Team M&M Gymlog

Hyvä pätkä. Löytyy varmasti oikea tekniikka paremmin kun pääsee peilaamaan totaalisen väärää tekniikkaa vastaan.
Bonuksena tosta saa selkeästi vinkkiä, miten se Venus sielä salilla hurmataan :evil:

Mainio pätkä oli, kunhan sinne salille päästiin =). Näin leidinä ei ihan jaksanu kattoo alun ukkohehkutusta..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nNR5cEgaF68

Nyt kaipais Bislelyltä vähän kommentia tohon tekniikkaan :D

En pysty enää tekemään tota oikein eteen, koska mavessa jokin aika sitten pamahti joku alanikama selästä. Teen ton nykyisin niskan taakse lapiokahvalla ja menee perille. Tässä video:

Mitä tulee tohon aikaisemman videon cheattaamiseen, niin täytyy aloittelijoiden huomioida, että mä olen käynyt salilla jo reilusti yli 20 vuotta ja tunnen kyllä aika hyvin milloin liike menee lihakselle ja milloin se ei mene. Jos katsoo mun selkäosastoa niin jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä ollaanko selkätrenejä tehty oikein vai ei. Aloittelijoiden ja niiden joilla selän kontrolli ei ole hallussa tulee ja täytyy tehdä liike äärimmäisen puhtaasti jotta se osuu oikeaan kohtaan. Ammattilaisten treenitekniikoita ei oikeastaan edes kannata katsoa ja opetella, koska ne voivat johtaa pahasti harhaan. Esimerkkinä Ronnie Colemannin viparit sivuille on aika erilaista kuin mitä oppikirjassa neuvotaan, mutta uskoisin miehen kuitenkin tekevän liikkeet juuri niin, että lihas kehittyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Buahahaa:) Olipa taas logi... Onko Nyysiksellä pahaa päivää koskaan, ku aina jaksaa olla nuin positiivinen. Teiän asenne kertoo kyllä että teette sitä mistä tykkäätte:rock: Niin ja maltti on liikkeissä valttia. Repimällä saa mitä tilaa nimimerkillä alaselkä höpönä

loistava jakso ! ja hei kiitoksia siitä kehonhuoltojaksosta, kun se jakso tuli ja puhuitte polvien lukkiutumisesta päätin vihdoin käydä lekurilla ja mitä nyt kuukausia meni ja pyörin magneeteissa yms mutta nyt popsin lääkkeitä vaivaan ! KIITOS! :rock:

Joo nyt oli sellasta matskua että pitää informoida pomolle töissä, meidänki salille ryskäpuolelle valkokangas hankintaan ja loppuvuodeksi pyörimään gl20 kaikkine vittuiluinee. Toivottavasti vielä monta gymlogia tulossa:)

Lol!!!

viparit_wrong.gif

Päivitelkää noita linkkejä tuohon ensimmäiseen viestiin missä 17 aiempaakin löytyy niin on kivempi sieltä sitten aina video valita eikä tarvitse täältä kommenttien seasta niitä etsiä :)

Pitää huomenna katsastaa tuo uusin Gymblockki kun kerkeää! :)

Mitä tulee tohon aikaisemman videon cheattaamiseen, niin täytyy aloittelijoiden huomioida, että mä olen käynyt salilla jo reilusti yli 20 vuotta ja tunnen kyllä aika hyvin milloin liike menee lihakselle ja milloin se ei mene. Jos katsoo mun selkäosastoa niin jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä ollaanko selkätrenejä tehty oikein vai ei. Aloittelijoiden ja niiden joilla selän kontrolli ei ole hallussa tulee ja täytyy tehdä liike äärimmäisen puhtaasti jotta se osuu oikeaan kohtaan. Ammattilaisten treenitekniikoita ei oikeastaan edes kannata katsoa ja opetella, koska ne voivat johtaa pahasti harhaan. Esimerkkinä Ronnie Colemannin viparit sivuille on aika erilaista kuin mitä oppikirjassa neuvotaan, mutta uskoisin miehen kuitenkin tekevän liikkeet juuri niin, että lihas kehittyy.

