Team M&M Gymlog

Mites kun nyyssölä sanoo tossa abs jaksossa, että liikkeet tehdään ilman lisäpainoja ja ne kannattaa tehdä jotta ne palikat ei kasva ulospäin tai mitälie kasvata keskivartaloa. http://www.gymtv.fi/index.php?viewkey=a54e94377e6ae2eded4d tässä utti sen sijaan puhuu lisäpainojen olevan välttämättömiä vatsatreenissä, joten kumpaa uskoa?

Tee itse kokeilemalla omat johtopäätöksesi! Sen voin rehellisesti kertoa, että en ole koskaan lisäpainoilla vatsoja treenannut ja ihan kivasti ne on aina näkynyt. Ennemminkin kiinnittäisin huomiota siihen, että kun on rasvaton, niin vatsalihakset näkyvät paremmin. Toisin sanoen se minkä Utti jätti sanomatta oli että jos haluaa kunnon siistin sixpäckin suosittelen tarkkaa ruokavaliota ja aerobista!

normal_mikanyyssola31.jpg

Testannu nyt pariin jalkareeniin vähä Nyyssölän opeilla ja onhan ollu takareidet hirveen tuntoset :D Siis "hirveen ihanat". Huomenna lähtee absit kokeiluun.

Voisitko Nyyssölä pysyä pois kiusaamasta mua unissa, kiitos. Viime yönä piti juosta alkuveryttelyksi 20 km,niin että minä juoksen ja herra ajaa autolla vieressä. Sen jälkeen kuulema "kevyt" jalkatreeni. Pitäähän sitä kovaa treenata toki, ei siinä mitään. Onneksi heräsin ennen tuota alkulämpöä. :D

Hyvä Nyyssölä ja kiitos, uusin blogikirjotuksesi on mun ansiota :D Mutta joo, olen kyllä tähän asti pääsääntösesti treenannut vatsat ilman lisäpainoja, voimapyörässä joskus laitan kiekkoa selänpäälle kun menee polviltaa muuten liian monta toistoa, tämäkin toki korjaantuu esim. volyymia lisäämällä. Hyvä blogiteksti!

Pidin Miken ilmoitusta seuraavasta Gymlogista sen verran merkittävänä, että vuosien anonyymin selailun jälkeen rekisteröidyin... Tässä sitä nyt ollaan.

Kun tuubissa on itketty 10mm kuvasta, niin olen niin sale, että seuraavaksi itketään, että 10mm takas. 14mm full frame on kuitenkin ihan saatanasti siistimpi, vääristää gymlogin tapaan kun mennään lähelle, mutta ei ole mikään fisu. Kuvanlaatu vetää ihan hirveen harppauksen nyt. Ootelkaa vain.

D800 videota.

[video=youtube_share;g7Y_nWwn4yA]http://youtu.be/g7Y_nWwn4yA[/video]

[video=youtube_share;E3doNm4bH7U]http://youtu.be/E3doNm4bH7U[/video]

Löytyy iteltä vielä 3 G-lasia videolle.

Piimäpannareista olisi vielä kysymys: Käytittekö puhdasta steviaa? Löysin kaupasta vain steviatuotteen joka vastaa 1:1 teelusikkaa sokeria. Onkohan tuosta mihinkään?

Katotaan kun keretään seuraava kuvaamaan. Vähän kiire tällä viikolla. Pääsin tässä nyt yli pahan jet lagin yölennon takia. Oli meinaan paskin lento ikinä. Reipas 10 tuntia vatsa sekaisin konessa yölennolla. Pätkääkään en saanut nukuttua, vaan taistelin vatsan kanssa paikallani. Ihan vittu hirveetä. Valvoin sitten väkisin maanantaina ja sain nukuttua takaisin Suomen aikaan ja nyt olokin olis vähän parempi.

Tuo on kyllä perin vittumainen tilanne varskinkin jos ongelmat ei jää vain kipuun vaan vatsa menee vikkeläksi ja pyrstöyskää pukkaa. Varsin tympeää herätellä vieressä istuvaa puolen tunnin välein "excuse me but I must go for a shit again.". Muutama vuosi sitten itse koin tällaisen skenaarion BKK-HKI -lennolla. Ei hirveästi naurattanut vielä siinäkään vaiheessa, kun laskeuduttiin Helsinkiin ja lentoemo kuulutti "Toivottavasti matka sujui mukavasti...". Joo, sujuihan se jos sitä helvetinmoista paskatuloa/käryä ei lasketa.

Eikä muuten ollut piimäpannarireseptit ihan ensimmäisenä mielessä kotiin päästyäni.

Sitä odotellessa!
Elämä tuntuu aika pirun makeelta, kun katsoo uutta gymlogia (vieläpä uudella kuvanlaadulla) ja nauttii samalla herkullista capua...

Täällä ainakin ootellaan jo ihan täysillä! Voi olla kuitenki, et pitää kattoa vasta aamulla. Pian ois syytä mennä nukkumaan ni ehtii palautumaankin. :)

PROTIP: Tosta Gymlog nelosesta tuli mieleen, että sekota Mika habanerokastikkeet ja öljyt keskenään ennen ku vippaat lihat/kanat/whatever pannulle, leviää maut ja tulisuus tasasesti, koska kapsaisiini on rasvaliukonen.

.....

Liitteet

• 800_0394.webp
    800_0394.webp
    20,4 KB · Katsottu: 415
  • 800_0395.webp
    800_0395.webp
    12,9 KB · Katsottu: 343
  • 800_0396.webp
    800_0396.webp
    16,2 KB · Katsottu: 326
  • 800_0398.webp