Team M&M Gymlog

Ideana, että laittaa siplat yms. jugran kanssa yhtäaikaa on, että vihannekset näin jää erittäin rapeiksi, jopa aavistuksen raaoiksi. Rouskuu hyvin ja kyllä siltikin maustuu kun pitää sen 15-20 minuuttia hauteessa välillä sekoittaen (parin minuutin välein). Itseasiassa itse en pidä jos tossa safkassa noi lohkotut sipulit olisivat paistovaiheessa pehmentyneet sellaisiksi lötköiksi vehkeiksi! Eli nyt ne ovat rouskuvia ja hyvänmakuisia!

JES! Hyvä kun selvensit eli noilla on todellakin tarkoitus jäädä raaoiks/rapeiksi :) Enkä muuten itekkään pidä lötköistä rehuista :D

Mä jaksan ihmetellä tätä positiivista palautetta. Vuosia olen tottunut siihen, että ihan sama mitä tekee, niin aina tulee paskaa niskaan. Ja vaikka kuin vitun teknisesti kovaa kamaa tekis, niin joku silti kaivaa jotain. Tästä sarjasta on tullut käsittämättömästi 100% positiivista, joka taas toki innostaa meitä duunaamaan, vaikkakin me ollaan itseämme viihdyttääksemme tehneet kovalla innolla vaikka on dissattukin. Mut tää on eka sarja, jota tehdään pelkästään katsojille, tästä ei semmoisia samanlaisia kiksejä saa kuin meidän muista sarjoista, mut erilaiset kiksit kuitenkin.

Tossa alussa alkas hieman pelottaan että meneekö homma pian "yli" MUTTA ei mennyt ei todellakaan! Alkuläppä/intro oli just hyvä...vielä kun Mika olis alkanut hymyileen siinä kohtaa kun alkasit lohduttaan ja sanoit "tehdään siitä käpylehmä" --> leikkaus keittiöön...olis ollut täydellinen :D

Jatkakaa samaan malliin vaan niin taatusti tulee positiivista palautetta! Onhan nämä nyt ihan eri maata kuin ne teidän aiemmat jutut. Ne entiset oli ehkä turhan "lapsellisia" ja ne menee herkästi yli, mutta nyt kun läpänderiä on sopivasti sekoitettuna ASIAAN niin kaikki palat loksahtaa paikoilleen :)

Ps. Se teidän viikonloppu viikinki oli hauska :D

Parastahan tässä on se, ettei yritetä olla jotain muuta kuin on. Jatkakaa samaan malliin niin positiivista palautetta saatte jatkossakin.

Bisley muuten olis kysymys siittä anabolic halosta, että siinähän ei tietääkseni oo yhtään proteiiniä, mikäs siinä on niin hyvää? MIKÄ saa sen palkkarin hyväks reenin jälkee?
Eli siis palkkarissa on anabolic halon lisäksi nectar proteiinia. Maku fuzzy navel, joka maistuu aivan mehulle. Anabolicissa on hiilaria ja kreatiinia ja se palauttaa tod kovista treeneistä erinomaisen hyvin.

5193M216P0L._SL500_AA300_.jpg

Pojat pojat, nyt te jo yritätte heittää Pakkiksen kavereita "hypnoosiin":D

Tubessa ihmetellään miksi ihmiset ylipäänsä syö hiilaripitoista safkaa. No nythän on kovin muotia nää vhh-jutut, mutta jos oikeasti haluaa kehittyä ja liikkuu PALJON, tarvitsee keho energiaa siihen! Lihas tarvitsee kasvaakseen paljon ravintoa. Lisääntynyt energiantarve tyydyttyy vain runsailla plussakaloreilla. Miinoskaloreilla ei kehitytä läheskään samalla tavalla kuin plussakaloreilla.

Itse monasti ennen dieettiä olin runsailla plussakaloreilla, jolloin dieetille lähtiessäni ei tarvinnut kaloreita pudottaa kauhean alas. Viimeisin dieetti vuonna 2007 lähti kalorien osalta 3500 kalorista liikkeelle ja paino putosi! Liikunnan määrä kasvoi sen verran, että 3500 kaloriakaan ei riittänyt pitämään painoa ylhäällä. Koko safka oli hiilaripainotteinen, söin riisiä päivässä noin puoli kiloa ja silti kiristyin!

Tubessa ihmetellään miksi ihmiset ylipäänsä syö hiilaripitoista safkaa. No nythän on kovin muotia nää vhh-jutut, mutta jos oikeasti haluaa kehittyä ja liikkuu PALJON, tarvitsee keho energiaa siihen! Lihas tarvitsee kasvaakseen paljon ravintoa. Lisääntynyt energiantarve tyydyttyy vain runsailla plussakaloreilla. Miinoskaloreilla ei kehitytä läheskään samalla tavalla kuin plussakaloreilla.

Itse monasti ennen dieettiä olin runsailla plussakaloreilla, jolloin dieetille lähtiessäni ei tarvinnut kaloreita pudottaa kauhean alas. Viimeisin dieetti vuonna 2007 lähti kalorien osalta 3500 kalorista liikkeelle ja paino putosi! Liikunnan määrä kasvoi sen verran, että 3500 kaloriakaan ei riittänyt pitämään painoa ylhäällä. Koko safka oli hiilaripainotteinen, söin riisiä päivässä noin puoli kiloa ja silti kiristyin!
Sopiiko tiedustella, että kuinka monta treeniä tulee viikkoon?

Syksy tulee ja nyt on tarkoitus siirtyä massakaudelle!

Minkä verran Mika sulla menee sapuskaan rahaa suunnilleen kuukaudessa dieetti/massa/"ylläpito" kaudella ? Huomasin että suosit halpamerkkejä niinkuin itsekin ja varmasti moni muukin täälä, mutta silti varmasti palaa rahaa kauppaan kivasti ?

Minkä verran Mika sulla menee sapuskaan rahaa suunnilleen kuukaudessa dieetti/massa/"ylläpito" kaudella ? Huomasin että suosit halpamerkkejä niinkuin itsekin ja varmasti moni muukin täälä, mutta silti varmasti palaa rahaa kauppaan kivasti ?
Ihan *itusti menee ruokaan rahaa. yli 800e/kk

Siksi olenkin persaukinen aina! Bodarit on aina persaukisia, kun rahat menny kurkusta alas, tosin ruoan muodossa!

Ihan *itusti menee ruokaan rahaa. yli 800e/kk

Siksi olenkin persaukinen aina! Bodarit on aina persaukisia, kun rahat menny kurkusta alas, tosin ruoan muodossa!

Hyi saakeli! :S :D

Ruoka on kyllä niin helvetin kallista ja aina vaan kallistuu :S Nostaisivat perskele röökin, viinan ja makeisten verot tappiin (niin aivan kuin ne ei olis jo :D) ja laskisivat sitten ruoan hintaa...joo-o toiveunta!

Back
Ylös Bottom