Tiesinki, että tuo on vastaus, mutta pakko oli näpäyttää, koska oli selitys mikä tahansa - ja vaikka se pitäiski täysin paikkansa - ni voinet varmaan myöntää, että eihän se hyvältä näytä, että logissa näyttää miten ei pidä tehdä, mutta kuitenki ite tekee just niin :) Itteäni en laittais iha newbie kategoriaan, mutta silti herää kysymys, että eikö puhdas tekniikka jostain syystä mene enää niin hyvin perille, jonka takia pitää alkaa riuhtomaan?

Ja tosta niskan taakse vedosta. En oo lapiokahvalla taakse älynny kokeilla ja ennen ku pääsen kokeilemaan, ni säästäskö toi enemmän olkapäitä? Perus myötäote nimittäin tekee vähä ikävyyksiä tonne kiertäjäkalvosin osastolla - tai siltä ainaki tuntuu. Ja niskan takaa punneruksen kanssaha ne on sellasia ikuisuuskysymyksiä, että kannattaako tehä ollenkaa - ainakaan isolla romulla.

tarvii ladata toi rautarunnaus koneelle ettei vaan häviä tuollainen aarre :D

Tämä pätkähän nyt vaan näyttää että runkkupenkkaus toimii. Kun katsoo tarkkaan niin huomaa, että sen aika joku mustapukuinen nainen katselee silmä kovana taustalla Mikan penkkausta isoilla painoilla. ;)

Tiesinki, että tuo on vastaus, mutta pakko oli näpäyttää, koska oli selitys mikä tahansa - ja vaikka se pitäiski täysin paikkansa - ni voinet varmaan myöntää, että eihän se hyvältä näytä, että logissa näyttää miten ei pidä tehdä, mutta kuitenki ite tekee just niin :) Itteäni en laittais iha newbie kategoriaan, mutta silti herää kysymys, että eikö puhdas tekniikka jostain syystä mene enää niin hyvin perille, jonka takia pitää alkaa riuhtomaan?

Ja tosta niskan taakse vedosta. En oo lapiokahvalla taakse älynny kokeilla ja ennen ku pääsen kokeilemaan, ni säästäskö toi enemmän olkapäitä? Perus myötäote nimittäin tekee vähä ikävyyksiä tonne kiertäjäkalvosin osastolla - tai siltä ainaki tuntuu. Ja niskan takaa punneruksen kanssaha ne on sellasia ikuisuuskysymyksiä, että kannattaako tehä ollenkaa - ainakaan isolla romulla.

Hei hei! Riuhdoinko mä tossa sun linkittämässä videossa samalla tavalla ku gymlogissa? Kuten sanoin, mä saan tuntuman omalla tyylilläni ja käytän joissain liikkeissä cheattausta hyödykseni. Miten niin ei näytä hyvältä jos me näytetään miten ei pidä tehdä? Olenko mä sanonut, että pitäisi tehdä niinku mä itse teen? En! Mähän usein kerron blogissani, että teen asioita väärin vaikka pitäis tehdä oikein esim lihashuolto, syömiset, lepo yms. En mä mikään vitun bodymunkki ole enkä koskaan ole sitä väittänytkään olevani. Mä olen ihan tavallinen jantteri joka tykkä treenata ja neuvoa miten tulisi treenata. Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin minä neuvon!

Uskoisin, että mulla on hieman enemmän tyytyväisiä asiakkaita joita olen neuvonut oikein kuin sinulla, joten no harm done vaikka olenkin postannut videon jossa teen "hieman" epäpuhtaalla tekniikalla ylätaljaa. Voi herran jumala sun kanssas!!!

En mä mikään vitun bodymunkki ole enkä koskaan ole sitä väittänytkään olevani. Mä olen ihan tavallinen jantteri joka tykkä treenata ja neuvoa miten tulisi treenata.!

Tämän takia oot mun inspiraationlähde #1, koska tolla asenteella oot rakentanut noin loistavan fysiikan. Tälle perusjantterille antamasi vinkit toimivat lähes aina, jatka vaan samaan malliin.

Back
Ylös Bottom