Team M&M Gymlog

Pakkislaiset ostanu kauppojen hyllyt tyhjäks piimästä, ilman jäin. Tää paistaminen on kyllä niin perseestä, että oli meikän eka ja vika kerta kun paistan lettuja. Ykskää ei onnistu. Tai sit hommaan sen emännän paistelemaa näitä..

Tuosta jälkimmäisestä pikasafkasta kyssäri. Kuinka paljon tuo maistuu piimälle tahi rahkalle, kuinka hyvin marjat tai stevia peittävät noiden maun?

Koska piimä itsenään maistuu ihan vehkeelle ja raaka rahkakin lienee jostain läheltä samaa elintä.

Ite testasin noita pannareita sillä muutoksella että en erotellu keltuaisia pois, vaan annoin mennä mukaan taikinaan :) Samoin maustoin pienellä ripauksella sokeria Stevian sijaan. Tuli todella makoisia kyllä, ja itse söin tuon koko setin kahdessa erässä, ei mitenkään jaksa kerralla yksin syödä. (Paitsi Bull Mentula tietysti)

Semmonen vinkki paistamiseen, että ei kannata pitää levyä liian kuumalla, ja kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen ettei tee pannareista liian isoja. Juuri tuon kokoisia tekee kuten Bisley videolla, niin ne on helppo kääntää ja kypsyy tasaisesti.

Ite testasin noita pannareita sillä muutoksella että en erotellu keltuaisia pois, vaan annoin mennä mukaan taikinaan :)
Ei mahda kauhean kuohkeaa taikinaa tulla tuolla konstilla. Pienikin määrä keltuaista mukana valkuaisissa estää vaahtoutumisen. Onnistunee ilmeisesti kuitenkin jonkinnäköisten lettujen kyhäys noinkin.

hienoa on kun lähes päivittäis spottaan salilla että joku on testaamassa gymlog videoiden liikkeitä, eilen oli kolme hessua ja he eivät treenanneet yhdessä vaan yksinään ja oli vähintään kaunista kun ne meni kuin ankan poikaset peräkanaa siellä ja tekivät täsmälleen samat liikkeet, en tiedä huomasivatko itse asiaa mutta itse oikein liikutuin :D

Hyviä oli lättyset hieman kärähti paistovaiheessa. Täytyy tänään illalla tehä uus satsi ja koittaa paistaa ne polttamatta niitä.

Hyviä oli lättyset hieman kärähti paistovaiheessa. Täytyy tänään illalla tehä uus satsi ja koittaa paistaa ne polttamatta niitä.
Lämpöä kun tiputtaa, niin ei kerkee niin nopeaan kärähtämään. Jos taikina on paksumpaa, niin liian kovalla ei kerkee keskiosa taikinasta paistumaan.

Eilen tuli tehtyä pannarit ja oli aivan törkeen hyviä :kuola: Taikinan tolkuton määrä vähä järkytti aluks, mut siinä se ilta meni ihan lepposasti lättyjä paistellen ja telkkaria katellen. Koko satsi tuli kans syötyä samana iltana, oli kova nälkä.

Mun taikinasta tulikin niin outoa että paistaessa mömmö ei ns. lettuuntunut ollenkaan vaan alkoi suoraan palamaan pannuun kiinni muun taikinan pysyessä täysin raakana. Iskin loput uuniin pannukakkutyyliin, saa nähdä mitä tulee.

Itsehän jätin tuon taikinan ehkä liiankin kuohkeaksi. Siis vaan nostelin valkuaisvaahdon sekaan. Paistaminen oli todella hankalaa, kun pannarit hajosi pannulle kun yritti kääntää. Sitten vatkasin taikinaa hieman, jolloin kuohkeus vähän laski ja paistaminenkin onnistui paaaljon paremmin.

Miten joku oikeasti voi syödä keltuaisia vähäänkään raakana? Itse olen monesti yrittänyt ja joka kerta on oksennusrefleksi ollut todellä lähellä. Juomaan pystyy juuri ja juuri valkuaisten seassa kun sen tarpeeksi nopeasti hoitaa.

Se pitää jättää vähän raa'aks!

Loistavia pätkiä, jos saa ideoita ehdottaa niin spesiaali jakso epäkkäistä ja varusteista olisi tosi jees esim. hierontapallojen tehokas käyttö lihashuollossa.

Mahdolliseen etureiskojen spessuohjelman sisältöehdotukses lähtis täältä iha perinteinen etukyykky. Ite diggailisin tehä, mutta se on yks niistä harvoista liikkeistä, joita ei vaa kertakaikkiaan pysty tekemään ku tuntuu ihan muualla ku missä pitäis eli otteen kanssa iha järkyttäviä ongelmia.

Back
Ylös Bottom