Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo jos tietäis mistä helvetistä se johtuu, ei ne editorissa ole kierossa. Mut aina kun exporttaan, niin jo ollaan vasemmalla. Mikä lie. Kyllä mä säätäisin, eli ota google käteen ja eti mulle vastaus, miksi Final cut pro X:ssä näin tapahtuu.
Muillakin samaa ongelmaa ja mä käytän kanssa H.264 formaattia.

Tosta enää puuttui, et sun keittiö olis syttynyt palamaan ja kissa olisi kuollut tulipalossa. :D LOL!Koitin tehä noita, mutta taikinasta tuli liian vaahtomaista jolloin lettujen kääntäminen oli käytännössä mahdotonta. Tällöin kyllästyin koko touhuun, kaadoin koko taikinan pannulle ja päätin tehdä kokkelia. Vettä haihtui todella kovaa tahtia ja taikinasta jäi jäljelle vain noin neljäsosa, joka oli aivan hirveän näköistä mössöä. Vahingossa laitoin kuuman pannunkin hetkeksi puupöydälle ja nyt on sekin pilalla.
e. Laitoin kyllä kaikki keltuaiset takaisin taikinaan ja vanilliinisokeria kuusinkertaisen määrän, olisikohan se ollut syynä taikinan vaahtoisuuteen?
Loistava pätkä, lopussa sai nauraa ittensä kipeäksi! Nyyssölä sai kyllä vakuutettua siitä että on myös hyvää safkaa!
Jatkakaa samaan malliin!Koitin tehä noita, mutta taikinasta tuli liian vaahtomaista jolloin lettujen kääntäminen oli käytännössä mahdotonta. Tällöin kyllästyin koko touhuun, kaadoin koko taikinan pannulle ja päätin tehdä kokkelia. Vettä haihtui todella kovaa tahtia ja taikinasta jäi jäljelle vain noin neljäsosa, joka oli aivan hirveän näköistä mössöä. Vahingossa laitoin kuuman pannunkin hetkeksi puupöydälle ja nyt on sekin pilalla.
e. Laitoin kyllä kaikki keltuaiset takaisin taikinaan ja vanilliinisokeria kuusinkertaisen määrän, olisikohan se ollut syynä taikinan vaahtoisuuteen?
Ei sattunut käsiin just tolla hetkellä mitään mittaa, joten käytettiin tota kulhoa, jossa oli litraan asti asteikko. Siihen siis mitattin se 7dl piimää.
Musta tuntuu, että sitä piimää jäi kiinni siihen kulhon reunoille varmaan yksi desi, heh.Onpas tarkkaa hommaa. Kuvittelin, että Mika vetää käsituntumalla litran purkista sen 7dl...