Team M&M Gymlog

Kai se on vaa myönnettävä, että oon kyllä jääny teihin ihan koukkuun :D Nytkin tuli katottua tuo uusin tilliliha tässä töissä lounastauolla eväiden popsinnan lomassa. Nice work M&M ;)

Jotenkin rupes oksettaa kun tota tillilihan valmistusta katsoi. Menikö koko satsi roskikseen?

Ihme nänninnyplääjiä ootte kaikki. Minä ainaki jossai vaiheessa kokeilen ku en oo ees tavallista tillilihaa koskaa maistanu :p (Ja sit tuun tänne väittää oli hyvää koska oli niin hyvät ravintoarvot ja oon niin kova wannabebodymunkki)

Kävi naurattaa, että saakohan ne ny tehtyä koko soosia vai tuliko tästä vaan versio: "Team M&& ja flaren metsästys". :D

Eivaa on hienoa, että tehdään tommosta perusmättöä. Ite oon mökillä vetäny samaa möösiä ilman tota possua - hyvää sekin on. :)

Eipä tule mieleen hetkeä, piimäpannarien loppusekoilun jälkeen, jolloin olisi nauranut yhtä paljon, kuin nyt reilun 20min aikana. Paras gymlog toistaiseksi. :rock:

Melkoinen katseenvangitsija se punainen piste.

Voisitte tehdä yhden gymlog jakson ruokavalion merkityksestä bodauksessa HC-bodarin näkökulmasta...mika vois kertoa omat perusperiaatteensa liittyen bodausruokavalioon ja proteiinin ja hiilarin ja rasvan merkityksen massanhankinnassa ja dieettaamisessa.

Voisitte tehdä yhden gymlog jakson ruokavalion merkityksestä bodauksessa HC-bodarin näkökulmasta...mika vois kertoa omat perusperiaatteensa liittyen bodausruokavalioon ja proteiinin ja hiilarin ja rasvan merkityksen massanhankinnassa ja dieettaamisessa.
Noi kaikki asiat voi lukee jo Mikan blogista.

Back
Ylös Bottom