasti muutu. Onkos siinä sitten mitään järkeä? Käsitin Miken sanomisista jaksossa, että ongelma on liikkeen muuttuminen koko vartalon tekniseksi suoritukseksi jos painoa laittaa paljon.

Mikäli ette ole vielä kuvanneet seuraavaa jaksoa, niin voisitte ottaa siihen videolle mukaan pätkän, kuinka vetoremmit solmitaan. Se aihe kun hyvin sopisi siihen maveen ja nyt tässä pari tuntia pohdiskellut enkä videota löydä avuksi :/

Back
Ylös Bottom