Team M&M Gymlog

Hahaa! Nyt vasta tajusin että on muuten aika pahan näköinen ilme Nyyssölällä tuossa videon alussa pysäytys kuvassa! Tuommoinen "älä käy mulle prkl" :D

Mutta hiton asiallista juttua näissä kyllä! Joskus kun saatte kaikki kuvattua niin teidän pitäisi dvd:lle tehdä kokoelma näistä ja alkuvalikkoon otsikoida juuri että "selkä, ojentajat, etujalat" josta sitten pääsee klikkaamalla kyseiseen videoon.

Pistätte johonkin myyntiin niitä. Tosin en sitten tiedä kuka niitä ostaisi kun nämä netistäkin näkee. Mutta itse kyllä voisin semmoisesta dvd:stä maksaakkin! :)

Eiköhän sitä netistä nää ihan kaiken jos vaan haluaa. Itse en ole enää vuosiin jaksanut hakea mitään. Kyllähän sitä paljon mieluummin kattelee DVD:ltä isosta ruudusta kunnon kuvaa kuin vaikka Youtubesta josta ei isoon ruutuu saa kunnon kuvaa mitenkään. Eli kyllähän tuolle varmaan menekkiä ois siinä missä nyt treenivideoille ylipäätään. Ois tässä ainaki iso markkinointikanava myydä noita.

Itseäni kiinnostaa kyllä nimenomaan treeni ja ravinto. Niistä iso kiitos! Pikkuhäröily on ok mauste mutta jos tehdään jakso pelkkää häröilyä ja patsastelua ei hyvä. Jos tutustutte Islannissa saleihin ja ruokaan niin hienoa, mutta jos tarkoitus on tehdä poseerauksia kallioilla niin laittaisin eri konseptiin kuin Gymlog.

Itseäni kiinnostaa kyllä nimenomaan treeni ja ravinto. Niistä iso kiitos! Pikkuhäröily on ok mauste mutta jos tehdään jakso pelkkää häröilyä ja patsastelua ei hyvä. Jos tutustutte Islannissa saleihin ja ruokaan niin hienoa, mutta jos tarkoitus on tehdä poseerauksia kallioilla niin laittaisin eri konseptiin kuin Gymlog.

team M&M goes "jonnekkin" on toki eri konsepti kuin gymlogit.

Oli hyvä tuo selkäjakso, en olekaan näitä katsonut. Hyvä että Nyssen kaltainen tunnettu hahmo tuo myös lattiasta lähtevän kulmasoudun esille!
Itse tykkään siitä eniten, mutta parastahan nimenomaan on käyttää eri variaatioita ajoittain.

Hieno muutenkin katsoa kun joku tekee liikkeet niin, että oikeasti ruudun takaakin näkee, missä ja miltä se tuntuu treenaajassa.

Olisko toi viimesenä näytetty eristävä liike hyvä myös ensimmäisenä etukäteisväsytyksenä käytettäväksi? Vai mitä liikettä suosittelisitte vielä? Ekassa selkäpätkässä suositeltu pullover ei oikein toimi, kun ei ole sitä laitetta salilla ja kässärillä tehtynä tuntuu menevän aina ojentajille enemmän.

Etukäteisväsytys selkätreenissä kannattaa katsoa ihan yksilökohtaisesti. Itse en suosi sitä, koska haluan massaliikkeissä selän olevan freesi ja tekevän suurimman osan työstä. Väsytetyllä selällä rasitus voi lipsahtaa hauiksille, eli tarkkana varsinkin niiden työpainojen kanssa jos etukäteisväsytystä käyttää. Silloin ei esim kulmasoutuun enää mitään ennätysromuja voi laittaa tekniikan kustannuksella.

Valitettavasti aloittelija ei tee paljon hyödy näistä erikoisjaksoista. Kaipaisin enemmän jotain "back to basics" tyylisiä videoita, joissa käydään massaliikkeiden (esim. kyykky, mave) tekniikka perinpohjin läpi.

juutuubihan on täynnä perusliikkeiden tekniikan opetusta. Nämä erikoisemmat tekniikat on hyviä ja tuo mukavasti maustetta omiinkin treeneihin.

Saas vaan nähdä että jos Bisleyn dietti tuosta vielä edistyy ymmärtääkö kukaan enää mitään selityksien päälle :D

Valitettavasti aloittelija ei tee paljon hyödy näistä erikoisjaksoista. Kaipaisin enemmän jotain "back to basics" tyylisiä videoita, joissa käydään massaliikkeiden (esim. kyykky, mave) tekniikka perinpohjin läpi.

Penkki ja kyykky on käyty jo läpi. Et oo ilmeisesti ensimmäisiä jaksoja kattonut läpi lainkaan?

Hyvää settiä jälleen tämä uusi selkäjakso, kiitos!

Mielenkiinnolla odotan mitä hyvää on seuraavassa jaksossa kuvassa.

Penkki ja kyykky on käyty jo läpi. Et oo ilmeisesti ensimmäisiä jaksoja kattonut läpi lainkaan?

Hyvää settiä jälleen tämä uusi selkäjakso, kiitos!

Mielenkiinnolla odotan mitä hyvää on seuraavassa jaksossa kuvassa.

Siis olen kyllä katsonut ja ensimmäiset jaksot ovatkin oikein hyviä. Mutta noita perusliikkeitä voitaisiin käydä läpi vielä tarkemmin, koska sanottavaa noista varmaan riittää. Näennäisesti yksinkertaisen liikkeen voi kuitenkin ryssiä niin monella tapaa.

Siis olen kyllä katsonut ja ensimmäiset jaksot ovatkin oikein hyviä. Mutta noita perusliikkeitä voitaisiin käydä läpi vielä tarkemmin, koska sanottavaa noista varmaan riittää. Näennäisesti yksinkertaisen liikkeen voi kuitenkin ryssiä niin monella tapaa.

Tuskin sinä noita liikkeitä tulet pelkästään videoita katsomalla oppimaan. Näistä videoista saa hyvää osviittaa suoritustekniikoihin, mutta se toteutuspuoli ja tekniikan harjoitteleminen on kuitenkin sinun omissa käsissäsi.

En usko että kunnon ohjelmaa aletaan ilmaiseksi jakamaan. ;)

Kattelin erityisesti tuota vatsalihasjaksoa tuossa kun on ollut voimapyörän kanssa tekniikkaongelmaa. Eilen kun tuota taas testasin niin tuntui ettei ota mihinkään parin kolmen sarjan jälkeen ja ajattelin että mikä helvetti siinä on niin vaikeeta. Tänä aamuna sängystä nouseminen olikin toinen juttu... Jumalauta että ottaa syviin vatsoihin ja kovaa.

Back
Ylös Bottom