Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahaa! Nyt vasta tajusin että on muuten aika pahan näköinen ilme Nyyssölällä tuossa videon alussa pysäytys kuvassa! Tuommoinen "älä käy mulle prkl" :D
Mutta hiton asiallista juttua näissä kyllä! Joskus kun saatte kaikki kuvattua niin teidän pitäisi dvd:lle tehdä kokoelma näistä ja alkuvalikkoon otsikoida juuri että "selkä, ojentajat, etujalat" josta sitten pääsee klikkaamalla kyseiseen videoon.
Pistätte johonkin myyntiin niitä. Tosin en sitten tiedä kuka niitä ostaisi kun nämä netistäkin näkee. Mutta itse kyllä voisin semmoisesta dvd:stä maksaakkin!![]()
Itseäni kiinnostaa kyllä nimenomaan treeni ja ravinto. Niistä iso kiitos! Pikkuhäröily on ok mauste mutta jos tehdään jakso pelkkää häröilyä ja patsastelua ei hyvä. Jos tutustutte Islannissa saleihin ja ruokaan niin hienoa, mutta jos tarkoitus on tehdä poseerauksia kallioilla niin laittaisin eri konseptiin kuin Gymlog.
Aivan, Digiexpokin oli oma jaksonsa, jos Islantiin mennään, niin se ei ole gymlog.team M&M goes "jonnekkin" on toki eri konsepti kuin gymlogit.
Valitettavasti aloittelija ei tee paljon hyödy näistä erikoisjaksoista. Kaipaisin enemmän jotain "back to basics" tyylisiä videoita, joissa käydään massaliikkeiden (esim. kyykky, mave) tekniikka perinpohjin läpi.
Penkki ja kyykky on käyty jo läpi. Et oo ilmeisesti ensimmäisiä jaksoja kattonut läpi lainkaan?
Hyvää settiä jälleen tämä uusi selkäjakso, kiitos!
Mielenkiinnolla odotan mitä hyvää on seuraavassa jaksossa kuvassa.
Siis olen kyllä katsonut ja ensimmäiset jaksot ovatkin oikein hyviä. Mutta noita perusliikkeitä voitaisiin käydä läpi vielä tarkemmin, koska sanottavaa noista varmaan riittää. Näennäisesti yksinkertaisen liikkeen voi kuitenkin ryssiä niin monella tapaa.