Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nNR5cEgaF68
Nyt kaipais Bislelyltä vähän kommentia tohon tekniikkaan :D
Olipa taas logi... Onko Nyysiksellä pahaa päivää koskaan, ku aina jaksaa olla nuin positiivinen. Teiän asenne kertoo kyllä että teette sitä mistä tykkäätte
Niin ja maltti on liikkeissä valttia. Repimällä saa mitä tilaa nimimerkillä alaselkä höpönäMitä tulee tohon aikaisemman videon cheattaamiseen, niin täytyy aloittelijoiden huomioida, että mä olen käynyt salilla jo reilusti yli 20 vuotta ja tunnen kyllä aika hyvin milloin liike menee lihakselle ja milloin se ei mene. Jos katsoo mun selkäosastoa niin jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä ollaanko selkätrenejä tehty oikein vai ei. Aloittelijoiden ja niiden joilla selän kontrolli ei ole hallussa tulee ja täytyy tehdä liike äärimmäisen puhtaasti jotta se osuu oikeaan kohtaan. Ammattilaisten treenitekniikoita ei oikeastaan edes kannata katsoa ja opetella, koska ne voivat johtaa pahasti harhaan. Esimerkkinä Ronnie Colemannin viparit sivuille on aika erilaista kuin mitä oppikirjassa neuvotaan, mutta uskoisin miehen kuitenkin tekevän liikkeet juuri niin, että lihas kehittyy.
Itteäni en laittais iha newbie kategoriaan, mutta silti herää kysymys, että eikö puhdas tekniikka jostain syystä mene enää niin hyvin perille, jonka takia pitää alkaa riuhtomaan?Tiesinki, että tuo on vastaus, mutta pakko oli näpäyttää, koska oli selitys mikä tahansa - ja vaikka se pitäiski täysin paikkansa - ni voinet varmaan myöntää, että eihän se hyvältä näytä, että logissa näyttää miten ei pidä tehdä, mutta kuitenki ite tekee just niinItteäni en laittais iha newbie kategoriaan, mutta silti herää kysymys, että eikö puhdas tekniikka jostain syystä mene enää niin hyvin perille, jonka takia pitää alkaa riuhtomaan?
Ja tosta niskan taakse vedosta. En oo lapiokahvalla taakse älynny kokeilla ja ennen ku pääsen kokeilemaan, ni säästäskö toi enemmän olkapäitä? Perus myötäote nimittäin tekee vähä ikävyyksiä tonne kiertäjäkalvosin osastolla - tai siltä ainaki tuntuu. Ja niskan takaa punneruksen kanssaha ne on sellasia ikuisuuskysymyksiä, että kannattaako tehä ollenkaa - ainakaan isolla romulla.
En mä mikään vitun bodymunkki ole enkä koskaan ole sitä väittänytkään olevani. Mä olen ihan tavallinen jantteri joka tykkä treenata ja neuvoa miten tulisi treenata.!