Team M&M Gymlog

Kokeilin tuon 15min olkapäätreenin:

Vipariosuus meni ihan mukavasti 10,6 kg käsipainoilla. Pystysoutu oli raskaampaa, sain vain 110 toistoa 33kg vapaalla tangolla ja tuntui vastenmieliseltä melko alusta asti.

Treenin jälkeen sivuolkapään pumppi oli melkoinen. Muita kummempia oireita en havainnut seuraavana päivänäkään. Kyllä tuon välillä voi hyvinkin tehdän. Muuten keskityn takaolkapäihin, ne yleensä lagaa.

Ite puskin 15min olat torstaina ja tänään on vasta se pahin päivä näemmä. En tiedä eikö huolto ollut perusteellinen, vai mikä meni käteen.

Kyllä toi 15 min olkapäät teki tehtävänsä. Yhtä helvettiä oli niitä veivaa. Ja sivuolat 3 päivää kipeenä. Just nice :thumbs:

Kysymys: Miksi perkeelessä tämä fooruminen retkale ei koskaan palaa siihen kohtaan ketjussa johon olen jäänyt viimeksi vaikka painan "uusin posti" (eikö tämä meinaa viime kerran jälkeen uusinta) ja muutenkin muuttaa kaikki ketjut harmaaksi niin kuin ne olisin jo lukenut. Mukavaa siinä yrittää sitten pitää lukua että mitä lukenut viimeksi tai mihin kohtaan jäänyt.... Olen toivoton :face:

En kyllä tajua minkä helevetin takia ne tuota 5x15:sta lähes joka liikkeeseen tuputtaa, saman kaavan tekeminen jatkuvasti nyt on ylipäätään täysin typerää.

Aikoinaan olleen kilpailun satoa ;)

teammm.webp

Mulla tulee ekana mieleen joku cover tms versio SWAT leffan soundtrackista

Todennäkösesti ei ole oikea vastaus mut aina kannattaa yrittää :D lähinnä tuo di-di-dii kuulostaa samantapaselta..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom